Svar 500ml

Detta är vad vi hör dagligen.
"aj, med vad f.... vem har ställt dammsugaren HÄR??"
"jag.... jag använde den nyss".
"den ska inte stå framme, den är i vägen, man snubblar på sladden och den är bara så....ställ undan den!


Tre timmar senare, dammsugaren flyttad till nästa rum.
"ajajaaaaaj, igen, men vad i he... jag sa ju att du skulle ställa undan dammsugaren"
"jag gjorde ju det...."
"gör det NU"
"men... var ska den stå?"


Så är det nästan varje dag - vi använder den, flyttar runt den, från rum till rum, den enda plats vi har "på riktigt" är i källaren och dit kommer den på julaftonsmorgon och...ungefär så ofta.
Annars är den vägen hela tiden.

Denna vore guld värt för hela familjen!
En krok i köket, eller kanske i hallen där det alltid blir väldigt stökigt
och alla vet var den ska vara hela tiden!
 
Som man i huset skulle jag använda den själv, trots att min fru inte är gravid.
 
500ml

Har redan batterier till skruvdragare och cirkelsåg. Har kikat efter skaftdammsugare och helt missat att Ryobi säljer dessa. Tanken är att det ska bli enklare att städa upp på golvet efter måltider. Ni som har småbarn vet vad jag pratar om :D
 
500 ml

Jag har en dammsugare till att rengöra hos kaninerna. De har dock gnagt på kabeln så den är lappad både här och där.
Med en batteridriven dammsugare riskerar de inte att få en stöt
 
500ml
Konstigt nog så gillar jag att dammsuga.
Har en gammal Volta F1 som jag fick när jag flyttade hemifrån för 30 år sedan. Kan säga såhär, en ny och sladdlös dammsugare behövs verkligen. Då kan jag åter få höra det tillfredsställande rasslandet av skräp som sugs upp
 
500ml

Behöver verkligen komplettera min Ryobi-arsenal med denna smidiga dammsugare då vi har många skrymslen i huset som inte blir så bra städade (om ens alls:sweat:). Gillar förövrigt ONE+-tänket och satsar uteslutande på Ryobi när jag köper nya verktyg/maskiner!
 
500 ml

Med två små kattungar och full husrenovering behövs det dammsugas varje dag. En sladdlös dammsugare skulle underlätta något enormt!
 
G
500 ml rymmer behållaren.
Vi har 2 långhåriga katter så den gamla sladdlösa dammsugaren används väldigt flitigt, nu börjar den vara slut så vi måste verkligen få tag på en bättre sladdlös dammsugare som klarar av katthår
 
500ml

Som så många andra svarat blir det stökigt snabbt med barn och Hund.
Älskar att städa och hålla rent och Dammsuger nästan dagligen så den här dammsugarn skulle underlätta Extremt mycket.
 
500 ml

I sprillans nya groventrén behövs en smidig dammsugare för att hålla bort allt som dras in varje dag. Optimalt med sladdlös för att kunna göra det snabbt!
 
500 ml.

Då vi renoverar nedre våningen och det är trångt och mycket saker överallt skulle det vara smidigt att ha en sladdlös dammsugare från Ryobi för att underlätta tillgängligheten och räckvidden utan sladd.

Släpa upp och ner dammsugaren till och från övervåningen med brant trappa vore guldvärt för vår familj för att undvika fallskador pågrund av långa rör och tung gammal dammsugarenhet.
 
500ml

denna dammsugare hade passat perfekt hemma hos oss då vi har två små barn som älskar att sitta på vår vanliga dammsugare. Med en skaftdammsugare förenklas livet avsevärt då det går fort och smidigt att städa
 
Svar: Den rymmer 500 ml.
Den vore perfekt till tonårsgrabbarna som bor på nederplan. Alltid tjafs om att sladden inte når eller trasslar in sig i deras saker. Skulle grabbarna ha en Ryobi finns inga som helst ursäkter för att slippa dammsuga.
Med vänlig hälsning, Jenny
 
500ml

Den skulle passa oss perfekt då vi får in mycket smuts när barnvagnen tas in och ut. Min sambo skulle bli otroligt glad om vi vann då vi länge har pratat om att skaffa en sån men inte fått tummen ur.
 
Behållaren rymmer 500 ml.

jag är så fruktansvärt lat när det kommer till städning, så allt praktiskt som underlättar för mig är en gudagåva.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.