På frågan om varför jag borde vinna detta upplysta uttag fick jag tänka till lite då jag nyligen bytt nästan alla uttag. Jo jag skulle ge det till min trevliga fru som skulle använda det till laddaren för mobiltelefonen, en för henne oumbärlig sak. Vilken dröm att kunna hitta ett upplyst eluttag för mobiltelefonen när det är mörkt i sovrummet :D
 
T
Vilken massa fjäsk det är i den här tråden.

Svarsalternativ 2 är rätt.
Jag bygger hus och skall precis välja vilka kontakter jag ska ha. Valet står mellan Elko Plus eller Scheniders Exxact-serie. Vinner jag några såna här blir valet naturligtvis lättare.
 
Svar: 2
Vi skulle verkligen behöva ha nattbelysning i våran hall. Lampknapparna sitter så dåligt till och så vill man ju inte ha full ljusstyrka.
 
Svar: 2 (0,1 Watt)

Har precis börjat byta ut alla vägguttag och strömbrytare i min nyrenoverade lägenhet. Kikade på dessa vägguttag då de skulle vara perfekta att ha vid vägguttaget mitt emot toaletten, valde dock bort dem pga. priset.
Är supernöjd med kvalitén och utseendet på hela Exxact-serien!
Här behöver jag inte heller mer än ett enkelt eluttag (används endast till dammsugaren), så passar mig perfekt!
 
Svar: 2

För att slippa trampa på barnens Legobitar!
 
engs
Svar: 2. 0,1 watt

Motivering: Att ersätta en värdelös nattlampa a'la väggvårta från IKEA.

(Om Schneider har koll på tråden, så skulle jag vilja efterlysa ett uttag i Exxactserien - Kombinerat 230V uttag +1 till 2st USB uttag.

Vet att man har USB-uttag för inbyggnad redan, men vill kunna ha både och i samma vägguttag.
Dvs ett 2-vägsuttag där man ersätter det ena 230V uttaget med USB uttag).
 
svar: 2 - 0,1w

Med 3 småbarn så borde alla utag vara av denna sort...
 
svar: 2

Lite lyse gören knorr
på vardagen här uppe i Norr!
/
M
 
Svar: 2

Som nybliven pappa till nummer 2 skulle det underlätta att ha dessa väguttag för inte att behöva tända ljuset på natten när jag ska upp med bebisen och så vaknar inte den stora.
 
Svar: 2. 0,1 watt
Jag håller på att färdigställa övervåningen och att få eluttag och nattbelysning i ett till sovrummen vore perfekt.
 
Svar: Extremt lite men Exxact 0,1w!! ;)

Skulle vara underbart att ha denna då min sambo kanske skulle kunna hitta in till sängen när han kommer hem från jobb mitt i natten utan att tända och väcka mig!
 
Svar: 2. 0,1w

Lysande produkt. Vi har börjat renovera huset för att tag sen och allt kostar så hymla mycket. Då skulle det vara väldig bra att få något som man har ändå tänkt köpa i det här dyra renoveringsvärlden :)
 
Svar på frågan: 0,1 w, alternativ 2

Motivering:
Snart är det min sambos födelsedag,vad skulle passa bättre än två vägguttag?

Dessa borde vara standard i alla hus
för man hittar lättare med lite ljus
 
Svar: 0.1W (alt. 2)

För vår lilla vandrare om natten så att han kan smyga tyst som katten.
 
Då måste jag ju svara X på frågan...

Motivering?

Ganska fula uttag men man får väl se det praktiska med dem...hihi
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.