U Ulrika M.M skrev:
Vad är det för smart pryl som medföljer varje Husqvarna Aspire-produkt?
Svaret hittar du här.
Svar: specialanpassad krok
Motivering: jag älskar vår trädgård och maken älskar verktyg och prylar så detta kit skulle vara perfekt för oss båda. Eftersom verktygen är elektriska så är de nog rätt tysta men vi lovar ändå att inte använda de före kl 8 på helgerna!
 
En special krok.
Stort behov av dessa produkter på gården.
Slippa bensindrivna produkter
Husqvarna vet man gör jobbet som en dröm.
 
U Ulrika M.M skrev:
Vinn trädgårdsredskap till ett värde av 7410:-!
[bild]

Nu kan du vinna ett kit med en lövblås, en trimmer och en häcksax, inklusive två batterier och en laddare ur Husqvarnas nya batteridrivna produktserie Aspire™ – kraftfulla 18V-produkter avsedda för den mindre trädgården.

För att tävla ska du svara på nedan fråga samt motivera varför just du ska vinna.
Fråga: Vad är det för smart pryl som medföljer varje Husqvarna Aspire-produkt?
Svaret hittar du här.

Vinnaren utses fredag 6/10.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Husqvarna för att de sponsrar den här tävlingen.
En specialanpassad krok för smidig förvaring i begränsade utrymmen.

Bor i ett hus med stor trädgård. Vill kunna arbeta smidigt med bra maskiner och underlätta både för mig och sambon.
 
Svar: Till varje redskap medföljer en specialanpassad krok.

Hej,

Jag skulle vilja använda mig av Husqvarnas Aspire Batteridrivna Trädgårdskit av några enkla skäl:

Miljövänlighet: Jag vill minska min miljöpåverkan och batteridrivna verktyg är ett steg i rätt riktning.

Prestanda: Jag har hört att Aspire-serien är kraftfull. Jag behöver pålitliga verktyg för att ta hand om min trädgård.

Bekvämlighet: Med två batterier och en laddare kan jag arbeta oavbrutet.

Husqvarnas Rykte: Jag litar på Husqvarna som ett ledande företag inom trädgårdsutrustning.

Trädgårdsintresse: Jag älskar att arbeta i min trädgård och skulle använda detta kit flitigt.

Hoppas att ni överväger mig. Tack!

Med vänliga hälsningar,
Kevin
 
Prylen är en krok som ger möjlighet att hänga på ett sätt som sparar utrymme.
Motivering:
Lövblåsens potential är underskattad. Ett exempel är hur lätt det går att få bort löv, björkfrön och annat från alla skrymslen i carport och mellan husets panel och altantrallen.
 
Tillbehöret: en krok!

Varför ska jag vinna? Vi bor på Lövbacken - behöver jag säga mer? :)
Okej, här kommer vidare motivering; Vi har en stor trädgård med fem riktigt rejäla fruktträd och dessutom finns flera björkar både på tomten och hos grannarna. Höstkrattningen och annat underhåll är hemskt så trimmer, sax och lövblås skulle verkligen vara ett uppskattat tillskott!
 
U Ulrika M.M skrev:
Vinn trädgårdsredskap till ett värde av 7410:-!
[bild]

Nu kan du vinna ett kit med en lövblås, en trimmer och en häcksax, inklusive två batterier och en laddare ur Husqvarnas nya batteridrivna produktserie Aspire™ – kraftfulla 18V-produkter avsedda för den mindre trädgården.

För att tävla ska du svara på nedan fråga samt motivera varför just du ska vinna.
Fråga: Vad är det för smart pryl som medföljer varje Husqvarna Aspire-produkt?
Svaret hittar du här.

Vinnaren utses fredag 6/10.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Husqvarna för att de sponsrar den här tävlingen.
Svar: En specialanpassad krok.

