1: Hösten 2022 "råkade" jag i panik binda upp oss på ett treårigt elavtal på185 öre + moms / kwh. Känns inte så kul nu och är det något som jag och frun är oense om är det hur kallt vi ska ha i huset. Jag tror att denna väst som julklapp till henne kunde göra mycket för julefriden i vår familj.

2: Tre värmelägen plus ett snabbstartläge
 
1. Ekonomin och familjen tillåter tyvärr inte en flytt till sydligare breddgrader så jag behöver nog faktiskt vinna en värmeväst för att överleva minst 40 vintrar till.
2. Västen har tre värmelägen(men för mig räcker maxläget).
 
Jag förtjänar att vinna en värmeväst för att addera en dos av komfort till mina kalla dagar. Med denna värmefyllda följeslagare kommer jag inte bara att omfamna värmen, utan också höja min dagliga trivsel. Oavsett om jag utforskar vinterlandskapet eller bara vill känna dig varm och omsluten, är en värmeväst den perfekta parten för att göra varje stund lite mer behaglig och omtänksam.

2. 3st värmelägen och ett start läge
 
Motivera varför just du ska vinna: Min fru är EXTREMT frusen och vi grälar ständigt om hur mycket dyr elvärme vi skall ha på. Hon skakar av köld och jag svettas så jag inte kan sova. Med den här västen kan vi förhoppningsvis få lite julefrid. Ni gör en god gärning om jag vinner!

Besvara frågan: Hur många värmelägen har västen? Västen har tre värmelägen plus ett startläge
 
U Ulrika M.M skrev:
Nu går årets sista tävling av stapeln och du har chansen att vinna en riktigt värmande klapp - nämligen Genzo Värmeväst Arctic 6000 mAh från Maskinklippet!
[bild]
Håll värmen med Genzo Arctic 6000 mAh!
Västen har värmeelement inbyggt över skuldror och ländrygg. Batteridrift för smidig användning och stretch med hög komfort i ryggslutet som gör att värmeslingorna kommer så tätt mot kroppen som möjligt. Det isolerande fodret ser till att värmeelementens effekt maximeras med mindre värmeförlust. Med en drifttid på upp till 18 timmar kan du lita på att västen håller dig varm länge.

Västen kommer i både herr- och dammodell så alla kan tävla. 🙂

Värde cirka: 1495 kr

För att tävla gör du så här:
  1. Motivera varför just du ska vinna
  2. Besvara frågan: Hur många värmelägen har västen?
Svaret hittar du någonstans här.

Vinnaren utses fredag 22/12.

—--------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Maskinklippet för att de sponsrar den här tävlingen.
1. Skulle vara skön vid kalla hundpromenader som görs i alla sorters väder.
2. 3st lägen
 
U Ulrika M.M skrev:
Nu går årets sista tävling av stapeln och du har chansen att vinna en riktigt värmande klapp - nämligen Genzo Värmeväst Arctic 6000 mAh från Maskinklippet!
[bild]
Håll värmen med Genzo Arctic 6000 mAh!
Västen har värmeelement inbyggt över skuldror och ländrygg. Batteridrift för smidig användning och stretch med hög komfort i ryggslutet som gör att värmeslingorna kommer så tätt mot kroppen som möjligt. Det isolerande fodret ser till att värmeelementens effekt maximeras med mindre värmeförlust. Med en drifttid på upp till 18 timmar kan du lita på att västen håller dig varm länge.

Västen kommer i både herr- och dammodell så alla kan tävla. 🙂

Värde cirka: 1495 kr

För att tävla gör du så här:
  1. Motivera varför just du ska vinna
  2. Besvara frågan: Hur många värmelägen har västen?
Svaret hittar du någonstans här.

Vinnaren utses fredag 22/12.

—--------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Maskinklippet för att de sponsrar den här tävlingen.
Med extra värme så blir vintern lätt,
Kanske blir det nästan för hett?
Svar 3 värnelägen
 
Hustrun är alltid frusen och det gör det tråkigare för båda att jobba ute på vintern. Med sina 3 värmelägen och startläge skulle det bli en perfekt julklapp till oss båda. Särskilt nu när vår nya vedspis kommer att behöva massor med mer ved som vi behöver ordna i vinter till nästa år.
 
