X är rätt svar. Köket står på att-göra-listan under våren och maken har länge tänkt snickra luckorna själv. Jobbsituationen gör dock att det troliga är att vi behöver ta hjälp eftersom de lediga timmarna som kan tillbringas i verkstaden är allt för få. Pickyliving är ett av de alternativ vi tittat på. Vinner vi så är valet enkelt.
 
Finns det något sätt att ta reda på varifrån ens kök kommer? Har ok stommar från 90-talet men trötta luckor.
 
D
Rätt svar X

Flyttade i våras till en rätt nedgången lägenhet. Kommer bli vi får göra om allt. Köket kommer snart göras om så hade kommit passande både med tiden och plånboken :)
 
Dom säljer Miele,Smeg och Neff

Mina luckor är slitna och kraften begränsad därför skulle Pickylivings lättrenovering sitta perfekt!
 
Rätt svar X

Vi skal rennovera köket snart och Pickyliving luckor skulle verkligen passa våra stil bra!
 
Svar: X

Pickyliving är det självklara valet vid renovering.
 
Svar X.
Vår laminat på luckorna har börjat släppa och gå sönder vilket gör att jag och vår dotter på 3 år har skurit sig ett par gånger på grund av detta så för att slippa tejpa över, limma, slipa osv så vore det schysst med nya luckor.
 
Svar: X

Våra gamla IKEA-luckor från 90-talet har blivit så fula,
de som en gång i tiden var vita har blivit 50 shades of gula.
Med presentkortet från Pickyliving blir köket som nytt,
tänk vad enkelt - bara genom att vi luckorna bytt!
 
Det här priset skulle jag verkligen vilja vinna, för jag planerar att byta ut köket i sommarstugan från 1978 till ett begagnat IKEA-kök från Blocket!

...men ni vet hur luckorna brukar se ut på de kök man hittar på Blocket... :)

Rätt svar är X för övrigt!
 
Svar x
Dom verkar också sälja Siemens .
När vi flyttade in för snart fyra år sen så behövdes bättre skafferi och ett skåp för inbyggnads micro , så det blev Ikeas faktum skåp.
Nu har vi kompletterat med en del skåp men då faktum ej finns längre blev det metod från ikea .
Så nu har vi en gammal del med gröna laminat luckor och två lite nyare med ljusa luckor från ikea .
Men nu läste frun en blogg från Marlen om gråa kök och där fanns det väldigt fina kök tex två från pickyliving som står högt på önskelistan.
Sen har falkn också ett otroligt fint kök med mörka luckor i sin renoverade lägenhet.
 
Redigerat:
X

För att Lisa ska sluta tjata på mig!
 
Klart att jag vill fräscha upp mitt kök.
11 år gammalt IKEA-kök som lätt hade kunnat förvandlas med Pickyliving-luckor.
Så hoppas gör jag att turen är min.
Men lycka till alla tävlande. :)
 
Svar: X

Luckorna är redan nerplockade. För ommålning.... Men det är klart... en dröm vore ju att skippa de luckorna och i stället få helt nya, fräscha.
Hoppas! Hoppas!!!
 
Svar X

Är nöjd med mina luckor men vad jag skulle satsa femtusingen på om jag vann är en fin bänkskiva, tex den i svart ek.
 
X. Miele, Smeg och NEFF.
Visst vore det snyggt med en uppfräschning.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.