Skulle var grymt både för oss svärfar att slippa låna hans grejer några ggr per år och istället bara köra på när det behövs, skulle ju då hållas fint hela säsongen.
 
Till varje redskap medföljer en specialanpassad krok för smidig förvaring i begränsade utrymmen.

Vilket är en del av just motiveringen, som ensamstående småbarnsförälder har man just begränsade utrymmen men också begränsat med tid för arbete utomhus men även inomhus. Jag försöker därför förenkla allt arbete så gott det går utan att tumma på kvaliteten, men just Husqvarna har väl ett gott rykte. Så om jag vinner blir det väl upp till bevis om varumärket lever upp till det dom lovar. Jag håller i varje fall tummarna. 😊
 
U Ulrika M.M skrev:
Vinn trädgårdsredskap till ett värde av 7410:-!
[bild]

Nu kan du vinna ett kit med en lövblås, en trimmer och en häcksax, inklusive två batterier och en laddare ur Husqvarnas nya batteridrivna produktserie Aspire™ – kraftfulla 18V-produkter avsedda för den mindre trädgården.

För att tävla ska du svara på nedan fråga samt motivera varför just du ska vinna.
Fråga: Vad är det för smart pryl som medföljer varje Husqvarna Aspire-produkt?
Svaret hittar du här.

Vinnaren utses fredag 6/10.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Husqvarna för att de sponsrar den här tävlingen.
Specialanpassad krok
 
En specialanpassad krok.
Nya trädgården kan behöva lite verktyg den me så man slipper köra sakerna mellan husen.
 
U Ulrika M.M skrev:
Vinn trädgårdsredskap till ett värde av 7410:-!
[bild]

Nu kan du vinna ett kit med en lövblås, en trimmer och en häcksax, inklusive två batterier och en laddare ur Husqvarnas nya batteridrivna produktserie Aspire™ – kraftfulla 18V-produkter avsedda för den mindre trädgården.

För att tävla ska du svara på nedan fråga samt motivera varför just du ska vinna.
Fråga: Vad är det för smart pryl som medföljer varje Husqvarna Aspire-produkt?
Svaret hittar du här.

Vinnaren utses fredag 6/10.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Husqvarna för att de sponsrar den här tävlingen.
Till varje redskap medföljer en specialanpassad krok för smidig förvaring i begränsade utrymmen.
Stor tomt, med behov av allt i det utlottade kittet, att ha batterier i stället för bensin underlättar och gör allt så mycket smidigare. Hoppas på tur.
 
Svar: En specialanpassad krok.

Sambon lägger beslag på alla verktyg, som förpassas till något svart hål någonstans.

Jag vill ha egna verktyg!
 
S
En specialanpassad krok följer med!

Vi står i begrepp att köpa hus
Med en trädgård anpassad för sonens bus
Verktygen ska vara smarta
Och gå snabbt för oss att starta
Miljövänligt för alla generationers framtid
Då skapas trädgårdsro med frid
 
U Ulrika M.M skrev:
Vinn trädgårdsredskap till ett värde av 7410:-!
[bild]

Nu kan du vinna ett kit med en lövblås, en trimmer och en häcksax, inklusive två batterier och en laddare ur Husqvarnas nya batteridrivna produktserie Aspire™ – kraftfulla 18V-produkter avsedda för den mindre trädgården.

För att tävla ska du svara på nedan fråga samt motivera varför just du ska vinna.
Fråga: Vad är det för smart pryl som medföljer varje Husqvarna Aspire-produkt?
Svaret hittar du här.

Vinnaren utses fredag 6/10.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Husqvarna för att de sponsrar den här tävlingen.
En specialanpassad krok till förvaringen.
Jag vill ha bra grejer att jobba med.
 
Till varje redskap medföljer en specialanpassad krok.

Eftersom trädgårdsarbete inte är så kul skulle jag behöva all motivation jag kan få får att arbetena ska bli enklare och smidigare!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.