Svar: Avfuktning: 33,6 liter/dag

Äntligen vår och sommar i antågande, kropp och själv mår bra av värmen och ljuset häärligt. Bara ett litet men... tyvärr fungerar inte självdragsprincipen så bra i vårat hur och sovrummen förvandlas till bastu!! Med en luftkonditionering till sovrummet skulle jag och barnen sova mycket bättre ☀️
 
Avfuktningskapaciteten hos Wood's Cortina Silent är 33,6 liter/dag.

På grund av sjukdom så har jag förhöjd kroppstemperatur under nätterna. Har vintertid korsdrag men under sommaren är det inte tillräckligt. Skulle få en bättre livskvalitet med denna luftkonditionering.
:)
 
Sante Sante skrev:
33,6 liter per dygn..,
Jag hade en jätte till hängbjörk som gav svalka åt sovrummet som vätter mot öst men så blåste det rejält en natt och björken orkade inte hålla emot utan gav vika och lade sig på biltaket på vår 1 1/2 år gamla bil, Vi satte då upp en markis för att svalka vårt sovrum när solen steg upp men det hjälpte föga för det blir varmt som attan trots markisen så en Cortina Silent skulle verkligen göra nytta hemma hos mig....
 
Svar: 33,6 liter/dag

Hade varit den perfekta prylen att ha nu när sommaren kommer och jag äntligen kan börja träna igen efter att ha läkt efter min operation!
 
Belmlu
Avfuktar 33,6 liter per dag

Både håriga (hundar) och mindre håriga (människor) skulle uppskatta vettig inomhustemperatur i vardagsrummet om det kommer en värmebölja i sommar.
 
33,6 liter per dag avfuktar den.

Ja, jag bor ju i Sverige för jag tycker det oftast är ett behagligt klimat. Men när det blir upp mot 25 grader i rummen (tacksam för det inte är så ofta) så börjar man bli tokig, speciellt när jag ska sova. Denna vore perfekt att ha i sovrummet så man slipper få ångest för sömnen så fort det blir varmt ute.
 
33,6liter/dag

Skulle behöva den för min egen del då jag blir som hin håle när det är varmt och jag inte kan sova. Vill att min familj ska slippa det i fortsättningen
 
Svar: Avfuktning 33,6 liter per dag.

Jag som tre månaders bebis behöver sova gott
För hur ska jag annars bli ett nytt stjärnskott?
Svettas, skrika i panik
Känns inte som en bra överlevnadstaktik.
En AC skulle lösa allt
Så behöver Mamma & pappa inte skicka mig på uppfostringsanstalt.
 
33,6 liter/dag

Tycker att just min familj ska vinna då tvillingpojkarna kommer behöva en sån i sitt sovrum i sommar om de ska ha någon chans till en vettig sömn.
 
Avfuktning: 33,6 liter/dag
Vår värmekänsliga 10-åringa son bor i sitt favoritrum på översta våningen i vårt 1,5 plans hus med källare, som på sommaren får som tre klimatzoner pga det öppna trapphuset. En kvalitativ AC skulle rädda sömnen för sonen och glädjen för hela familjen.
 
33,6 liter/dag

Behöver en tyst AC så att det går att sova.
 
Avfuktning: 33,6 liter/dag

Pojkarnas rum blir olidligt varmt på sommaren vilket gör dem till flyktingar i huset under sommarhalvåret. Dessutom så vinner jag aldrig något så vore väl på tiden? ;)
 
Svar: 33,6 liter/dag

Motivering:

När jag ser hur många som vill hålla sina barns rum svala så inser jag att jag inte är ensam om detta, det är nämligen precis samma här. Men jag hoppas verkligen att det barn som lider mest av värmen får denna i sitt rum till sommaren.
 
Den avfuktar 33,6 liter om dagen

Jag skulle vilja ge den till min kära mor som sover i ett jättevarmt hus och det bildas mycket damm hemma hos henne och denna hade varit jättebra på sommaren :)
 
Avfuktningskapaciteten hos Wood's Cortina Silent är 33,6 liter/dag.

Maken fyller 50 år nu i slutet på maj, tänk vad fint att få överraska med ett svalt inomhusklimat i fritidshuset, så även sommarens arbetsdagar kan skötas därifrån.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.