Unikt namn
1. Har suktat en hel del efter en värmeväst för vinterns fisketurer.
När polarna fejkgnäller på att det är så varmt med sina västar på full fart så känns det lite surt att själv vara påpälsad med 4lager ull plus dunjacka, och ändå huttra lite. 🥶

2. Tre lägen plus start-funktionen.
 
1. En vanlig natt på jobbet klär jag på mig 2 underställsbyxor och landstingets fina blåa byxor.
På fötterna har jag både stödstrumpor och vanliga strumpor.
Linne, landstingets tunika, väst och värmejacka har jag också. Trots det så huttrar jag.
Att se fram emot att ta på en varm väst under resan hem från jobbet hade varit så underbart, sedan hade jag garanterat inte tagit av den fören det var dags att jobba nästa gång.

2. 3 lägen plus 1 startläge.
 
1: Skulle vara skönt att slippa frysa. Inte bara på vintern, utan även på sommaren när de kör frysmaskin (AC altså) på max på spårvagnarna så att spårvagnarna blir som rullande frysskåp.
Nu denna vinter är det så kallt så man får köra långärmat + fleece + overall + dunjacka.

2: 5 lägen, avstängt, komfort, varmt, och extra varmt, plus ett startläge.
 
3 värmelägen.
Blir aldrig varm om axlarna.
Har försökt lägga på olika vadd.
Skulle vara underbart att ha en härlig vinter då jag går i pension 1 januari och längtar efter långa härliga promenader.

Tack
Cristina
 
Västen har tre olika värmelägen plus ett speciellt startläge för att snabbt få upp temperaturen.

Vore en fantastisk present/julklapp till min alltid så frusna flickvän ❤️
 
1. Skulle bli ytterligare en bra julklapp till min aktiva mor som ibland fryser lite lättare än oss andra när vi är utomhus höst och vinter.

2. 3st värmelägen samt 1st startläge
 
U Ulrika M.M skrev:
Nu går årets sista tävling av stapeln och du har chansen att vinna en riktigt värmande klapp - nämligen Genzo Värmeväst Arctic 6000 mAh från Maskinklippet!
[bild]
Håll värmen med Genzo Arctic 6000 mAh!
Västen har värmeelement inbyggt över skuldror och ländrygg. Batteridrift för smidig användning och stretch med hög komfort i ryggslutet som gör att värmeslingorna kommer så tätt mot kroppen som möjligt. Det isolerande fodret ser till att värmeelementens effekt maximeras med mindre värmeförlust. Med en drifttid på upp till 18 timmar kan du lita på att västen håller dig varm länge.

Västen kommer i både herr- och dammodell så alla kan tävla. 🙂

Värde cirka: 1495 kr

För att tävla gör du så här:
  1. Motivera varför just du ska vinna
  2. Besvara frågan: Hur många värmelägen har västen?
Svaret hittar du någonstans här.

Vinnaren utses fredag 22/12.

—--------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Maskinklippet för att de sponsrar den här tävlingen.
Frusen hemmafixare och jägare skulle må bra av en värmeväst. 3 effektlägen
 
U Ulrika M.M skrev:
Nu går årets sista tävling av stapeln och du har chansen att vinna en riktigt värmande klapp - nämligen Genzo Värmeväst Arctic 6000 mAh från Maskinklippet!
[bild]
Håll värmen med Genzo Arctic 6000 mAh!
Västen har värmeelement inbyggt över skuldror och ländrygg. Batteridrift för smidig användning och stretch med hög komfort i ryggslutet som gör att värmeslingorna kommer så tätt mot kroppen som möjligt. Det isolerande fodret ser till att värmeelementens effekt maximeras med mindre värmeförlust. Med en drifttid på upp till 18 timmar kan du lita på att västen håller dig varm länge.

Västen kommer i både herr- och dammodell så alla kan tävla. 🙂

Värde cirka: 1495 kr

För att tävla gör du så här:
  1. Motivera varför just du ska vinna
  2. Besvara frågan: Hur många värmelägen har västen?
Svaret hittar du någonstans här.

Vinnaren utses fredag 22/12.

—--------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Maskinklippet för att de sponsrar den här tävlingen.
Börjar komma till åren och fryser när jag är ute och jagar med mina söner. Skulle verkligen behöva något som håller mig varm.
2. Västen har tre olika värmelägen plus ett speciellt startläge för att snabbt få upp temperaturen
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.