66mm
Har köpt ett nytt hus för 10 minuter sedan, ja ni vet ju vad det innebär! Renoveringstime - IGEN!! :D
 
Svar 1. (66 mm.)

Jag och tjejen funderar på en cirkelsåg till ett nytt hemprojekt i form av ett vägghängt hyllsystem för böcker ovanför sängen. Den här cirkelsågen ser ju jättebra ut så den skulle förmodligen vara perfekt för projektet. Ett simpelt projekt för vissa, men inte för oss som är glada amatörer :)
 
svar: 1, 66mm
motivering: Nu drar nybygget snart igång och ett garage ska uppföras av mig och snälla medhjälpare. Dock saknas många verktyg ännu varav en cirkelsåg är ett av de saknade verktygen.
Idag bor vi i en hyresrätt med små möjligheter till snickerier, därav avsaknaden av verktyg.
 
j.f.s
Svar 1. 66mm

Lekstuga, förråd och sandlåda står på önskelistan från familjen. Jag har idag ingen cirkelsåg så denna skulle verkligen fylla ett tomrum. Tänka att få göra fru och barn glada och dessutom så slipper frugan irritera sig över att ett verktygsköp måste till för att bygga. Dessutom kan den besparingen läggas på en spadag på frugan ;)
 
Svar 66mm

Skall glasa in en altan i vår/sommar och hade beställt en GKS55 som jag skickade tillbaka då den saknade klyvkniv.
Jag har sedan dess inte kunnat bestämma vilken såg som jag ska köpa och denna tävling kommer ju som ett brev på posten!
 
1. 66 millimeter

Att dela kap med farsan som bor 3 mil bort så används fogsvansen oftast, en bra kap underlättar i alla situationer.
 
Svar: 1. 66mm

Skulle ju passa utmärkt till stundande altan och garagebygge!
 
66 mm
Ska bygga en altan i sommar och det skulle vara skönt att slippa handsåga allt
 
Svaret är 1: 66 millimeter

Vissa börjar titta lite snett, och lite klagomål hörs, när jag lånar hem verktyg från jobbet, för att få "jobbet" hemma gjort. Ett verktyg har varit just en cirkelsåg. Och varför inte då förskaffa sig en sådan här fin såg? :)
 
1, 66 mm
Håller precis på och river vår gamla ruttna altan, min gamla hitatchi c6bu2 har fått slitit hårt genom en radhus renovering och nu halvvägs genom ett hus, varit min trotjänare i flera år, och vore spännande att få prova om denna kan leva upp till klassikerns prestanda och kvalitet
 
SVAR: 1 66mm

Helt ärligt.... För att jag ska ge den till min far som bara lånar mina saker och förstör dem! Körde för någon vecka sedan sönder klingan i min Metabo. Nu har jag tröttnat och ska se till att han har en komplett uppsättning av alla div verktyg man behöver :)
 
Alternativ 1, 66 mm.

Jag är nybliven husägare och det kliar i fingrarna att komma igång med alla roliga projekt som det innebär. Dessvärre finns det inte så många maskiner i garaget så det skulle vara kul att börja med en kvalitetsmaskin som denna. Sen blir det desto lättare att välja märke i fortsättningen när man väl har en Hitachi =)
 
Svar 1. 66mm.

Första huset, inga roliga leksaker.
Min svärfar börjar ledsna på att se mig i hans garage ett par gånger i veckan, en cirkelsåg av kvalité är en bra start att sakta men säkert minska ner besöken.
 
Rätt svar är 1.

Då jag inte ännu skaffat mig en cirkelsåg så är det nu på tiden att jag gör det. Vad passar då bättre än att direkt lägga ribban högt?!
 
Svar 1. 66 mm

Då jag inte har någon cirkelsåg kommer altanbygget att bli sågat för hand annars...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.