Svar: 200 liter!

Det här vore en perfekt present till min fru som inget hellre vill än att ha ett badkar för att mjuka upp sina ömma leder. Vi köpte ett hus med ett renoverat badrum där de prioriterat bort badkar men att riva och göra om ert nytt badrum känns inte som ett alternativ just nu, däremot skulle en sån här badbalja passa in perfekt! Vår lilla dotter skulle nog gilla det också då hon börjar bli väl stor för babybaljan!
 
Svar 1: 200 liter.

Min fru som är från värmen i centralamerika skulle älska att krypa ner i detta kar och värma sig under råa och kalla dagar. :)
 
1. 200 liter
För att det vore helt klockrent in vårt lilla badrum, saknar så ett badkar att få upp värmen i nu under vintern! Och sonen kommer blir överlycklig i så fall, han älskar att bada :)
 
Svar 1
Har Reumatoid artrit och med den sjukdomen väldigt ont i lederna tyvärr mycket värre nu på vintern.
En sak som hjälper är varma bad men har inget hemma( nya planerade badrummet kommer i framtiden) så det blir långa duschar.
Så en sådan badbalja skulle vara perfekt att få värma lederna i efter jobbet nu på vintern.
Yngsta dottern som vuxit ut sin babybadbalja har faktisk badkar på sin önskelista till tomten.
 
Svaret är ca 200 liter.

Ont om plats på vår toalett, gör att badet inte blir lätt.
Men nu har coolest hjälpt mig, kommit på världens bästa grej
Årets klapp till frun är klar, hon kommer tycka jag är underbar
Nu sätter jag mig ner och slappar, inte fler bekymmer om klappar,
Frun kan äntligen ta ett dopp, i vår nya snygga badkopp.
 
Svar 200 liter.
Bor i en liten lya med fru och son efter att mögelskador upptäcktes i lägenhetens badrum. Så att få sjunka ned i varmt vatten efter en arbetsdag ute i vinterkylan vore en dröm, för både mig och lilla familjen.
 
Svar: 200 liter

Med denna balja gör jag min fru glad.
Äntligen kan hennes ömma leder få ett bad.
Svensk vinter gör henne ont, aj, aj.
Detta skulle göra henne mindre paj.
 
Svar: 200l .

Min mamma saknar sitt badkar ibland, framför allt sina örtbad. Med detta kar kan hon t.o.m sitta bland sina älskade örter i trädgården eller bland blommorna på altanen.
Hon skulle bli både förvånad och överlycklig om jag kunde ge henne ett i julklapp.
 
S
Svar 1. 200 liter.

Jag lovade min flickvän lite väl mycket innan vi flyttade till vårt nya hus. Jag hade förhoppningar att vi skulle få plats med ett badkar i badrummet, men tyvärr sprack den planen då det inte fick plats. Det tar emot att ha lovat något och sedan inte kunna erbjuda det.

Den här lösningen med en badbalja har jag inte tänkt på. Jag är övertygad att min flickvän skulle älska den. Kanske blir hon så pass glad att jag också får någon julklapp.
 
Svar: 1(200 liter).

Våra barn älskar att bada, gärna tillsammans, men vårt badrum är för litet att ha ett badkar i. Nu är dom för stora att kunna bada tillsammans i vår babybalja och snart så kan dom tyvärr inte bada alls för snart har dom växt ur den baljan.
 
Veckans och årets sista tävling är nu slut och tävlingarna går på julledigt. Stort grattis till vinsten Stadsfiskalen. Nu har du chans att återupprätta ditt rykte hos din flickvän och samtidigt kanske badrummet känns lite större igen.

Motivering: Jag lovade min flickvän lite väl mycket innan vi flyttade till vårt nya hus. Jag hade förhoppningar att vi skulle få plats med ett badkar i badrummet, men tyvärr sprack den planen då det inte fick plats. Det tar emot att ha lovat något och sedan inte kunna erbjuda det.

Den här lösningen med en badbalja har jag inte tänkt på. Jag är övertygad att min flickvän skulle älska den. Kanske blir hon så pass glad att jag också får någon julklapp.
 
Svar 1 . 200 liter

Min fru har alltid vilja ha ett badkar sen vi flyttade ihop till mitt hus. Men det är en trång toa och denna skulle funka och göra henne lycklig och mig glad då jag slipper fundera hur vi skall lösa badkarsproblemet.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.