Svar: 1
Vår gamla duschblandare har sett bättre dagar och väntar på att få gå i pension. Alla i familjen skulle jubla å regndansa till en ny duschblandare.
 
1, 240 mm

Den skulle vara så perfekt! Jag har precis sålt mitt för stora hus och köpt ett mindre, Detta hus är bara mitt och allt kommer att vara anpassat för att bara jag ska trivas! I nuvarande dusch sitter en sån där gammal armatur med ett vred för kallt och ett för varmt... inte snällt varken för vatten eller elräkning, och framförallt inte miljön! Att kunna ta en varm regnskogsdusch med utsikt över Göta Kanal med dess ekalléer från badrummet... ja, ni förstår... <3
 
Svar 1: 240mm

Vi skulle VERKLIGEN behöva ett nytt duschset. Vi har inte möjlighet att sätta upp duschslangen på stativet plus att det är full fräs hela tiden. Energimässigt en dålig lösning. Och med ett nytt set så kanske vi kan byta ut duschdraperiet mot en dörr, som inte vill attackera oss i duschen. :rolleyes::)
 
Svar: 1. 240 mm
Motivering: Jag har aldrig upplevt en tropisk regnskur på riktigt, men hoppas på vinst så att jag kan få njuta av en regnskogsdusch varje dag :D
 
Svar:1. 240 mm

Bytte nyligen vår dusch men blev inte nöjd. Hoppas på att denna är riktigt bra.
 
1: 240mm

Vi behöver verkligen en ny dusch då de tidigare ägarna snålade in och satte in bara en handhållen dusch. Vi längtar så att kunna få en härlig regnskogskänsla i duschen.
 
Svar: 1

Det kan lätt bli en kalldusch men med en kvalitetsdusch ifrån Hansgrohe får man en härlig duschupplevelse från morgon till kväll.
 
  • Gilla
pumpi
  • Laddar…
1. Svaret: 240mm
2. Motivering: Vi är 2 vuxna och 3 barn i familjen med olika behov! Ni kan ju tänka er hur mycket barnsben och fötter som tvättas!
 
Svar 240 mm. Status på duschen i stugan som renoverades med ny blandare och duschmunstycke förra sommaren: sönderfrusen blandare som sprutar en liten stråle åt fel håll, och original duschmunstycke som letades fram och knappt släpper igenom vatten....denna skulle göra badrummet rättvisa igen !
 
Svar: 1. 240 mm

Mitt i natureservatet Cerro Gordo på Spaniens tropiska ostkust, saknas just nu en gästdusch för alla dom som vill komma och uppleva en av de allra fibaste platserna i Europa och världen - Hans Grohe för en upplevelse utöver det vanliga.
 
1. 240mm

2. Vi håller precis på att bygga nytt hus, stommen är uppe, utsidan är klar och snickarna isolerar för fullt just nu! Denna takdusch skulle passa perfekt i vår ”stora” badrum! En härligt stor takdusch är så skönt!
 
1. 240mm

2. Jag skulle vilja få hjälp att överraska min 3-åriga jungelfantast med en regnskogsdusch. Hon skulle bli totalt (regn)skogs-tokig om hon fick veta att en sån fanns i det nya badrummet bredvid hennes nya blivande rum.
 
Svar: 1 - 240 mm
En upplevelse...365 dagar om året! Gärna! :love:
 
1. 240 mm

Vi har köpt ett fritidshus som inte är färdigtställt, och kommer i sommar att koppla in el och vatten. Sambon och jag är inte överens om duschen, hon vill ha duschmunstycket och jag vill ha elefantduschen. Med Hansgrohes slipper vi kompromissa och kan återgå till att bygga färdig stugan :)
 
1. 240 mm

Med planerad renovering är duschen ett fantastiskt tillskott för att skapa ett nytt hem!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.