I testet står det 75 min.
Vi har en ganska liten tomt så för oss klarar båda trimrarna gå över tomten.
Men 75 min som Biltemas maskin har är ju ganska imponerade.
Har i dagsläget någon orange trimmer som har sladd och alla som vet vad denna förbannande sladden innebär, svordomar och massa släpande på sladd som fastnar över allt.
Huvudet på min sladdtrimmer är också vridbart och tyvärr trasigt, så nu går det bara att trimma i vertikalt läge och det läget är helt livsfarligt.
 
Svar: 75 min

Jag är egentligen ganska pedantisk, men det syns aldrig eftersom jag inte har rätt verktyg. En grästrimmer för vår inte så stora gräsmatta skulle verkligen göra att jag fick gotta mig i perfektion! Till sambons förtret ;) Då måste hon själv sätta igång med andra, mindre roliga projekt :D
 
Svar: 75 min

Jag trivs i min trädgård och älskar att hålla ordning. Skapar nya rabatter och sår igen gamla. Det var en rogivande hobby ända till den dagen då trimmern inte ville starta. Hoppas på en ny så jag får fortsätta att sprida grönska i mitt kvarter!
 
Tack alla som medverkat i veckans tävling och skrivit in motiveringar. Det är alltid lika roligt att läsa om era erfarenheter och äventyr. Idag heter vinnarna Stefflo och Joacimz, jag grattar och hoppas ni båda får god nytta av er grästrimmer!
 
  • Gilla
Patrik Stenberg
  • Laddar…
Jippi vad skoj. Jag stod igår och tittade på en ny trimmer men avvaktade lite och skulle fundera och tur var väl det.
 
  • Gilla
Annelie Hultberg
  • Laddar…
Tjohoo :rofl::rofl::rofl:
Nu kanske man kan klippa allt i en vända. Tackar för det.
 
  • Gilla
Annelie Hultberg
  • Laddar…
Vinsten är testad. Är mycket nöjd med resultatet. Den är betydligt mer tystlåten än den gamla bensindrivna. Nu går det att köra utan hörselskydd även om det rekommenderas.
 
  • Man som använder en ny tyst grästrimmer i sin trädgård.
  • Man använder en tyst batteridriven grästrimmer vid ett staket.
  • Person använder en batteridriven grästrimmer i trädgården.
  • Gilla
Annelie Hultberg
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.