Orientexpressen
Den frågan var inte lätt, men behovet av enhandstving är rätt stort då jag ibland behöver hålla tungan rätt i munnen och önskar att mina fötter kan bete sig som mina händer.

När man som jag lever under existensminimum går pengarna till det allra nödvändigaste, resten får vänta tills slanthögen når upp till rätt läge. Så därför skulle det vara underbart att få shoppa loss och drägla runt i shoppen och förverkliga en del av mina drömmar i expressfart.
 
Tack alla deltagare för era svar och motiveringar. Vinnare den här veckan blir @nimhed, som framöver kommer kunna utföra sina hemmaprojekt och borttagning av sina stubbar iförd en smart medlemströja! Grattis säger vi på redaktionen.
 
  • Gilla
hushem
  • Laddar…
Oj, det var värst.
Tack så mycket!
 
Kan man få det vinnande inlägget klistrat i förkunnandet i varje tävling? Tycker det är snårigt att leta fram det själv, och man är ju nyfiken!
 
  • Gilla
Dabber och 3 till
  • Laddar…
B bellman83 skrev:
Kan man få det vinnande inlägget klistrat i förkunnandet i varje tävling? Tycker det är snårigt att leta fram det själv, och man är ju nyfiken!
B bellman83 skrev:
Kan man få det vinnande inlägget klistrat i förkunnandet i varje tävling? Tycker det är snårigt att leta fram det själv, och man är ju nyfiken!
Bra förslag!
Det enklaste hade ju varit om @Annelie Hultberg svarade på det vinnande bidraget när hon annonserade vinnaren
 
  • Gilla
Dheri
  • Laddar…
Jag hade köpt vedklyvspaketet. En grymt bra grej som skulle underlätta livet och trivseln i stugan mycket, men så tycker man det är lite för dyrt och att yxan går väl bra ändå ... Och så fortsätter man att uslas som förut. =)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.