Svar: FC Bayern München

Motivering: Två trallade uteplatser planerat, plus diverse andra renoveringar. Jag fyller år den 28e oktober, men är helt ok med en försenad födelsedagspresent.
 
Bayern München
Jag skulle älska att byta ut verktygen från medeltiden mot moderna grejor!
 
P
Svar: FC Bayern München.

Perfekt startsetup med verktyg att ge bort till min goda vän som precis köpt sitt första hus.
 
FC Bayern

Om Rumenigge tycker att det är bra grejer så är de tillräckligt bra för oss att använda i renoveringen av våran just nu obeboeliga sommarstuga.
 
FC Bayern München

Jag och sambon har precis köpt vårt första hus, och vill gärna fixa insidan något. Då vi tidigare enbart bott i hyreslägenhet så äger vi knappt några verktyg alls... "Värstingen" i vår arsenal är en liten rosa skruvdragare från Classe.
 
FC Bayern München

Dessa eländiga förlängningssladdar. Einhell, rädda mig!
 
FC Bayern München

Hade varit kul att uppgraderas från hemmaamatör till hemmaproffs! Detta kittet hade varit en bra början
 
:love: FC Bayern. Jag är en 60 år ung kvinna med hobby att bygga, svarva, fixa och laga men utan dessa kvalitetsverktyg från
Einhell. ”Ett helvete”:rofl:;)
Aranka Dezsö
0739880850
 
Einhell sponsrar Bayern München.

Jag är en stolt hobbysnickare som snickrar möbler, bord och renoverar dem. Ett tillskott med Einhells verktyg skulle verkligen hjälpa.
Tack på förhand!
 
Svar: FC Bayern.
Jag är en 60 år ung kvinna med hobby att bygga, svarva, fixa och laga men saknar dessa kvalitetsverktyg från Einhell. ”Ett helvete”
att sakna men en sprudlande glädje att få önska sig. Sladdlöst dessutom!
 
J
SVAR: FC Bayern
När jag efter kvalité söker så vänder jag mig gärna till Einhell. Då dessa produkter tilltalar mig som "Hobbyhantverkare" "Husägare" "Hobbybiodlare" mm mm behöver jag därmed utmärkta verktyg som Einhell har. Bästa är bra nog :)
 
SVAR: FC Bayern Munich.

Nybliven villaägare med två uthus som ska rivas/renoveras och vore helt perfekt att ha tigersåg samt sticksåg till det. Skruvdragaren kommer väl till pass då vår förra gav upp förra veckan. Vore skönt att inte behöva låna ALLT från föräldrar och grannar.
 
Svar: Bayern München
Motivering: Har i många år tagit utsorterade verktyg och maskiner till fritidshuset när jag uppdaterat på ”hemmaplan”. Har många gånger frågat mig själv ”varför” när jag står där i stugan med t.ex. en utsliten skruvdragare. Detta kit vore perfekt för att bryta denna dåliga vana och hade passar perfekt till bastubygge och garderobs-bygge under trappan!
 
FC Bayern München

Woho, min gamla sticksåg som gav upp i helgen!!
 
Svar: FC Bayern München

Allt eftersom renoveringen av huset fortskrider inser vi att maskinparken behöver utökas. Batteridrivna verktyg står dessutom högt på listan! Det skulle helt enkelt vara ett oerhört välkommet inslag i vardagen (och helgen) med nya verktyg!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.