Den här veckan tävlar vi om den smidiga18V borrskruvdragaren DS18DE 4Ah från HiKOKI.

Borrskruvdragare HiKOKI 18V DS18DE 4Ah med ergonomiskt grepp, kort maskinkropp och 4.0Ah-batteri, idealisk för trånga utrymmen.

HiKOKI:s borrskruvdragare 18V DS18DE 4Ah har en kort maskinkropp och enastående balans, med HiKOKI:s välkända ergonomiska grepp. Använd den till att dra åt och lossa träskruv, maskinskruv med mera, i olika material. Borra med den i trä, stål, aluminium. Den är helt perfekt för att installera och montera på trånga och otillgängliga ställen.

Värde: Ca 3 300 kr

Så här tävlar du:

  1. Besvara frågan: Vilken typ av batterifäste har HiKOKI:s borrskruvdragare 18V DS18DE 4Ah? Svaret hittar du här: https://hikoki-powertools.se/hikoki...are-batteri-4/borskrutrekker-ds18de-4-0ah-hsc
  2. Motivera varför just du ska vinna.
  3. Posta dina svar i den här tråden.

Vinnaren utses fredagen den 11 oktober. Lycka till!

—-----------------------------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar HiKOKI för att de sponsrar den här tävlingen.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
 
  • Gilla
enpetterhär och 7 till
  • Laddar…
Det går inte och klicka på specifikationer på deras sida.
 
A A-Man_08 skrev:
Det går inte och klicka på specifikationer på deras sida.
Det går utmärkt!
 
1. SLIDE
Hade velat prova en hikoki igen, kört blå bosch länge.
 
1.Slide.
2. Kolen på min Makita 14,4v från 2009 tog slut, jag bytte kol och maskinen hoppade igång, men funktionen är instabil, ibland går den, ibland inte.
Har Hitatchi/Hikoki på jobbet sen 11 år tillbaka, vet att det är riktigt bra grejer, så även ha en för hemmapysslandet vore kanon.
Just nu använder jag en gammal maskin med sladd, den har följande funktioner:
1. På.
2. Av.
 
B Bästerortarn skrev:
Det går utmärkt!
Det verkar fungera från datorn men inte med min mobil även om jag öppnar i extern läsare.
 
Slide

En husägare med självrespekt har redan en bra borrskruvdragare. Jag har alltid gillat Hikoki sedan jag köpte en till farsan, och behöver en knuff in i det nya 18v systemet
 
Slide

Jag förtjänar att vinna en HiKOKI:s borrskruvdragare eftersom min nuvarande skruvdragare från IKEA knappt kan skruva igenom ett papper, än mindre hantera något mer robust än en servett. Varje gång jag försöker sätta upp en hylla, känns det som att jag driver runt ett hamstermotordrivet verktyg. Med en HiKOKI skulle jag äntligen kunna skruva fast saker på riktigt och slippa se möbler falla ihop som ett korthus vid minsta vindpust. Huset skulle bli tryggare – och kanske skulle till och med mina grannar sluta oroa sig för att jag bygger möbler av kartong.
 
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Den här veckan tävlar vi om den smidiga18V borrskruvdragaren DS18DE 4Ah från HiKOKI.

[bild]

HiKOKI:s borrskruvdragare 18V DS18DE 4Ah har en kort maskinkropp och enastående balans, med HiKOKI:s välkända ergonomiska grepp. Använd den till att dra åt och lossa träskruv, maskinskruv med mera, i olika material. Borra med den i trä, stål, aluminium. Den är helt perfekt för att installera och montera på trånga och otillgängliga ställen.

Värde: Ca 3 300 kr

Så här tävlar du:

  1. Besvara frågan: Vilken typ av batterifäste har HiKOKI:s borrskruvdragare 18V DS18DE 4Ah? Svaret hittar du här: [länk]
  2. Motivera varför just du ska vinna.
  3. Posta dina svar i den här tråden.

Vinnaren utses fredagen den 11 oktober. Lycka till!

—-----------------------------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar HiKOKI för att de sponsrar den här tävlingen.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
Den har en mycket smidig SLIDE funktion. Jag ska vinna för att jag varit trogen Hikoki i 8 år och min skruvdragare har efter mången misshandel...bla trilla ner i från 8 meter börjat slira lite i chucken
 
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Den här veckan tävlar vi om den smidiga18V borrskruvdragaren DS18DE 4Ah från HiKOKI.

[bild]

HiKOKI:s borrskruvdragare 18V DS18DE 4Ah har en kort maskinkropp och enastående balans, med HiKOKI:s välkända ergonomiska grepp. Använd den till att dra åt och lossa träskruv, maskinskruv med mera, i olika material. Borra med den i trä, stål, aluminium. Den är helt perfekt för att installera och montera på trånga och otillgängliga ställen.

Värde: Ca 3 300 kr

Så här tävlar du:

  1. Besvara frågan: Vilken typ av batterifäste har HiKOKI:s borrskruvdragare 18V DS18DE 4Ah? Svaret hittar du här: [länk]
  2. Motivera varför just du ska vinna.
  3. Posta dina svar i den här tråden.

Vinnaren utses fredagen den 11 oktober. Lycka till!

—-----------------------------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar HiKOKI för att de sponsrar den här tävlingen.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
1. Batteriet har slidefäste.
2. Då jag just har beslutat att köpa en Hikoki kantfräs i stället för mitt gamla märke, så vore det hyggligt om den fick en kompis att dela batteri med.
 
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Den här veckan tävlar vi om den smidiga18V borrskruvdragaren DS18DE 4Ah från HiKOKI.

[bild]

HiKOKI:s borrskruvdragare 18V DS18DE 4Ah har en kort maskinkropp och enastående balans, med HiKOKI:s välkända ergonomiska grepp. Använd den till att dra åt och lossa träskruv, maskinskruv med mera, i olika material. Borra med den i trä, stål, aluminium. Den är helt perfekt för att installera och montera på trånga och otillgängliga ställen.

Värde: Ca 3 300 kr

Så här tävlar du:

  1. Besvara frågan: Vilken typ av batterifäste har HiKOKI:s borrskruvdragare 18V DS18DE 4Ah? Svaret hittar du här: [länk]
  2. Motivera varför just du ska vinna.
  3. Posta dina svar i den här tråden.

Vinnaren utses fredagen den 11 oktober. Lycka till!

—-----------------------------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar HiKOKI för att de sponsrar den här tävlingen.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
1. Slide
2. Grankvist Snickeri & Norrlands Snickerier på instagram förespråkar Hikoki och är samarbetspartners med dem. Skulle vara kul att verkligen få äga och testa själv.
 
1. Slide

2. Jag har precis köpt mitt första hus, som skriker efter någon med lite snickarglädje. Med denna fina borrmaskin kommer jag iallafall en bit på vägen!
 
1. Slide

2. För att man ALLTID behöver en till skruvdragare, för den man redan har hittar man inte bland all bröte.
 
1) "Batterifäste Slide"

2) Nuvarande budgetskruvdragare rostade redan första vintern i vårt alldeles för fuktiga garage. Den fungerar dock faktiskt hyfsat bra till lättare uppgifter. Men till trädäcket som utmaning nästa sommar behövs rejälare maskin.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.