Svar: 2 till kl. 22

We are moving into our first family home next month and there is a lot to buy for a family of 5. Winning this presentkort would be a great gift to present to the children for them to pick out items for their new rooms. :)
 
Svar: 22.
Ska bygga ut så mina barn får rum, skulle verkligen hjälpa med en liten vinst <3
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn presentkort på Bygghemma.se

[bild]

Veckans vinnare tar hem ett presentkort hos Bygghemma.se och kan därmed köpa vad de vill från deras stora sortiment. Presentkortet kan antingen användas för sig, eller som en del i betalningen av en dyrare vara där du själv betalar mellanskillnaden. Hos Bygghemma finns både byggvaror, verktyg och inredning.

Totalt värde cirka: 2 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna och vad du skulle köpa för pengarna.

Fråga: Hur länge har Bygghemma telefontid?
Svaret hittar du här: www.bygghemma.se

1. Till kl 16
X. Till kl 18
2. Till kl 22

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden.

Vinnaren utses fredag 28 september.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Bygghemma. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Bygghemma för att de sponsrar den här tävlingen.
 
Svar: 2. Till kl 22

Är en trogen kund på bygghemma.se, tycker de alltid har bra priser och snabb leverans. Nästa projekt är att bygga gillestuga för barnen att hänga i, vore grymt bra med lite bidrag till den.
 
2. Till klockan 22.00

Det börjar närma sig ett år sedan vårt hus levererades, och om det är något vi blivit varse så är det aldrig tar slut på projekt som kostar pengar. Ett presentkort hos bygghemma.se vore suveränt för att hjälpa oss köpa in material att fortsätta bygga med :)
 
M
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn presentkort på Bygghemma.se

[bild]

Veckans vinnare tar hem ett presentkort hos Bygghemma.se och kan därmed köpa vad de vill från deras stora sortiment. Presentkortet kan antingen användas för sig, eller som en del i betalningen av en dyrare vara där du själv betalar mellanskillnaden. Hos Bygghemma finns både byggvaror, verktyg och inredning.

Totalt värde cirka: 2 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna och vad du skulle köpa för pengarna.

Fråga: Hur länge har Bygghemma telefontid?
Svaret hittar du här: www.bygghemma.se

1. Till kl 16
X. Till kl 18
2. Till kl 22

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden.

Vinnaren utses fredag 28 september.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Bygghemma. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Bygghemma för att de sponsrar den här tävlingen.
Svar: 2. Till kl 22.

Motivering: Jag har köpt hus själv och renoverar och allt kostar ju pengar. Golv, lister och alla andra ytskikt är några exempel. Det är ett fantastiskt kul jobb - det är därför jag köpte hus, för att ha saker att pyssla med - men som den enda ägaren hamnar också alla kostnader på min plånbok. Det skulle vara så kul att köpa något som vore lite glitter i tillvaron som husägare, och just nu när vi går in i delen på året när det är mörkt allt längre vore lite trädgårdsbelysning fantastiskt att kunna köpa. Vann jag 2000 kronor skulle det gå till att sätta ett par ljuseffekter utomhus (nu när jag låtit installera en utomhuskontakt) för att jag ännu mer skulle kunna njuta av min trädgård på kvällen när jag lagt ned renoveringen för dagen...
 
Svar: 2. Till kl. 22.

Motivering: Har precis köpt min första egna lägenhet och håller på att renovera. Presentkortet skulle underlätta vid köp av mina golvlister och allt annat byggmaterial samt inredning som jag behöver införskaffa! :)
 
Svar: 2

Motivering: Sambon börjar få svårt att gå i trappor så det skall byggas ut och göras sovrum nere. En tigersåg är det som kommer att inhandlas först.
 
Svar: Till kl 22.00

Här har det varit både ras och kras i maskinpark och hus det sista
så vad gäller inköp har jag en lång lista
På Bygghemma finns det mesta man kan behöva - och till bra pris
Men plånboken är tunn och listan är lång: diskmaskin, snöslunga, en bra spis -
ja, det det var bara de som ligger i toppen och förstås får man vänta
men tiden skulle förkortas betydligt om denna vinst jag kunde hämta
 
Svar: Alternativ 2, till kl 22

Bygghemma har den fina servicen med telefontid ända till kl 22!

Med en liten familjemedlem på G i vinter kommer ett förråd/en skrubb att bli barnrum. Ett presentkort hade varit ett välkommet tillskott i kassan när man, undan för undan, renoverar ett gammalt hus. <3
 
Svar: 2

Ni skulle se familjen under värsta morgonruschen,
när alla fem ska passera genom duschen!
Pappa sjunger medan lillebror köar naken,
mamma jobbar hårt för att få varje tonåringen vaken.
Den gamla takduschens vattenstrålar ger ingen effekt,
tungt för fjortisen som kämpar för att få frisyren perfekt.
Vattenstrålarna räknat jag lätt,
nuvarande duschen är bland de sämsta jag sett...
På Bygghemma finns kvalitetsprodukter från Gustavsberg,
som är högsta drömmen för familjen Norberg.
Så presentkortet spenderas på en takdusch förstås,
och blir den allra bästa överraskningen för oss! :love:(y)
 
Svar: 2

Men ååh, staketet har stått halvfärdigt i två år ... färg, bräder och spik är precis vad som behövs så att grannen ska sluta vara arg och vi får ett snyggt och funktionellt staket igen!

Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn presentkort på Bygghemma.se

[bild]

Veckans vinnare tar hem ett presentkort hos Bygghemma.se och kan därmed köpa vad de vill från deras stora sortiment. Presentkortet kan antingen användas för sig, eller som en del i betalningen av en dyrare vara där du själv betalar mellanskillnaden. Hos Bygghemma finns både byggvaror, verktyg och inredning.

Totalt värde cirka: 2 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna och vad du skulle köpa för pengarna.

Fråga: Hur länge har Bygghemma telefontid?
Svaret hittar du här: www.bygghemma.se

1. Till kl 16
X. Till kl 18
2. Till kl 22

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden.

Vinnaren utses fredag 28 september.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Bygghemma. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Bygghemma för att de sponsrar den här tävlingen.
 
Stort grattis till veckans vinnare som ska få uppgradera sin maskinpark därhemma med prylar till ett värde av 2 000 kronor. Vår medlem Karl-udden har nämligen som nybliven husägare ett underskott på trädgårdsmaskiner och verktyg. Grattis igen!

Motivering: Nyinflyttad i hus så har jag insett att det finns hur mycket bra verktyg som helst, och allt går att finna på bygghemma..
För att få kvarterets finaste gräsmatta (vilket är mitt mål) så hoppas jag kunna köpa lite olika produkter såsom gräsklippare, häcksax m.m En hjälpande hand med 2000 kr vore ju suveränt, då kan man välja ytterligare något bättre kvalité utan att behöva känna sig helt ruinerad. plånboken växer inte på höjden just nu.
 
  • Gilla
twoody och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.