Svaret är 60 liter.

Vem älskar inte smarta prylar, hög villhöver faktor på denna.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Den rymmer 60 liter

Jag har idag en låda helt utan lås och har vid ett par tillfällen inte fått mina beställningar hem. Om dom försvunnit från brevlådan eller på vägen vet jag inte men med en rejäl brevlåda som den här så slipper man ens fundera på det.
Att den dessutom kan öppnas med appen är ju helt underbart, gillar verkligen nya smart lösningar så det här är en smart låda som jag gärna välkomnar till familjen!!
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
den rymmer 60 liter, men man kan säkert få ner motsvarande 120 liter såsom postnord hanterar mina paket.

Jag borde vinna den så att varje gång mina grannar måste åka till närmsta utlämningställe som är långt åt fanders för att få sina paket levererade så kommer jag stå vid min brevlåda och le lite sådär självbelåtet. Då kommer jag må!
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Vi behöver verkligen en postlåda på 60 liter att ersätta vår lilla plastlåda med. I dagsläget har vi en bit att gå för att kolla om PostNord ens har behagat att titta förbi lådan.

Det har redan gjorts försök att få lådan flyttad såpass att en Wi-Fi riktantenn skulle nå den, men PostNord hotade bara om att flytta den längre bort. En notis när den ska kollas hade varit super!
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
MP4000 Smart rymmer 60l.

Idag sitter min och grannens brevlåda på samma lyktstolpe. När grannens femåring ska hämta post klättrar han helt enkelt på vår brevlåda för att nå upp till deras. En dag kommer brevlådan spricka och pojken trilla ner, det vore säkrast med en ny stabil brevlåda!
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
AWS46
MP4000 Smart rymmer 60 liter.

älskar smarta prylar och den här hade varit najs att ha. Snygg, smart och jäkligt praktisk!
Inte för att vi blivit av med något från lådan vi har (än), den är låsbar men saknar nyckel.. Dessutom är den påkörd och ser ganska så trist ut. Hela huset är renoverat, både insida och utsida, och jobbet med trädgården är igång. Denna låda hade definitivt höjt helhetsintrycket!
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Den rymmer 60 liter.

Vi har nyss gjort om våran uppfart och en ny brevlåda skulle vara pricken över i:t. Vår nuvarande brevlåda har blivit påbackad ett antal gånger och har rejäl slagsida. Jag skulle dessutom gärna slippa nycklar och frusna lås i fortsättningen.
 
Svar : den rymmer hela 60 Liter.

Denna skulle vara toppen att ha hemma med tanke på all post man drar på sig med företagande och all näthandel!!
 
Svar: Postlådan rymmer 60 L.

Motivering: Vi flyttade in i vårat hus nu i juni. Det är endel som ska renoveras & pillas med, trädgård, badrum, kök osv. Jag och min fru har kommit överens om att inte stressa utan ta det i en lugn takt (flera år) då det är här vi ska bo till vi blir mycket gamla. Vi ägnar stora delar av vår tid till att leka med våra tvillingdöttrar. Dessa små flickor älskar att pyssla, alltifrån duka till att plocka in varor när vi handlat. Men det största favoriten är ändå att hämta posten i brevlådan. Tro det eller ej, ändå sedan den dagen vi sa att vi skulle flytta så längtade dem efter att få hämta posten ur brevlådan.
Dock så kärvar den nya brevlådan och det gillar dem inte. Jag och min fru har sedan vi flyttat in tänkt byta brevlåda för att överraska våra döttrar, därav våra det fantastiskt att få hem en MP4000 och dess alla funktioner som tillkommer.
/ Alexander
 
Mp 4000 rymmer 60 liter
Den blir alldeles utmärkt när vi har postlådorna på rad efter byvägen då kan man känna sig riktigt säker på att alla brev och paket ligger kvar tills man kommer hem
 
Tre företag på adressen så 6o liter skulla vara perfekt
 
Rätt svar på frågan är 60liter.

Våran familj skulle bli överlycklig över denna smarta postlåda. Vi bor på landet där det är glesbefolkat och kan vara tuffa väderförhållanden. Den senaste tiden har vi beställt mycket av våra inköp på nätet, med denna låda hade vi känt oss säkra! Våra leveranser hade varit skyddade från stöld och dåliga väder, är vi borta så kan någon annan i våran bekantskap få tillgång. En sann familjedröm, high tech för pappa, snygg och säker för mamma samt enkel och utan krångel för barnen!
 
U Ulrika M.M skrev:
[bild]
Den här veckan kan du vinna den smarta paketpostlådan MP4000 Smart Från Berglund:love:. MP4000 Smart är en rymlig paketpostlåda med Smartfunktion. Med Qlocx låssystem styrs MP4000 Smart med hjälp av din smartphone. Du låser enkelt upp postlådan med Qlocx app och slipper allt med krångliga nycklar. Via appen delar du ut digitala nycklar, du bestämmer själv till vem och hur länge. Postlådan har hög säkerhetsklass med högkrypterat digitallås. Låt din Smartpostlåda bli din central för utlåning eller återlämning av saker när du inte är hemma.

Värde: ca 5000 kr

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna postlåda MP4000 Smart, i ett inlägg längst ner i den här tråden.


Fråga: Hur många liter rymmer MP4000 Smart?

Svaret hittar du här: berglund-sweden.se

Vinnaren utses fredagen den 9/9.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vinsten skickas till vinnaren direkt från Miljöcenter.
Vi tackar Miljöcenter för att de sponsrar med denna fina vinst.
Hola, den rymmer 60 liter

Perfekt, får åka till Coop flera gånger i veckan för att hämta paket som min fru beställt...nu får både jag och bilen vila!

//Lasse
 
Lådan rymmer 60 liter.

Säker, praktisk och snygg!
Gör kunden nöjd och trygg.
Allt det passar mig bra.
Ja så klart jag vill ha!
 
U Ulrika M.M skrev:
[bild]
Den här veckan kan du vinna den smarta paketpostlådan MP4000 Smart Från Berglund:love:. MP4000 Smart är en rymlig paketpostlåda med Smartfunktion. Med Qlocx låssystem styrs MP4000 Smart med hjälp av din smartphone. Du låser enkelt upp postlådan med Qlocx app och slipper allt med krångliga nycklar. Via appen delar du ut digitala nycklar, du bestämmer själv till vem och hur länge. Postlådan har hög säkerhetsklass med högkrypterat digitallås. Låt din Smartpostlåda bli din central för utlåning eller återlämning av saker när du inte är hemma.

Värde: ca 5000 kr

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna postlåda MP4000 Smart, i ett inlägg längst ner i den här tråden.


Fråga: Hur många liter rymmer MP4000 Smart?

Svaret hittar du här: berglund-sweden.se

Vinnaren utses fredagen den 9/9.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vinsten skickas till vinnaren direkt från Miljöcenter.
Vi tackar Miljöcenter för att de sponsrar med denna fina vinst.
Den rymmer 60 liter, jag ska ge den till min snälla granne eftersom hans gamla låda håller på att trilla av pinnen
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.