Svar : x
jag behöver allt skruvdragare då jag bygger mycket hemma snart klar med övervåningen på huset då det är toaletten som börjar bli klar. Sedan är det garaget som behövs fixax invändigt. Uterum kommer längre fram.
 
Svar X.
Hade passat perfekt för mina projekt. Kommer att lägga ut de olika projekten på bloggen så att andra kan se nyttan av ett såpass universellt verktyg!
Här finns verkligen allt man kan behöva som hemmasnickare såväl som professionell.
Håller på att renovera upp ett litet smultronställe som jag köpte av ett dödsbo. I princip totalt förfallet. Hade nog varit roligt för läsarna att följa utvecklingen i detta projekt som innebär allt från sanering, nya yttertak, altanbygge, tillbygge mm.
 
Svar : X

Vi har för knappt ett halvår sedan blivit sommarstugeägare och det första vi måste göra är att byta råspont och lägga nytt tak då vi har upptäckt en takläcka i höst. Inte kul! Detta medför "tyvärr" även en renovering av badrummet. Med en egen skruvdragare skulle det underlätta arbetet och bli så mycket roligare att jobba.
 
Svar: X
Till sommaren börjar projekt "Gästhus" ute hos Kusinerna. Har byggt med dom flera somrar i rad och fått låna deras skruvdragare, i år vore det roligt om jag kunde ta med min egen! Dessutom skulle det underlätta för alla med en riktig maskin istället för dom budget varianter de köpt tidigare :)

Mvh Rasmus
 
Svar x
Dottern fyller 12 och önskar sig en sån där skruvmaskin 😀
Hon vill bygga ett hus till sina små gnagare , och så jag skaf ixa matrial också kapa upp bitar till henne så får hon sätta i hop huset själv .
Tro att man som snickare blir stolt när dottern önskar sig en skruvdragare .
 
Svar: X

Då vi håller på att flytta köket samt bygga sovrum av gamla köket så behövs det mycket verktyg. Det här är mitt första hus så jag äger just igenting iaf inga kvalitets verktyg.

Efter att det är klart så kommer hela huset behöva en översyn och byte av ytskikt.

Så med det sagt, har jag många timmars arbete innan det går att använda alla rum.
 
Svar: X

Skulle behöva börja inreda övervåningen i huset och eftetsom vår gamla skruvdragare gett upp, skulle denna vinst kunna bli startskott och motivation till byggstart.
 
Svar: X- 1,55 kilo.

Motivering: Ska bygga min första altan i livet då jag och min familj flyttat in i vårt nybyggda hus i höstas. Passar bra med en fin bosch med 2 batterier!

:)
 
Svar: X

Byggprojektet jag skulle behöva denna PSR 18 LI2 Compact med tillbehör till är faktiskt, huset!
Sen vi köpte vårt första hus för 3 år sen har projekten avlöst varandra, stora som små...och så lär det fortsätta :)
 
Svar x
Är så innerligt trött på tjatet när man ska använda våran skruvdragare , eller mannens tydligen delar man inte allt fast man är gift .
Skulle bli jätte glad om man kunde ha en egen som man kunde få använda hur man ville .
 
Svar x
Dottern fyller 12 och önskar sig en sån där skruvmaskin 😀
Hon vill bygga ett hus till sina små gnagare , så jag skaf fixa matrial och kapa upp bitar till henne så får hon sätta i hop huset själv .
Tro att man som snickare blir stolt när dottern önskar sig en skruvdragare .
 
Ta gärna bort inlägg 155 så mycket stav fel i den så jag provade igen
 
Rätt svar är X

Vi väljer att lämna storstaden en period och flytta ut i sommarstugan för att förlänga våran föräldraledighet med våran lilla son. För att göra detta möjligt för oss måste vi sätta ordentlig fart med renoveringen invändigt i huset. Vad passar bättre än en skruvdragare med allehanda tillbehör för att underlätta och minska stressen för en panikslagen småbarnsfar .
/Johan
 
Svaret är x. Vi har ett gammalt fint hus från 1937 som i år behöver ny fasad och en utbyggnad. Bebis kommer nämligen om ca 2 veckor och har inget rum som väntar. Fasaden är original och är dåligt underhållen så i december regnade det in i sovrummet som vi nu gör iordning. Inte lätt när man är höggravid och mannen brutit höger armen......
 
Svar: X

Med en pappa, en storebror och tvillingpojkar fylls huset till bredden med allt som killar gillar och mamma inte förstår,
det svämmar över av pojkprylar i alla vinklar och vrår,
tanken är nu att inreda ett rum i grovkällaren till en plats för bara mor,
med denna skruvdragare är jag betydligt händigare än mansdominansen tror!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.