Svar 2

Motivering:
Snygga kokredskap med stål på insidan är en fröjd att hantera de yttersta råvaror i mums... Mums
 
Samtliga.

Min höggravida sambo, som nu gått över tiden med en vecka, hade verkligen piggats upp om jag gav henne detta.
Just nu är allt mest skit ☺
 
2. Samtliga

Åh vi som fått så fint i vårt nya kök, skulle passa in perfekt till både våra lampor o lådknoppar som är i koppar👍!
De kastruller jag har nu vågar man knappt plocka fram så fula o slitna är de.... Hoppas på nya fina:)
 
Svar 2, samtliga

Jag klarar ej längre att höra min sambo klaga
vareviga dag när vi maten skall laga.
Bra redskap för min överlevnad,
men också för skapande och trevnad.
Passar när kreativiteten får en duvning,
kommer no rymma mången stuvning

.
 
Svar 2 samtliga.

Vore toppen att få en snygg traktörpanna till nya induktionsspisen, har en kopparpanna som inte längre kan användas då den inte fungerar ihop med induktionsspisen.
 
Svar: 2 samtliga

Jag har precis byggt ny sommarstuga
Och nu har jag ingen enda gryta för induktionshäll
Så vinner jag dessa kopparsaker som heter duga
Skulle jag bli både glad och säll!
 
Det är så mycket roligare att laga mat med fina redskap och det piffar upp köket!
Rätt svar är nummer två, samtliga.
 
Svar: Samtliga
Det skulle kännas så lyxigt och fint att både kunna laga mat och servera direkt ut pannan eller kastrullen.
 
Dom fungerar på samtliga spisar.

Man kan tro att mina kastruller är fulla, stökiga och bökiga dom är, jag rör och rör men dom bara förstör. En bytta som är blank hade gjort mästerverk så jag kan äntligen få visa min elegans.
 
Svar 2

Oj, kokredskap som man täcks lämna framme på spisen och inte behöva försöka klämma in dem i kastrullskåpet (som är överfullt)...
 
Svar 2 samtliga

Efter flytten till husen där det var induktionshäll så fungerade inte mycket av det vi hade längre.
Nu blir det mycket utemat ist, skulle vara kul att få riktiga grejor och börja laga mat igen. Hjälp mig få ett sundare liv så jag iaf kommer i badbyxorna 2017.
 
svar: 2 samtliga
Tänk att äntligen kunna slänga min rivna pannor! Dessa vackra skapelser blir en ypperlig ersättare!
 
Då vi kockar efter devisen "Det svåra är inte att laga mat utan att få den ur kastrullen" skulle det här verkligen hjälpa till i vårt hushåll!
 
Orientexpressen
Svaret är: 2. Samtliga
Kopparsetet är så vackert att jag kan ställa fram dem på bordet direkt från spisen. Vilket automatisk gör att jag sparar på vatten, diskmedel och tid då jag slipper extra disk. Har funderat på att byta till induktionshäll som är både effektivare och snällare mot eneriganvändnigen, men jag vill inte även kosta på att byta ut alla mina kastruller och pannor mot nya, vilket gör hela affären mycket dyrare. Med en vinst av detta sköna set gör resan till en ny spis lättare och mindre kostsam.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.