1. En Airfryer skulle spara en del energi i hushållet och dessutom hjälpa midjemåttet.

2. Ca 0.9m
 
1. Skulle förenkla både vardag och helg för ensamstående småbarnspappa.

2. 0,9m
 
Nus73
1 Barnen har länge velat ha en airfryer. Jag är också nyfiken på friterad luft!
2 Ca 900 mm
 
1: Har en fritös med olja nu. Ställde in den i höstas i garaget och skulle tömma 'sen'.
Det blev äckligt i fritösen......
Airfryer blir det väl som värst lite unken luft i om den glöms bort 🙂

2: 0,9 m
 
U Ulrika M.M skrev:
Nu har du ännu en chans att vinna Explore 6 AirFryer 5,4 l!
[bild]

Njut av knaprig och välsmakande friterad mat, där lite eller ingen olja används. Den mångsidiga Explore 6 AirFryer kan användas till fritering, grillning, stekning – och till och med till bakning. Löstagbar korg på 5,4 liter.

Värde: 3295 kr

För att tävla gör du såhär:
1. Motivera varför du ska vinna
2. Besvara frågan: Vilken sladdlängd har Explore 6 Airfryer?
Svaret hittar du här.

Vinnaren utses fredag 26/1.

—-----------------------------------------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Electrolux för att de sponsrar den härtävlingen.
1: En airfryer skulle sitta som en smäck. Med 2 heltidsarbetande föräldrar och en 16-årig kille samt en 13-årig tjej som behöver något i magen när de kommer hem så hade det varit riktigt super att ha en airfryer att tillgå. För att inte tala om all "vanlig" mat man kan tillverka i den. Just denna modell verkar ju dessutom vara något lite extra så att få testa den hade varit super!
2: Sladdlängden är 90cm
 
U Ulrika M.M skrev:
Nu har du ännu en chans att vinna Explore 6 AirFryer 5,4 l!
[bild]

Njut av knaprig och välsmakande friterad mat, där lite eller ingen olja används. Den mångsidiga Explore 6 AirFryer kan användas till fritering, grillning, stekning – och till och med till bakning. Löstagbar korg på 5,4 liter.

Värde: 3295 kr

För att tävla gör du såhär:
1. Motivera varför du ska vinna
2. Besvara frågan: Vilken sladdlängd har Explore 6 Airfryer?
Svaret hittar du här.

Vinnaren utses fredag 26/1.

—-----------------------------------------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Electrolux för att de sponsrar den härtävlingen.
1. Vill ge den till min dotter då dom är 7 st i familjen , det skulle avlasta dom betydligt
2. 90cm
 
1. Hade vart fint och provat. Alla säger dom är så bra så det hade vart trevligt!
Är emot alla fröoljor så detta är ju min chans att fritera på ett smidigt sätt!

2. Ca 90cm
 
1.
Vore jätte spännande att prova något nytt. Har alltid älskat saker som gör det enklare att laga bra mat som tex. tryckkokare och smarta saker till mikrovågsugnen.

2.
Sladden borde vara ca 90 cm
 
1. Jag älskar att laga och äta god mat, men jag vill också vara hälsosam och miljömedveten. Därför skulle jag bli så glad om jag vann en airfryer. Med en airfryer skulle jag kunna göra mina favoriträtter som pommes frites, kyckling, fisk och rotsaker på ett snabbt, enkelt och säkert sätt. Jag skulle också spara på olja, energi och disk, vilket är bra för både min plånbok och vardagspusslet. En airfryer skulle vara en perfekt present för mig och min familj, eftersom vi alla gillar att prova nya recept och smaker. Jag är verkligen nyfiken på att upptäcka alla fördelar med en airfryer.

2. 90 centimeter
 
1. Efter att ha hört lovord från kollegor och vänner så är jag taggad på att prova på det.
Jag och sambon lagar gärna mat från grunden och testar ofta nytt. Att då kunna addera Airfryer till köket gör att vi kan provlaga ännu mer. Nu med föräldraledigheten så tillåter inte riktigt ekonomin att köpa en ny så det skulle passa mycket väl med denna.

