Byxan är förstärkt med CORDURA®-stretch.
Jag sliter byxor på löpande band, både av trädgårdsarbetet och husrenovering, sedan har jag den dåliga vanan att alltid köpa de billigaste arbetsbyxor jag kan hitta, skulle gärna vilja ha ett par byxor i bra kvalitet för att bryta den dåliga vanan…
 
CORDURA®-stretch

Efter att ha grävt bort ett antal kubik lerjord från vår trädgård med en enkel spade under sommaren är det bara trådar kvar av mina arbetsbyxor. Nya byxor för vinterns inneprojekt hade därför varit perfekt!
 
Tyget kallas CORDURA-stretch.

Älsklingen önskade att jag skaffar nya kläder och jag sedan sedan skulle bjuda henne på restaurang, vinnar jag dessa byxor är halva jobbet klart och det är bara bordsbokningen kvar!
 
Svar: CORDURA®-stretch.
Tänkte gå på danskväll och jobba hårt :)
 
Cordura®stretch heter materialet.

Stretcha är något jag skulle behöva göra lite oftare, kanske en ny rutin i de fina Blåkläder byxorna i strl 52?

Här på gården hade det varit kanon med ett par rejäla märkes byxor då de billiga från bil-kedjorna inbyte har inte i närheten av samma kvalitet.
 
Förstärkningen heter Cordura.
Jag behöver ett par nya arbetsbrallor till vinterns inneprojekt
Mina andra är inte längre i skicket att ha inne efter x antal timmar i trädgården.
 
Svar: CORDURA®-stretch
Hade varit passande med ett par nya arbetsytor. Egenföretagare och vet hur det sliter på firman med arbetskläder till anstälda
 
Tyget som förstärker knäfickan kallas cordura @ / cordura stretch
Mina arbetsbyxor inköptes år 2000 - skulle vara fint med nya fr workerwear.se i passform dam och i stretch - vilken dröm..
Vågar inte ens önska något längre, vi råkade ut för föreningens stambyte 2019 och är nu inne på 2år 6 mån utan badrum o toalett - börjar ge upp.
 
Svar: CORDURA®-stretch
Jag skulle vilja vinna dom för att kunna ge dom till min sambo.
Eftersom min sambo saknar arbetsbyxor och jag försöker involvera henne mer och mer så skulle dom passa perfekt som födelsedagspresent
 
svar CORDURA®-stretch
Brukar låna min mans byxor men som kvinna är dom tyvärr inte gjorda för bredare höfter.
Så en praktisk hantverkarbyxa som är utvecklat för ett kvinnligt kön skulle jag vilja prova.
Tyvärr så brukar alla tillverkare bara gör samma byxor för män och kvinnor, kan skilja på bredden, men detta CORDURA®-stretch material kanske sitter på fler ställen på byxor för kvinnor så att det blir bekvämt för oss.
 
CORDURA®-stretch

Jag har byxor - så ge ett par till nån kvinna som behöver ett par byxor, som sitter bra!
Tjing
 
CORDURA®-stretch
Det skulle vara riktigt fränt att äga ett par riktiga hantverks brallor, det har jag aldrig gjort men gått och sneglat lite på hantverkarna som ränner omkring hela dagarna och verkar trivas, lite avundsjuk emellanåt..
Jeans funkar väl rätt bra men inte i närheten förstås.
 
Hej!
Svar:
Knäfickorna är förstärkta med CORDURA®-stretch.
Motivering till varför jag gärna vinner: Jag håller nu under hösten på att inreda vårt garage med innerväggar, skåp och hyllor, mm och skulle bli jätteglad om jag vann nya hantverksbyxor att ha på mig under tiden med detta och kommande projekt.
/Johan
 
CORDURA! Aldrig ägt ett par hantverkarbyxor i mitt liv men nu när vi flyttat från radhus till hus märks det att man hade haft rejäl glädje av ett par! Önskar mig därför innerligt chansen att vinna detta!
 
Cordura®1000 är rätt svar

Renoverar i kalsongerna just nu men börjar bli lite kallt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.