Rätt svar är: X

Jag har precis ärvt en liten stuga vid en tjärn. Stugan är byggd på 70-talet och sedan har tiden stått stilla. Jag skulle behöva en ny brygga med härligt staket :) och listan kan göras ännu längre. Nu får man ju ha friggebodar utan bygglov :D
 
Svar X

Vår uteplats kommer bli ut mot väg och med en dotter som söker stöd för att resa sig och så sakteliga börja ta några stapplande steg från bebisåldern in i barnaåldern så vore ett staket att hålla tag i inte så dumt.
 
svar: x

efter att precis fått färdigt trädäcket så kommer frun med en massa följdönskemål (eller krav :) ) på grindar, gräsmattor, markiser och möbelgrupper, och själv ser man semestern och stålarna ticka iväg. då hade det varit bra med att få lite staket och grind av lundbergs så slipper man iallafall jobba över eller bygga av spillbitarna från däcket.
 
Hej.
Mitt svar är X. Lindö, Karlsö, Möja och Vinga.

Motivering:
Sortimenten från Lundbergs är av högsta klass.
Nu kan vi skapa en underbar sol-terrass.
Tryggt att Lundbergs har höga krav.
Nu kan vi med barnbarnen koppla av.

Soliga hälsningar, Lasse
 
Svaret är X. Lindö, Karlsö, Möja och Vinga

Vi har precis köpt en 70-tals villa. Börjar redan nu fundera vad vi gjort! Luftvärmepumpen gick sönder efter en vecka i våras. Badkaret har spuckit och läcker vatten. Tvn gick sönder i flytten. Tusen saker behöver åtgärdas. På något sätt skulle det vara skönt om vi fick fint på vår uteplats åtminstone :)

/David
 
Svaret är x.

Ja vart skall man börja, det är så mycket vi behöver. Har tidigare tittat på lundbers.com hemsida och gillar stilen och detaljerna i det ni gör/säljer. Vi behöver en altan, staket, garage och allt vad en tomt kan innebära. Här gapar det tomt. Vi har inget gräs, bara leråker och sliter just nu med husmålningen. Ett bidrag från Lundbergs skulle verkligen hjälpa oss på traven. T ex de vackra staketen skulle passa så fint till altanen som tänker bygga.
Med vänlig hälsning Caroline http://www.oceanlivinginsight.blogspot.se
IMG_2392.jpg
 
Rätt svar: x

Vi har inget som skiljer vår och grannens tomt, ett bidrag till ett staket vore super!
 
Rätt svar: X. Lindö, Karlsö, Möja och Vinga

Vi är en småbarnsfamilj som har bott i huset ca 1½år, vi har precis byggt en altan på baksidan så jag och frun kan sitta där medan barnen leker. Vi byggde på baksidan för att barnen inte ska leka så nära vägen (kvarter). Men ett staket på framsidan mot vägen, från Lundbergs, vore på sin plats.
//
 
Rätt svar är: X. Lindö, Karlsö, Möja och Vinga

Jag kommer inte ha några problem att hitta produkter som passar mig... Vi flyttar i augusti och på nya stället har vi både en altan och en stoooor trädgård men jag har INGA trädgårsmöbler eller altanmöbler eller någonting så det blir verkligen tomt och tråkigt om jag inte införskaffar lite härliga sommarmöbler!! Det är vore en kanonvinst!
 
Vi skall bygga ny uteplats med altan som blir ca 1.5 meter hög på ett ställe. Vi behöver därmed sätta ett staket så att inte barnen 7 månader och 2 år ramlar ner. Tittade på hemsidan och såg att Lundbergs har fina staket så jag skulle köpa det om jag vann.

Rätt svar är X / Mvh Patrik
 
Stort grattis säger vi denna veckan till vår medlem j.f.s som kommer att ha massor av staketmontering att se fram emot under semestern!

Nu smiter vi på semester en månad. Men tävlingarna kör igång 1 augusti igen!

Motivering: Vårt hus har gräsmattan direkt mot väg. Med två killar i ålder 3 & 6 måste det till ett staket. Det saknas också tak över båda entréer och inte att förglömma trappräcke på altanen. Denna vinst skulle passa oss som hand i handske.
 
j.f.s
Oj. Vilken chock men fantastiskt kul! :D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.