U
---Avslutad---
Den här veckan har du chansen att vinna en riktigt härlig och snygg solsäng från Pusku Pusku:love:.

Blå uppblåsbar soffa med kudde på trätrall vid poolkanten, grönska i bakgrunden, några apelsiner utspridda.
En Sunbed outside i färgen blå står på spel i veckans tävling.

Värde cirka 3600 kr

Njut av solen vid poolen eller koppla av efter en lång dag - denna bekväma sunbed är en perfekt sommarmöbel till varje tillfälle!
Att ha en skön plats att ligga och sola på vid poolen eller i trädgården är ett måste för många. För att du ska kunna spendera en längre tid i solsängen är det viktigt att den är bekväm. Bland annat trä tenderar att bli hårt efter en stund, även med en dyna. I den här kategorin hittar du våra solsängar för utomhusbruk som alltid är bekväma. Välj mellan olika alternativ för bredd och färg.

Tävla såhär:
  1. Motivera varför just du ska vinna
  2. Besvara frågan: Hur många liter fyllning (cellplastkulor) rymmer Sunbed outside solsäng?

Svaret hittar du här.

Vinnaren utses torsdag 22 juni.
--------------------------------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar PuskuPusku för att de sponsrar den här tävlingen.
OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
 
  • Gilla
Sonja M
  • Laddar…
1. Med två barn som bråkar om allt så vore ytterligare ett ställe att brå... att kunna välja på väldigt trevligt.
2. 600l
 
  • Gilla
  • Älska
Maria T och 1 till
  • Laddar…
1. Skulle vara perfekt till våran son som älskar att hänga ute i solen vid våran sommarstuga.

2. 600l
 
  • Älska
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Solen är min bästa vän, jag längtar efter semester igen, en solsäng är allt jag behöver, för att vila och koppla av, det är vad jag önsker! Så snälla, låt mig vinna denna gåva, så jag kan njuta av solens strålar och ta det lugnt en stund på min favoritplats under himlens blåa valv.

2. 600 liter
 
  • Älska
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. det hade varit perfekt att ha en sunbed för att njuta av en bra bok på altanen!
2. 600l
 
  • Älska
Ulrika M.M
  • Laddar…
D09
1. Mycket säkrare att jag ligger bekvämt på altanen och dricker öl än på en madrass i poolen ;)

2. 600l
 
  • Älska
Ulrika M.M
  • Laddar…
E
1: vi harr precis köpt uteklinkers för en massa pengar, nåt att slappa i när bygget är klart vore gött.

2: rymmer 600liter
 
  • Älska
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Skulle passa perfekt när man byggt färdigt trädäcket så man kunde njuta lite av sommaren
2. 600 liter
 
  • Älska
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Sommar, sol och slappa i en skön ”utesäng”, kan det bli bättre
2. 600 liter
 
  • Älska
Ulrika M.M
  • Laddar…
1; detta vore perfekt att kunna sova ute på altanen, nu när det varit så himla varmt sista tiden

2: 600L
 
  • Älska
Ulrika M.M
  • Laddar…
Hej :cool:

Hej!

1
Har för ont i ryggen för att slå volter i vår pool,
då är det perfekt att ligga i en Sunbed outside under en skinande sol.

2
600 liter

Mvh
Niclas
 
  • Älska
Ulrika M.M
  • Laddar…
1)Med tre tjejer i familjen (två barn och fru) så blir jag alltid utan solsäng. Får helt enkelt finna mig i en annan hård plats. Men med denna skulle jag få en bästa sängen
2)600 Liter
 
  • Älska
Ulrika M.M
  • Laddar…
När altanen blev klar, tog orken slut! Snickaren, jag, behöver en egen tron att ligga på och se ut över vattnet i Luleå skärgård
 
  • Terrass med möbler och parasoll vid vatten under solnedgång med varma färger och lugn atmosfär.
  • Gilla
  • Älska
Maria T och 1 till
  • Laddar…
1. När jag var liten påg, ca 10 år gammal, fick jag en ljusblå saco-säck av min mamma i present. Den blev min favorit-plats när jag läste serietidningar typ Buster och 91:an Karlsson. Nu är jag medelålders, men kanske man kan drömma sig tillbaka till pojkrummet med en sådär fin Sunbed från Pusku Pusku.
2. 600 liter rymmer den
 
  • Älska
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Men en nygjuten betongterass behöver mina hundar något mjukt att ligga i. Hade varit enkelt enormt lyxig för dom

2. 600l
 
  • Älska
Ulrika M.M
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.