svar: X

Lilljäntan har börjat "bygga" där hemma, med följden att min skruvdragare glömdes ute på byggarbetsplatsen...den är sig inte lik efter legat ute i snö/regn...en ny vore fint!
 
Svar: X, 1,55kg med batteri.

Passar perfekt till våren och sommaren när tvättstugan ska renoveras och altanen ska byggas till det nya huset!
 
Svar: x

Förra veckan så gav min skruvdragare upp vid renoveringen av badrummet. Den tog eld så jag fick kasta ut den genom fönstret i snön. Självklart bara 2 månader efter att garantin hade gått ut... Skulle vara kanon med en ny då jag har flera projekt som väntar under våren. Bl.a. Altanbygge, uterum, förråd och eventuellt om det hinns med ett påbörjat garagebygge. För tillfället har jag lånat en skruvdragare av min farsa. :)
 
svar : X

Min trogne Hitachi skruvdragare är på 10V och blir nog klen till sommarens lekstugebygge, dessutom är den rosa (fann den i en fyndlåda, märkligt...). Mobbningsfaktorn är hög bland mina vänner och sambo så en ny rejäl (ej rosa) skruvdragare skulle hjälpa mig på alla sätt och vis.
 
Svar: X - 1,55 kilo

Sommarens projekt är ett trädäck på runt 35m² samt 24m staket a 1.80 högt så en rejäl skruvdragare lär behövas.
Synd att det bland alla 241 tillbehör inte finns en plintnedgrävare då det är 36 plintar som ska ned i backen :S
 
klart rätt svar X-1,55 kilo

Har några minnesfulla bilder och tavla samt det stämmer En bild säger mer än tusen ord vill gärna överraska min son med den här äran och välkommen i vara ny hus.
 
Svar: X

Massor av jobb på huset att göra när andan faller på.
2 noname skruvdragare med dåliga batterier står i garaget. Skulle vara en dröm att ha denna Bosch
PSR-1800 som alltid är redo.
Alla tillbehören skulle göra att man slipper springa och handla så fort man ska göra något!
 
Svar: X

Vi är två personer som sparat ihop till att kunna köpa ett renoveringsobjekt, med inte mycket pengar över varje månad så bygger vi långsamt upp en liten bas av verktyg. Vi har en skrivdragare men det vore fantastiskt om min blivande sambo skulle kunna ha en och hjälpa till när vi väl ska sätta igång på hela huset.
 
Svar: X

Efter lång och trogen tjänst med ett flertal stora projekt börjar min gamla skruvdragare att ge upp efter 7års tjänst. Skall under våren bygga ett uteförråd samt bygga ett nytt badrum så därför skulle en ny frisk skruvdragare vara välkommen.
 
Svar : X

Vore fint med ett skruvdragarkitt, har funderingar att bygga carport i sommar. Känns hopplöst att behöva låna ihop vettiga verktyg när det behövs.Så en dragare skulle sitta som en smäck i min småländskanäve :)
 
D
Svar: x!

Har skrivit en dikt me' har ja för å "fiska likes" :D

Tusen skruv fick jag dra'
hälften för långt, hälften bra

men så en dag, på byggahus,
när jag var som mest diffus (nödrim)

fick jag en trevlig tävling se
om att någon ville ge

i stället för min svagare,
en bättre, helt ny dragare.

Motivering: Har precis skruvat upp över 1000 gipsskruv med min black&decker, och kan säga att det inte var en väldans gemytlig upplevelse.

Skruvdragare är A och O när man bygger, och då jag var nybörjare och inte hade koll på märkena när jag köpte min, så blev det en miss tyvärr :(
 
Svar: X
Den skulle passa bra till blivande bygge i sommar - "bygga in soptunna" :)
 
Räknar man skruv och plugg som tillbehör till skruvdragaren?
Passa på att räkna med kartongen med så att siffrorna ser ännu bättre ut..

Med vänlig hälsning, fremax
 
Svaret är:x 1.55kg

hade passat perfekt till blivande takbytet i vår/sommar.

//Biggy
 
Svar X

Motivering: Jag har blivit grymt inspirerad av denna hemsida (Byggahus) och nu ska jag för första gången ta mig an ett eget projekt! Bygga en altan med inbyggd badtunna. Och då krävs det kvalité när det gäller verktyg och virke! Så detta skulle vara guld värt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.