En specialanpassad krok för smidig förvaring i begränsade utrymmen

Med en kolonilott som inte har ett eluttag så långt ögat ser, så vore det här drömmen.

Blås ihop löven som faller och elda fjutt på brasan på hösten. Klippa Syrenbuskarna och äppelträden som är alldeles för höga och få koll på gräsmattan som skjuter i höjden så fort man vänder ryggen mot den

Kittet skulle onekligen göra livet lättare
 
U
En speciell krok för förvaring av verktygen.

Jag önskar att jag vann så slipper jag vara områdets Ove Sundberg som springer och lånar trädgårdsredskap från alla mina grannar.

Det positiva är att de blir ofta väldigt glada när de får låna verktyg av mig - sina egna verktyg. Men för att inte eskalera det hela och undvika ett potentiellt framtida Ove-drama så skulle jag bli väldigt lycklig av lite egna trädgårdsverktyg. Och mina grannar blir troligen ännu lyckligare!
 
Redigerat:
S
En specialanpassad krok medföljer.

Jag behöver en kraftig lövblås till att blåsa av nysnön från solcellerna på altantaket. Genom sovrumsfönstret har man åtkomst till solpanelerna.
Trimmern och häcksaxen kommer att komma till användning i trädgården.
 
En specialanpassad krok.

Skulle blåsa rent uteplatsen, hängrännorna, bilen, barnens hår mm.. till våren om jag vann. 🙌
 
En specialanpassad krok förstås!

Jag förtjänar att vinna eftersom jag skulle använda dem för att skapa en välskött och vacker trädgård som både jag och mina grannar kan njuta av. Ny husägare som saknar dessa verktyg i dagsläget - men trädgården skriker efter att bli ompysslad.
 
Svar: En specialanpassad krok.

Vi har pratat om att skaffa en lövblås till sommarstugan där vi har hur mycket löv som helst!
Trimmern tar vi med oss fram och tillbaks till stugan från hemmet så det skulle vara skönt att ha en på plats i stugan jämt.
Häcksax har vi en motordriven som gärna skulle ersättas med en batteridriven.
Hoppas på vinst!
 
Svar: En specialanpassad krok

Motivering: Efter två barn där all trädgårds- och maskinbudget istället under många år gått till allt annat hade det varit fantastiskt att få starta om med rejäla och grymma produkter hemma inför hösten!
 
En smart upphängningskrok ingår.

Vore skönt att byta bort den bensindrivna trimmern, sladdbundna och dåliga lövblåsen samt den sladdbundna slöa häcksaxen.
 
Till alla Aspire™-redskap medföljer en specialanpassad krok så att de kan hängas upp separat eller på Aspire™-förvaringsskenan

Hade passat pefekt som kompliment till den batteridrivna gräsklipparen som ska inhandlas då trotjänaren nyligen gett upp. att slippa förlängningskablar över hela trädgården är alltid ett plus och kommer motivera en mer regelbunden trimmning och skötsel
 
U Ulrika M.M skrev:
Vinn trädgårdsredskap till ett värde av 7410:-!
[bild]

Nu kan du vinna ett kit med en lövblås, en trimmer och en häcksax, inklusive två batterier och en laddare ur Husqvarnas nya batteridrivna produktserie Aspire™ – kraftfulla 18V-produkter avsedda för den mindre trädgården.

För att tävla ska du svara på nedan fråga samt motivera varför just du ska vinna.
Fråga: Vad är det för smart pryl som medföljer varje Husqvarna Aspire-produkt?
Svaret hittar du här.

Vinnaren utses fredag 6/10.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Husqvarna för att de sponsrar den här tävlingen.
Svaret är en krok.
En nybliven pensionär kvinna behöver inte en man i trädgården. Det räcker med smarta
verktyg från Husqvarna. Känner mig laddat själv😂😂
 
Svar: En specialanpassad krok.

Motivering: Jag har länge velat göra mig av med min bensindrivna trimmer som mest låter och smutsar ner miljön mot något batteridrivet, den har dessutom börjat sjunga på sista versen, för att inte tala om min häcksax som tagit livet av på tok för många stackars kablar. Detta kittet hade vart perfekt.
 
U Ulrika M.M skrev:
Vinn trädgårdsredskap till ett värde av 7410:-!
[bild]

Nu kan du vinna ett kit med en lövblås, en trimmer och en häcksax, inklusive två batterier och en laddare ur Husqvarnas nya batteridrivna produktserie Aspire™ – kraftfulla 18V-produkter avsedda för den mindre trädgården.

För att tävla ska du svara på nedan fråga samt motivera varför just du ska vinna.
Fråga: Vad är det för smart pryl som medföljer varje Husqvarna Aspire-produkt?
Svaret hittar du här.

Vinnaren utses fredag 6/10.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Husqvarna för att de sponsrar den här tävlingen.
: en specialanpassad krok
U Ulrika M.M skrev:
Vinn trädgårdsredskap till ett värde av 7410:-!
[bild]

Nu kan du vinna ett kit med en lövblås, en trimmer och en häcksax, inklusive två batterier och en laddare ur Husqvarnas nya batteridrivna produktserie Aspire™ – kraftfulla 18V-produkter avsedda för den mindre trädgården.

För att tävla ska du svara på nedan fråga samt motivera varför just du ska vinna.
Fråga: Vad är det för smart pryl som medföljer varje Husqvarna Aspire-produkt?
Svaret hittar du här.

Vinnaren utses fredag 6/10.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Husqvarna för att de sponsrar den här tävlingen.
Svaret är en specialanpassad krok.

Första husköpet är gjort, vårt första barn kommer snart och det hade passat perfekt med dessa redskap för att få ordning på trädgården!
 
Svar: specialanpassad krok till upphängning.
Vi har en stor trädgård med massa träd o buskar, häckar o ogräs 😂 bla en stor Lönn, o den tappar oändligt mycket stora tunga löv på hösten , vilket är oerhört jobbigt att kratta o de tar flera dar 😣..
Vill ju inte såga ner den för den är oerhört vacker men men....
Vår trädgård ser ut som en överväxt djungel !! Vi hinner helt enkelt inte med längre...
De skulle vara till oerhörd hjälp med enkla redskap så kanske den kan bli lika "välputsad" o vacker att njuta av som för 10 år sedan 😊.. nu är de mest ångest för att man inte hinner med...
Hoppas verkligen vi vinner "hjälpen" 🥰 Träd med höstfärger, röd stuga, löv på marken, grå himmel, soptunna, trädgård.
 
Den smarta grejen som följer med är en specialanpassad krok :)

Jag och min fru har nyss köpt ett hus,
gammalt och litet, men fint som snus.
Dock en inte omhändertagen trädgård,
gräsmatta, häckar och buskar behöver vård!
Vinner jag detta så går det som en lek,
trimma, klippa och blås med kärlek!
 
Svar: Till varje redskap medföljer en specialanpassad krok för smidig förvaring i begränsade utrymmen.

Motivering: Vår häck av murgröna har börjat ta sig ordenteligt så börjar bli trött i armarna att gå runt med den manuella häcksaxen samt räffsa ihop allt manuellt, sedan att jag skulle slippa springa med sladd och trimmer och byta uttag när man inte når längre 🙃
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.