Svara även jag X, 4 st.

Motivering: Med glest mellan grannarna och ingen vägbelysning ligger vårt garage alltid risigt till så en kamera som kunde övervaka både uppfart och garage vore verkligen skönt att ha. Dessutom skulle jag då äntligen få lite nya teknikprylar att leka med istället för alla träreglar, gipsskivor och spackel som nu tar upp all tid...
 
Svar: X
Det skulle vara trevligt med en babywatcher för utomhusbruk, så jag kan se när lillgrabben är ute och upptäcker trädgården på egen hand.
 
Svar: 1

Vore toppen att kunna hålla koll på husbygget med allt material och verktyg som kan bli stulet.
 
Svar: X, 4 st.
Håller koll på trädgård, uppfart och hem allt på en gång. Perfekt lösning för en "tekniknisse". Kanske avskräcker detta mot fler inbrott, senast blev vi 3 cyklar fattigare ... VILL HA !
 
Svar: X 4

Flyttat till hus mitt ute i ingenting. Här skulle man verkligen behöva hålla lite koll. Finns inga grannar eller förbipasserande som kan slå larm om något fuffens är på gång!
 
Oj ja en sådan här kamera skulle vara perfekt för att kunna hålla koll på mina hundar. Läste på lite och D-Link verkar vara det som gäller nu om man skall ha övervakning till hyffsat pris som man kan nå över nätet.
 
Ja och fungerar jättebra med SynologyNAS också om det är någon som kör det. En kompis kör så och det är grymt! Därför man vill vinna nu för att bräcka det :)
 
Svar X

Då jag ska jobba hela sommaren så skulle jag kunna va med på stranden när resten av familjen ligger där vid husvagnen och har det bra.
 
Svar : X

Med en sån kamera behöver jag inte resa mig från soffan för att se om katten vill komma in. Perfekt!
 
Svar: X. 4


Då kan jag se om jag har objudna gäster hemma på gården. Då grannen nyligen blivit av med motorsågar och röjsågar. Så kanske min sambo och 2 årige son sover tryggare då jag går skift.
 
Svar X

Med stulna bilder här från byggahus som sedan av ett företag i värmland använt till en annons i en blocket annons gör mig osäker om dagarna.
Smyger dom omkring här..skadegörelse m.m. en kamera hade helt utan tvekan från D-Link suttit som handsken så jag kan känna mig tryggare.

mvh
marcus alias estwing
 
Svar: X dvs 4 stycken!

Motivering: Att spionera på vad jycken och katterna pysslar med under dagen har jag länge velat göra, så spännande att kunna se dem i realtid! Dessutom så är det ju ett stort plus att ha kameror mot buset då brottsligheten tyvärr är hög här plus att några ligister tuttade eld på garaget i höstas...
 
Svar: X

Vi har precis flyttat in i ett hus och under kommande tid kommer vi inte att kunna bo i huset pga. renovering. Detta hade ju vart en fantastisk pryl att kunna hålla koll på huset fram tills dess att vi är klara!

Mvh
Jakob
 
Svar: 1 (1 för mobil app och 4 för platta)

Motivering:
En byggare med humor i behåll
vill ha sin lya under koll
när han utomlands skall åka
för att spatsera och språka
på stranden med ett parasoll
 
Svar: X - 4 kameror

Motivering: fyller år den 11 april och hade varit roligt med en födselsdagspresent. Samtidigt är det jättebra att kunne hålla koll på sommarstugan i Danmark hemmifrån.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.