1. 305 mm x 90 mm.

Med dessa AEG verktyg blir min hobby ännu roligare!
 
Svar: 1

Motivering: De verktyg vi har och har haft tycks ha försvunnit in i sambons svarta hål! Jag vill ha egna verktyg!
 
Svar: 1.(305 mm x 90 mm)

Min mor har precis på äldre dagar köpt sig ett renoveringsobjekt dit hon flyttat ut.
Hon saknar mycket verktyg som hon lånar från min bror.
Skulle jag vinna tävlingen skulle jag skänka kap- och gersågen till henne. Tigersågen och slipen skulle jag behålla så skulle hon få mina gamla :D
 
1. 305 mm x 90 mm
På semestern ska det byggas trall och sandlåda
Grymma verktyg skulle underlätta båda
och skulle säkerligen tid spara
så familjen i trädgården kan vara
 
Svar : 1. 305 mm x 90 mm
Motivering : För en ny husägare som mig så hade denna arsenal givet en god grund inför kommande projekt. Dessutom fyller man ju år snart (21 Juni) :D
 
1. 305 mm x 90 mm

Det hade varit toppen att kunna lämna tillbaka några av de maskiner jag lånat av min pappa. En Kap- och geringssåg hade dessutom underlättat mitt plankbyggande som är planerat till semestern.
 
Mitt svar är: 305 x 90 mm

Efter att ha renoverat ett nergånget 1800-talshus i snart 10 år, har jag blivit hantverksproffs, detta trots att mina verktyg fortfarande är kvar på amatörstadiet. Jag har övervåningen kvar, och skulle sannolikt spara några års jobb med denna proffsiga verktygsarsenal !
 
1. 305 mm x 90 mm

Med dessa verktyg kan jag iaf låtsas att jag är och ser ut som en snickare, alla kommer att tro mig när jag glatt står där och kapar trall med en AEG kap. Ser även fram emot en ny excenterslip då min nuvarande har slitits ut. Tigersågen kan komma väl till hands att gå loss med när vi snart ska ska riva nuvarande altanspektakel inför ett nybygge.

Ska jag skicka adressen min på en gång? ;)
 
Har ett kök från tidigt 60 tal och en stuga från tidigt 30 tal.
Med en sådan arsenal kan det komma till rätt tusental.

:)
 
Svar: 1. 305 mm x 90 mm

Det vore en dröm för mitt ordningssinne att byta ut några maskiner i diverse färger och märken och istället fokusera på de otroligt vackra oranga maskinerna, vem vet, detta skulle kunna vara början på en stor samling!
Dessutom vore det toppen att ha bra grejjer till den förestående rivningen och nybyggnationen av vår uteplats!
 
Mitt svar är 1, 305 x 90mm

Med bra verktyg från AEG Powertools, kan man börja rätt och sluta lätt!
 
T
1. 305 mm x 90 mm

Vore perfekt med dessa verktyg till inte bara kommande husköp utan även möbelsnickerier med mera.
 
Svar: 1. - Kapkapacitet med ett maximalt tvärsnitt på 305 mm x 90 mm i höjd vid 90°.

Min frus intresse för vårt snickeri är begränsat. Hon målar gärna och trivs med det men med detta paket från Bygghemma och AEG måste hon ju bara älska att kapa och slipa!
En sån reaktion skulle vara önskvärd då vi ska sätta igång med fasadbyte snart...
 
Svar: 1. 305 mm x 90 mm

Jag behöver bra slitstarka verktyg från AEG nu när jag ska bygga nytt hus och garage, båda i lösvirke.
 
1. 305 mm x 90 mm!

Vi är nyblivna husägare med stort renoveringsbehov, dessa verktyg är precis vad som behövs :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.