Tävla om uteliv till ett värde av 15 000 kr!

lundbergs3.png

Utomhussäsongen är i full gång, och de flesta har säkert hunnit damma av sina gamla möbler och uteplatser, och insett att det finns utrymme för förbättringar. Så vi passar, tillsammans med Lundbergs, på att tävla ut en riktigt ordentlig vinst denna gången. I denna tävlingen har en lycklig deltagare chans att få välja fritt ur Lundbergs utomhussortiment, detta till ett värde av hela 15 000 kronor. Se till att det blir du!

Totalt värde: 15 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna genom att berätta vad du planerar att använda produkterna till.

Fråga: Vad heter Lundbergs fyra färdiga staketkit?


1. Maja, Emma, Klara och Silvia
X. Lindö, Karlsö, Möja och Vinga
2. Malmö, Örebro, Kiruna och Göteborg

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Observera att detta är en löpande tävling under en längre tid. Tävlingen stängs 30 juni.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Lundbergs. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Lundbergs för att de sponsrar den här tävlingen.
 
  • Gilla
Msterkatten och 4 till
  • Laddar…
X. Lindö, Karlsö, Möja och Vinga

Vi hade i sommar tänkt att byta ut vårt gamla staket av trall mot ett klassiskt vitt staket och även komplettera med en grind så att mina smågrabbar inte springer rakt ut på gatan. Perfekt timing av byggahus och lundberg! :)
 
rätt svar: x
vi planerar att göra en härlig uteplats och lundbergs sortiment passar utmärkt till stilen på vårt hus, en vinst skulle innebära att vi kan genomföra projektet redan i år! :)
 
Svar är: X
Vi har precis dränerat om och rivit vår gamla trall som löpte längs hela baksidan.
Nu ska vi lägga ny trall och bygga soldäck för att åter igen kunna njuta av sköna sommarkvällar.
Vad vore inte då lämpligare än att vinna detta paket!
 
X. Lindö, Karlsö, Möja och Vinga
På vårt förra hus använde jag mig en del av Lundbergs sortiment för inomhus produkter med gott resultat. Så det skulle var kul att prova Lundbergs utomhussortiment
 
Rätt svar: X

Motivering:
Ett hus från 1932 har just blivit vårt,
Att välja vad som ska göras först är ganska svårt,
Granhäcken strålar mer i brunt än grönt,
Att spara altanen vid dränering är inte heller lönt,
Utomhussortiment från Lundbergs skulle oss verkligen passa,
Nu när vi runt huset gör en massa!

Med vänlig hälsning Kristina
 
j.f.s
Svar: X

Vårt hus har gräsmattan direkt mot väg. Med två killar i ålder 3 & 6 måste det till ett staket. Det saknas också tak över båda entréer och inte att förglömma trappräcke på altanen. Denna vinst skulle passa oss som hand i handske.
 
Svar: X

Jag har en helt ny altan som ser väldigt tom ut. Några snygga räcken, utomhuskrukor, osv. skulle ge lite liv åt både altanen och mig själv. Just nu funderar jag nämligen mycket på hur den bäst skall utformas och produkterna på Lundbergs ser faktiskt ut att lösa det problemet.
 
Rätt svar: X

Med en liten och nyfiken hund som saknar förståelse för tomtgränser skulle Lundbergs dels bidra till att hunden slapp löplina samt minska risken för ett besök från TV3´s Grannfejden.
 
Rätt svar är X.
Vi ska bygga en altan i sommar, det vore väldigt roligt att få ett fint staket till den, det är dom små detaljerna som gör helheten.
 
Svar: X
Har nybyggat hus i Strömstad med en tilgränsande el-stasjon (tranformator) som vi ønsker å sikre med en staket.
 
Rätt svar : X
Vi har en underbar uteplats nere vid dammen, där bävern gärna simmar förbi , och där barnen fiskar.
Vi skulle önska att vi hade haft råd att köpa en ordentlig ute möbler så vi hade kunnat äta middag där nere , inte bara fika på bänken ! Vi önskar köpa en matmöbel där alla barnen ryms :)
 
Vi har en gammal stuga som det hade varit helt fantastiskt att få piffa till lite utanpå, bygger ut den just nu och pengarna går till det. Så hade varit en perfekt vinst!
 
Svar:x
100 meter från vattnet , underbar utsikt från våran altan men ingenting att sitta på .
Det tycker jag är skäl nog att vinna eller hur , desutom aldrig vunnit förut trots ihärdiga försök .
 
Rätt svar: X

Vi har en underbar uteplats med sjöutsikt på taket av en tillbyggnad och jag håller på att bygga ett staket runt om så vi ska kunna börja använda den på ett säkert sätt. Staketet är egen designat och minst sagt inte den enklaste konstruktionen med smala pinnar (21mm) som är växlande raka och svagt lutande, jag började på sensommaren 2013 och hoppas bli klar till midsommar 2014. Förra veckan upptäckte jag att stolparna är olika höga och måste förlängas, för att få upp gnistan och motivationen att färdigställa skulle ett bidrag till utemöbler vara varmt välkommet!

/Klas
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.