Noterar att den här tätpinnade torken verkar användbar i och med att handdukarna kan träs på från sidan. Hur den där modellen som ser ut som en stege med väldigt små mellanrum, ska kunna användas på ett vettigt sätt, har jag aldrig fattat. Ska man trixa in handdukarna mellan pinnarna? Det är ju som att hänga disktrasor i en persienn.

Den här skulle jag kunna vara med och tävla om, om jag hade haft behovet.
 
X
Denna skulle vara en välkommen och fantastiskt lyxig tillskott i vårt nya hus som är byggt med mycket stam budget, vår ekonomi skulle tyvärr aldrig tillåta att vi köpte den. Vi skulle uppskatta er och den varje dag, då ingen av oss någonsin upplevt varma handdukar!
 
Svar:x Antracit
Nu när min gamla el tork har lagt av och kommande köp av luft/ vatten värmepump skulle det sitta fint med kombitork. ;)
 
Svaret är: X. Antracit

Vi skulle behöva en handdukstork av denna sort! Vi har precis köpt hus och såg denna handdukstork och tänkte att denna skulle bli perfekt för oss i vårt nya hus! Vi har golvvärme idag och den förra ägaren har tagit bort elementet och ersätt de med golvvärmen.

Skulle uppskattas stort om vi hade en sådan handdukstork på kalla perioder om året!!
 
Svar: X. Antracit

Håller på och planerar för spa och bastu avdelning i källaren, denna handdukstork hade varit fin där!!
 
Svar:X

Varför vi skulle vinna denna? Badrummet blev klart för mer än ett år sedan. Kvar finns ett hål i väggen för en handduktork, men inget har hänt sedan dess, annat än att vår 7:e familjemedlem har kommit till världen och fler handdukar än någonsin hänger på blöta ovanpå varandra, på den enda krok som finns i badrummet. Tvättmaskinen går för jämnan med blöta illaluktande handdukar. Snälla bespara mig denna börda.
 
Rätt svar är X Antracit.
Med vår pågående badrumsrenovering i vårt 1800-tals hus skulle det vara ypperligt att få en tork som både värmer upp rummet, handdukarna och dessutom är skitsnygg.
 
Svar; X
Skulle passa perfekt in i mitt å frugans privata bad
Där säkert ALLA kommer att duscha
Massa våta handukar
 
Svar X, Antracit

Nu ser jag lösningen på att alltid ha en torr handduk i händerna när jag ska torka mig. Är så himla trött på när man precis har duschat och vill gosa in mig i en varm och torr handduk så möts man av en nästintill blöt handduk!
Givetvis hur många gånger man än säger till att man kan tex hänga ut handduken på sommaren så blir ju alltid svaret "Jag orkar inte". När ena dottern var duktig och hängde ut den i somras så skrek hon helt plötsligt från badrummet. Då hade hon givetvis glömt handduken ute och hade ingen handduk alls där inne.
Så denna tork hade hjälp mig och mina döttrar.
 
Andra färgen : X Antracit
Lämplig plats finns i badrummet och när till anslutningar, passar perfekt.
 
Svar X

I vårt "nybyggda" hus som stått stadigt i 5 år är det fortfarande en kabel i badrummen som inte fått något att göra! Snälla, hjälp kabel!
 
Svar: X Antracit

Har precis köpt mitt första hus och står nu inför en badrumsrenovering av ett badrum där inget gjort sedan 60-talet. Det hade verkligen varit en stor bonus att få smycka badrummet med denna handukstork.
 
Svar: X Antracit

Bor i nyköpt hus med direktverkande el som uppvärmning, dvs snåljåpar som vi är så fryser vi! Varma handdukar vore en dröm!
 
X. Antracit

Med två badrum som skriker efter renovering vore det underbart att få göra ett av dem extra snyggt med en Nordhem Tjolöholm.
 
Svar: X antracit.

Vi bor i ett stort gammalt hus på landet med vattenburen värm. Vi har ofta långväga gäster och släkt som stannar över natten eller helgen! Dessutom en badtunna som används frekvent vid dessa tillfällen och då går det åt många handdukar som gärna skulle få vara torra och varma nästa morgon, nåt som är omöjligt i huset för tillfället eftersom föregående ägare renoverade badrummet och plockade bort radiatorn men satte inte dit nån handdukstork, så vi har värmerör som bara står och väntar på torken!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.