H
U Ulrika M.M skrev:
Skydda din mobil var du än befinner dig!
[bild]
I skidbacken, under renovering, eller på äventyr i naturen – detta fantastiska kit ger din mobil fullständigt skydd och gör den redo för alla typer av äventyr!

Kitet inkluderar:
ZAGG Mobilskal
ZAGG:s senaste mobilskalserie är förstärkt med grafen, ett av de starkaste materialen på jorden. Grafen är tunt, flexibelt, och värmeledande, vilket gör det till det ultimata skyddet för din mobil. Det är hårdare än diamant, mer elastiskt än gummi, och upp till 200 gånger starkare än stål, vilket möjliggör ett fallskydd på upp till fem meter. Mobilskalen till iPhone är kompatibla med Apples MagSafe.
[bild]
Skalen finns att välja i olika utföranden.

ZAGG InvisibleShield XTR Skärmskydd
Ett premium skärmskydd med integrerat stötskydd, det bästa skyddet mot skadligt blått ljus, antireflexfunktion, förbättrad beröringskänsla, dammfri installation och tillverkat på ett miljövänligt sätt.

Mophie snap+ wireless vent mount
Mophies magnetiska ventilfäste tillhandahåller trådlös laddning under färden och är kompatibelt med iPhone MagSafe (iPhone 12-15). Det ingår även en snap-adapter så bilhållaren fungerar för alla mobiler med trådlös laddning. De kraftfulla magneterna håller telefonen stadigt, så du lätt kan använda den för GPS-navigering eller handsfree-samtal, både vertikalt och horisontellt.

Totalt värde: cirka 1700 kr

För att tävla, gör så här:
1) Svara på frågan: Vilket år vann upptäckten av grafen, materialet i ZAGG:s mobilskal och ett av
världens starkaste material, Nobelpriset i fysik? Svaret hittar du här.

2) Motivera varför just du ska vinna detta mobilkit.

Vinnaren utses fredagen den 16/2.

(XTR-skärmskyddet är tillgängligt för iPhone 13 och senare samt Samsung Galaxy S22 och senare. Om du inte har någon av dessa modeller men äger en iPhone, Samsung Galaxy, eller Google Pixel, erbjuder vi motsvarande skal så länge de finns tillgängliga på ZAGG.com.)
-------------------------------------------------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Zagg för att de sponsrar den härtävlingen.
2010

Skulle vilja vinna mobilkitet och ge till min son som har nervskador som gör att han får ryck i sina armar, vilket gör att mobilen går i backen och han får byta glas 3-4 ggr per år och ibland får mobilen lämnas inför reparation.
 
  • Gilla
Maria T
  • Laddar…
1. Nobelpriset vanns 2010.
2. Sommartid åker jag båt, klättrar på halkiga klippor och bestiger Kebnekajse. Vintertid gör jag otaliga försök i att landa snyggt i skidbacken efter ett försök till 360. Jag fyller snart 50 men har barnasinnet kvar! Det har både för och nackdelar...
På jobbet flyttar jag lagervaror och kör runt maskiner. Plötsligt är fickorna för små och mobilen studsar ur i stengolvet eller asfalten. Ett tryggt och säkert mobilskal från ZAGG till min iPhone 14 vore perfekt. Har lämnat in mobilen ett antal gånger och nästa gång skulle skärmbytet dras på lön hotade chefen. ;-)
 
2010 vanns nobelpriset i fysik.

Med mina darriga händer händer det alltför ofta att mobilen tar en luftfärd.
 
U
Då var tävlingen avslutad!

Dagens vinnare som kammar hem detta grymma kit är @oshu med inlägg #2 🥇. Stort grattis!

Tackar för alla tävlingsbidrag och önskar er alla en trevlig helg!☀️
 
  • Gilla
Inastina
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.