X. Röd, grå och vit

Det perfekta komplementet till balkongodlingen under vinterhalvåret! Färska örter året runt, när man behöver det. Bästa smakboostern helt enkelt
 
Svar: X

Jag brukar köpa färdiga krukor i affären. Dessa försöker jag hålla liv i så länge det går, men så fort man tittar på dem så vissnar de ner och dör. Hur de har lyckats hålla sig vid liv i butiken är ett mysterium? Örter i trädgården har lyckats någon gång, men då enbart Rosmarin.

Kan detta vara lösningen?
 
Hej!
Rätt svar är X
Denna produkt är precis vad jag letat efter länge. Den skulle passa perfekt i mitt kök :)
 
Svar: X

Motivering känns nästan onödig, alla med ett kök har väl behov av en Plantui? Men det skulle ju vara trevligt med något bättre än udda krukor och koppar att odla lite örter till köket i. Och alternativen när man bor i lägenhet är ju inte så många.
 
Svar: X.

Ett perfekt tillbehör i ungkarlsköket för en matintresserad man i sina bästa år.
 
Svar: X

Jag behöver en för att få ett slut på det pågående massmordet på oskyldiga växter som jag via min tankspriddhet ställer till när jag glömmer sköta dem. Den röda skulle dessutom pryda vårt kök jättefint!
 
D
Svar X.

Vi har en stor trädgård som finns med i många planer. Men med två döttrar på 2 & 4 är det svårt att få tiden att räcka till. Vi odlar örter utomhus idag men skulle vilja visa dem lite fler sätt att göra det och inte bara under de varma månaderna. Så Hjälp oss att lära våra barn att förstå odling ännu bättre.
 
D09
Svar x

Har inte en aning om hur den får grönska att växa men den ser ut att innehålla innovation, teknik och design

Det räcker för att vilja ha den i mitt kök ;)
 
Svar: X. Röd, grå och vit

Det vore perfekt för oss som odlar mycket under sommarhalvåret och saknar örterna när det inte funkar klimatmässigt ute :)
 
Svar: Röd, Grå och Vit

Jag älskar att laga mat. Särskilt på sommaren när jag kan plocka in färska örter. Vore en dröm att kunna ha färska örter i köket året om!
 
Svar X. Röd, grå och vit
Vitaminer och hemodlat ger hela familjen energi
Laddar och boostar våra kroppars batteri!
 
Svar: X. Röd, grå och vit

Vi brukar odla kryddväxter på balkongen, men de brukar alltid vissna på grund av för hög värme och sol eller så äter insekter upp dem. Denna inomhusodling skulle passa oss bättre :) Älskar att blanda grillmarinad med färska kryddor :)!!!
 
"GRÖN UTAN SOL"? Det kan man behöva efter en sommar av "brun utan sol".

Mina fingrar är ungefär så ogröna de kan bli. Men med en Plantui Smart Garden skulle säkert odlingen spira. Istället för "brun utan sol" kan vi dessutom snacka om "Grön utan sol". Färska kryddor förgyller ju verkligen maten - både genom smak och utseende.

Ps. Om jag vinner skulle jag gärna vilja ha en grå. :)
 
x: röd grå och vit
Hälsningar
Susanna
 
Svar: X, röd, grå och vit.


Gröna fingrar har jag inte haft lyckan att få
Men intresset för odling finns i mig ändå

Med den nya Plantui 6 kan även jag
Bemästra konsten att odla örter var dag

Därför hoppas jag på att få vinna detta pris,
som skulle göra mig lycklig på alla sätt och vis!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.