2. ca 90cm lång
 
Svar 1: Jag är ordentligt överviktig och vill nu försöka gå ner i vikt. Jobbar hemma och lagar lunch varje dag. Att värma upp ugnen för att laga mat med lite mindre fett är inte vettigt, bl a pga el-kostnaden. I en airfryer skulle ge mig en kickstart och kanske t o m få mig att gilla att laga min lunch varje dag!

Svar 2: 90 cm.
 
U Ulrika M.M skrev:
Nu har du ännu en chans att vinna Explore 6 AirFryer 5,4 l!
[bild]

Njut av knaprig och välsmakande friterad mat, där lite eller ingen olja används. Den mångsidiga Explore 6 AirFryer kan användas till fritering, grillning, stekning – och till och med till bakning. Löstagbar korg på 5,4 liter.

Värde: 3295 kr

För att tävla gör du såhär:
1. Motivera varför du ska vinna
2. Besvara frågan: Vilken sladdlängd har Explore 6 Airfryer?
Svaret hittar du här.

Vinnaren utses fredag 26/1.

—-----------------------------------------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Electrolux för att de sponsrar den härtävlingen.
1. Vi gav en airfryer till sambons syster familj i julklapp. De säger att de blir jätte god mat och de skickar goda bilder på Snapchat: men vi har inte blivit bjudna (än?)Så hade varit gött o ha en själv o faktiskt få testa! 😃

2. Ca 0,9m
 
U Ulrika M.M skrev:
Nu har du ännu en chans att vinna Explore 6 AirFryer 5,4 l!

Motivera varför du ska vinna:

Jag har lärt mig så mycket om energibesparing på sistone. Innan jag får råd och kommer till skott med en köksrenovering med byte till mer energibesparande vitvaror skulle denna airfryer vara ett utmärkt substitut för min energislukande ugn. Att den också utnämdes till bäst i test 2023 gör ju att längtan till att vinna blir ännu större.
U Ulrika M.M skrev:
Besvara frågan: Vilken sladdlängd har Explore 6 Airfryer? Ungefär 90 cm.
 
U Ulrika M.M skrev:
Nu har du ännu en chans att vinna Explore 6 AirFryer 5,4 l!
[bild]

Njut av knaprig och välsmakande friterad mat, där lite eller ingen olja används. Den mångsidiga Explore 6 AirFryer kan användas till fritering, grillning, stekning – och till och med till bakning. Löstagbar korg på 5,4 liter.

Värde: 3295 kr

För att tävla gör du såhär:
1. Motivera varför du ska vinna
2. Besvara frågan: Vilken sladdlängd har Explore 6 Airfryer?
Svaret hittar du här.

Vinnaren utses fredag 26/1.

—-----------------------------------------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Electrolux för att de sponsrar den härtävlingen.
Varför inte ta chansen om man nu får den att vinna en bra Airfryer.
Sladd 90 cm.
 
U Ulrika M.M skrev:
Nu har du ännu en chans att vinna Explore 6 AirFryer 5,4 l!
[bild]

Njut av knaprig och välsmakande friterad mat, där lite eller ingen olja används. Den mångsidiga Explore 6 AirFryer kan användas till fritering, grillning, stekning – och till och med till bakning. Löstagbar korg på 5,4 liter.

Värde: 3295 kr

För att tävla gör du såhär:
1. Motivera varför du ska vinna
2. Besvara frågan: Vilken sladdlängd har Explore 6 Airfryer?
Svaret hittar du här.

Vinnaren utses fredag 26/1.

—-----------------------------------------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Electrolux för att de sponsrar den härtävlingen.
Det vore superbra med en Airfryer, att kunna använda istället för ugnen. Vi är bara tbå i hushållet.
Sladdlängd 0,9m
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.