150 dagars returrätt!

I min lägenhet i duschen har jag en gammal badkarsblandare där badkarspipen är ur funktion. Sitter på även på helt fel höjd och den gamla blandaren med pip stjäl viktig plats i den trånga duschen. Annars är duschen som gjuten för ett lyxigt duschset från grohe! Bara setet som saknas. :)
 
Billigt VVS har 150 dagar returrätt.
Motivering: Efter ha insett att badkaret har nått sin användbarhetsgräns, då vattnet snarare rinner ifrån proppen än till den då man försöker tömma badkaret på vatten, är det dags att byta ut det mot ett riktigt duschbadkar. Att då få ett nytt fräscht, snyggt och oerhört användarvänligt set skulle göra hela världen för oss då ett badkar inte är det billigaste här i världen och att annars får det gamla duschsetet sitta kvar.

Att det även är skållningsskyddat är perfekt, då frugan älskar att duscha på en temperatur som skulle göra våra stackars barn till kräftor om de skulle få den temperaturen på sig.
 
150 dagars returrätt.

Jag tillhör inte cosmopoliten,
Vill iallafall kunna duscha av skiten.
 
Butiken erbjuder 150 dagars returrätt
Är väl inte läge att spara på vatten, men var för inte få frossa i lite överflöd. :thinking::D:D
 
150 dagar

Skulle passa perfekt nu när vi får vårat hus i november och ska börja med badrumsrenoveringen direkt, vinner jag så kan jag lägga de insparade pengarna på en gungställning till barnen till våren,
 
Rätt svar ska vara 150 dagar.

Vi behöver akut ett nytt duschset, då vår nuvarande dusch faller ner i huvudet på min fru och dotter var och varannan gång de duschar. Detta leder till långa diskussioner om vem som gör fel...Så för familjefriden vore Grohes duschset toppen!
 
Billigtvvs.se är bra om du köpet ditt ångra. Med 150 dagars returrätt kan du andra butikers returrätt många gånger gångra. Med ett fantastiskt sortiment, med allt från duschblandare till element behöver du inte sätta bygget på vänt. Med en lättnavigerad hemsida du inte till butiken behöver löpa, så vad väntar du på, det är bara att börja köpa.
 
150 dagars returrätt.

Jag håller just på att bygga badrum i vårt fritidshus, och skulle verkligen behöva ett duschset. Se bilden vart det skall sitta. Visst skulle det passa bra!

P.S Golvklinkern är inte satt än, men den blir mörkgrå
 
  • Hörn av ofärdigt badrum med vita kakelväggar och obehandlat golv redo för mörkgrå klinker.
billigtvvs.se erbjuder 150 dagars returrätt.

Bra med skållningsskydd när man har små barn!
 
150 dagar returrätt!

Jag vill vinna det här tillsammans med min sambo, då vi precis köpt vårat första gemensamma hus. Det är ganska mycket renovering så det här skulle vara ett stort bidrag till vårt nya badrum när vi ska börja renovera i december!
 
150 dagars returrätt. Precis en sån som jag vill ha i vårt hus. Känns lyxig och bra i badrummet vi precis ska börja med.
 
150 ljuvliga dagar av ånger.

Nu går det inte längre. Trots att familjen bara består av fyra räcker inte ett badrum till när den äldste blivit tonåring. Han har annekterat vårt befintliga badrum, så nu måste vi fixa ytterligare ett. Där skulle ett lyxigt duschset sitta som en smäck.
 
Svar: fantastiska 150 dagar, inte illa.

Ibland känns det som ett måste att duscha, men ibland kan det i stället kännas som en rejäl dos vardagslyx.
Ifall det var en sån här dusch skulle nog vardagslyxen öka betydligt :)
 
Returrätten är fantastiska 150 dagar!
Min dotter har nyligen köpt hus och tänker bygga duschrum och bastu i källaren och en dylik dusch vore mumma som inflyttningspresent!
 
billigtvvs.se har hela 150 dagars returrätt!

Jag hade gärna vunnit denna då vi planerat in badrumsrenovering nästa år och att vi tänkt oss en modell som denna. Sen att det dessutom blir bröllop gör att lite hjälp är extra välkommet :giggle:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.