U
---Avslutad---

Nu går årets sista tävling av stapeln och du har chansen att vinna en riktigt värmande klapp - nämligen Genzo Värmeväst Arctic 6000 mAh från Maskinklippet!
Två personer i vinterkläder, en man i bil, en kvinna utomhus med snö.
Håll värmen med Genzo Arctic 6000 mAh!
Västen har värmeelement inbyggt över skuldror och ländrygg. Batteridrift för smidig användning och stretch med hög komfort i ryggslutet som gör att värmeslingorna kommer så tätt mot kroppen som möjligt. Det isolerande fodret ser till att värmeelementens effekt maximeras med mindre värmeförlust. Med en drifttid på upp till 18 timmar kan du lita på att västen håller dig varm länge.

Västen kommer i både herr- och dammodell så alla kan tävla. 🙂

Värde cirka: 1495 kr

För att tävla gör du så här:
  1. Motivera varför just du ska vinna
  2. Besvara frågan: Hur många värmelägen har västen?
Svaret hittar du någonstans här.

Vinnaren utses fredag 22/12.

—--------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Maskinklippet för att de sponsrar den här tävlingen.
 
  • Gilla
Höjlind och 1 till
  • Laddar…
S
1. Som en frusen person är det här något som verkligen skulle vara till användning under årets kallare månader. Med denna kan jag fortsätta mitt bygge kanske till och med nu under vintern utan att frysa ihjäl. Dessutom skulle jag slippa frysa på passet under jaktsäsongen 🔥
2. 3 st värmelägen
 
  • Gilla
klaskarlsson och 1 till
  • Laddar…
Cheesen
2. Västen har tre olika värmelägen plus ett speciellt startläge för att snabbt få upp temperaturen.

1. Min fru beklagar sig över att jag redan i slutet av oktober börjar klaga över att jag är less på den här skitvintern.. kyla snö och is är inget jag uppskattar och det har nog mest med att jag fryser massor. Jag har däremot ett problem, att jag fryser märker jag, men jag känner inte att jag blir kall. Det blir väldigt tydligt när jag kryper ned hos frun i sängen som en isbit för att jag upplever obehag, men jag känner inte att jag är kall. Tror det beror på min diagnos, jag upplever ju smärta, värme och beröring på ett annorlunda vis. Har lekt med tanken tidigare att en värmejacka eller väst kan hjälpa mig men priset avskräcker lite, vågar inte köpa då ingen i min omgivning provat på någon sådan.
 
1. Jag vill vinna en värmeväst för att jag är en frusen person som älskar att vara ute i naturen. Jag tycker om att vandra och skida, men jag lider ofta av kyla och stelhet i kroppen. Med en värmeväst skulle jag kunna njuta av mina utomhusaktiviteter utan att frysa eller få ont. En värmeväst skulle också göra mig mer glad och avslappnad, eftersom jag skulle slippa oroa mig för att börja frysa. En värmeväst skulle helt enkelt förbättra mitt uteliv om vintrarna och göra mig till en varmare person, både fysiskt och mentalt.

2. Västen har tre värmelägen plus ett speciellt startläge
 
  • Gilla
Hybro
  • Laddar…
1. Om jag vann västen så skulle jag slippa frysa medans vovven springer runt i snön som en tok och aldrig vill gå in.

2. Västen har 3st värmelägen och ett speciellt startläge
 
1. Nu när det är kallt ute märker jag snabbt hur dålig jag är på att röra mig för att få igång värmen, så är det väl att vara vuxen och tråkig antar jag. En sådan här väst skulle vara till stor hjälp både när vi är och vandrar i skogen under vintern, men kanske framförallt när man ska stå och övervaka sina barn i pulkabacken/när de kommer bygga snöslott. Kan tänka mig att humöret skulle vara aningen bättre med varm bål när snön yr och ungarna vägrar komma in =)

2. Västen har tre värmelägen, jag räknar inte med startfunktionen som inte är ett permanent läge.
 
1. Det är kallt ute, jag fryser och radion spelar Pet Shop Boys "Go väst".

2. 3 lägen plus 1 startläge.
 
  • Haha
nino
  • Laddar…
Håll värmen med Genzo Arctic 6000 mAh!
Västen har värmeelement inbyggt över skuldror och ländrygg. Batteridrift för smidig användning och stretch med hög komfort i ryggslutet som gör att värmeslingorna kommer så tätt mot kroppen som möjligt. Det isolerande fodret ser till att värmeelementens effekt maximeras med mindre värmeförlust. Med en drifttid på upp till 18 timmar kan du lita på att västen håller dig varm länge.

Värde cirka: 1495 kr

För att tävla gör du så här:
  1. Motivera varför just du ska vinna
  2. Besvara frågan: Hur många värmelägen har västen?
Svaret hittar du någonstans här.

Tävlingen avslutas fredag 22/12.

—-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Maskinklippet för att de sponsrar den här tävlingen.
[/QUOTE]
1. Jag vill vinna denna till min sambo som varje år tar sig igenom sitt jobb som ridlärare, att stå i ett kallt ridhus och undervisa från 16:00 till 21:00 varje vardagskväll. Hon klär sig varmt men trots det så säger hon alltid att hon fryser när hon kommer hem.

2. 3 st lägen plus ett startläge
 
1. Perfekt till kalla jaktdagar
2. 3 stk effektlägen samt ett startläge för att snabbt få upp värmen
 
Vore en perfekt bröllopsdags present 23/12 till frun som är otroligt frusen, helt hopplöst att få med henne ut och åka skoter eller andra utomhusaktiviteter 😨

3 plus ett startläge 🙂
 
1: är ute och jobbar nästan varje dag, förra veckan hade vi -26c som kallast, då räcker inte ens understället till. Har sneglat på en värmeväst sedan förra veckan och denna skulle vara den perfekta julklappen till en frusen man

2: den har 3 underbara värmelägen
 
1. Med en sån här väst kanske jag kan få med mig min frusna fru (sover med långkallingar i juni) på utomhus aktiviteter här i Norrland.

2. 3 st lägen (plus ett startläge)
 
Svar: Västen har tre lägen, plus ett ”turboläge” som ger snabb värme under en kort tid.

Vi investerade i en värmeväst till min fru förra året och sedan dess har jag varit väldigt avundsjuk. Jag får låna den ibland, men en väst till skulle skänka lite extra julefrid över vår familj 😊.
 
Västen har 3 värmeläge samt ett speciellt startläge.
Jag som har lite dålig cirkulation sen ett antal proppar skulle enligt frun verkligen behöva lite extra värme nu till vintern med kallt och ruskigt väder. Hoppas att jag har varit snäll och ätit min gröt så tomten kommer med denna klapp.
 
1, Min fru är frusen och behöver en värmeväst för att kunna vara ute mer.
2, Den har 3 lägen i drift plus ett startläge för att snabbt bli varm.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.