1999!

Vad underbart det skulle vara. Då kan min man ligga i hängmattan och jag snickra på huset. Alla trivs .
 
  • Gilla
Luky
  • Laddar…
År 1999

Jag har ingen hängmatta då min tomt saknar träd och efter en omfattande renovering under hela sommaren hade en hängmatta varit en dröm nu under sensommaren :).

Mvh
Leif
 
Svar: 1999

Vi får tillträde till vårt nya hus nu i veckan och jag behöver ha nåt lämpligt ställe att positionera mig på medans min snickarglada fru tar hand om det praktiska.
 
Svar: 1999

Hade behövt detta då dottern och jag denna sommaren har byggt en picknickbänk till hennes kalas där alla kompisar fick plats. Nästa år hade vi tänkt bygga en leksaks spis med arbetsyta till att ha ute. Men med denna arbetsbänk så hade vi kunnat göra det i höst. Och hängmattan hade varit perfekt för lillasyster att ligga i medans vi sågar och skruvar.
 
Svar år 1999

Som rätt ensam händig och arbetsvillig är jag handy man åt inte bara mig själv utan hela stora familjen och tjocka släkten; bygger, snickrar och mekar mest jämt på många olika fastigheter, byggnader, fordon och maskiner.

Den ihopfällbara arbetsbänken kommer att vara ett utmärkt komplement till mina redan många just Keter (!) verktygslådor jag åker omkring med!

Att hängmattan är ihopfällbar gör att jag kommer att ha också den alltid med mig för sköna stärkanda tupplurer mellan arbetspassen!

På bilden 3 av mina 11 (!) utmärkta Keter-lådor...
 
  • Röd och svart Keter-verktygslåda med flera utdragbara lådor och blå behållare ovanpå.
svar:1999
Med nyinskaffad sommarstuga och nyupptäckt vattenskada i huset
behövs en plats att filtrera bruset.
Hänga i mattan, planera o vila
innan man betongen börjar bila.
Medan fukten torkar ut börjar man slita i stuga
och då kommer bara en gedigen bänk att duga.
 
1999

De 2 sakerna man behöver för en perfekt semester. Arbete och vila.
 
Coolstuff grundades 1999.

Jag skulle behöva vinna den hopfällbara arbetsbänken så jag kommer igång med mina byggprojekt.
Har redan spenderat alldeles för mycket tid i hängmattan den här sommaren.
 
Grundades 1999.

Stort behov av bättre arbetshöjd och möjlighet till vila mellan arbetspassen!
 
1999
Skulle vara perfekt då min fogsvans glömdes ute och är helt rostig, har mer än hälften kvar på mitt trädäck som jag håller på med och det skulle vara underbart att kunna såga med en så fin elektrisk såg. Frugan (arbetsledaren) skulle kunna ligga och vila och peka när jag bygger :)
 
1999.

Jag har i dagsläget ett par arbetsbockar som är väldigt rangliga, perfekta att avända när man ska måla brädor men inte mer än så.
Varje gång jag står vid bockarna och sågar en bräda undrar jag om det inte finns något bättre alternativ, sen försvinner tanken tills nästa gång man sågar.

En stabil, portabel arbetsbänk med bra fastspänningsmöjligheter är precis vad jag behöver! Hängmatta har jag inte någon ro för men frugan blir nog glad att få vila mellan varven :D
 
Hej,
År 1999

I 21 år har jag hållt på att resaurera ett gammalt 1700-tals hus på min lediga tid.
Bra och funktionsdugliga arbetsytor är det alltid ont om. Tyvärr har det också varit ont om tid i hängmattan, kanske ändring på det nu.
mvh
Ulf
 
grundades 1999.
"villhöver" dessa prylar. :)
 
Svar: 1999.

Motivering: Arbetsbänkar finns det alltid för få av, speciellt de portabla vi behöver när byggprojekten befinner sig på olika ställen. Vi fällde elva träd i trädgården för ett par år sedan. Sedan dess har hängmattorna legat i en låda helt oanvändbara. Det skulle vara perfekt med en portabel lösning även för relaxande.
 
Svar 1999
Jag vill vinna arbetsbänken,har redan repat vårat nya ute bord då jag ” bara” skulle såga en bräda på det,
Och för att bli förlåten av frugan så ger jag hängmattan till henne så hon kan ligga och hålls koll på sin klåpare till man .
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.