Svaret är: 2. 21 grader

Vi ska bygga nytt till hösten, och vi kommer inte ha någonstans att förvara någonting. Det ska upp ett garage, men det blir inte förrän nästa år som bäst, och då finns det ändå ingen plats att förvara trädgårdsredskapen och gräsklipparen, så en redskapsbod vore som en skänk från ovan. :)
 
Svar: 2 21°

Jag vill vinna så jag kan pensionera mitt gamla plåtruckel på ett brutalt och våldsamt sätt.
 
21grader

Önskar ett förråd att förvara trädgårds sakerna i istället för på våran altan som det mesta står på nu.
 
Svar: 2 = 21 grader

Min sambo är i full färd att bygga oss ett hus på 180 kvm, Själv har jag inte mycket till byggerfarenhet och är inte mycket till hjälp. Men tänk om jag kunde vinna förrådet, då skulle jag banne mig montera det helt själv.. å jösses vad stolt jag skulle bli om jag klarade det.
 
Frun och grannen säger jag har saker lite var stans så nu skriver jag till er på chans
Klippare skottkärra och en kratta allt på ett ställe så folket slutar skratta
Men allt kostar pengar även ett förråd och just nu har jag inte råd
Att få lite ordning i redskapsboden vore toppen innan frun säger det var droppen!
 
Svaret är 2 D.v.s. 21grader.

Att vi, jag och min sambo skall vinna det är ganska enkelt. Står här precis inflyttade i nytt hus som vi byggt helt själva, orkade dock inte under byggtiden att bygga förråd eller garage så nu står vi här utan plats för t.ex. trädgårdsredskapen!!
 
Svar:21 grader.
Snöslunga, gräsklippare, såg och däck
Kaoset i förrådet är med Skånska byggvaror puts väck
När förrådet Jonna står hos oss i Trollbäcken
Behöver vi inte längre pressa in häcksaxen i ryggsäcken
 
Rätt svar är 21 grader.

Skånska Byggvaror är leverantören för mig
här köper du kvalitetsvaror billigt, vadhelst som passar dig

själv skulle jag vilja ha ett förråd
det skulle vara praktiskt och göra stordåd

Så surfa runt
det finns något för alla, våga drömma
gör nu slag i sak
så kommer du snart stolt gå med ryggen rak
 
Svar : 2

Jag är trött på att inte få plats till mina grejer.
Garaget är tydligen ingen plats för oss tjejer!?

En egen plats på gården, det önskar jag mej.
Förrådet hade gjort mig till en sjukt glad tjej!
 

21 grader

Ska bygga terrasdäck nu till sommaren med anslutande förråd till detta, eftersom vi inte har något befintligt.
Vid vinst, så blir skånska byggvaror det självklara valet att köpa materialet på.


 
Vi har fullt i garaget av sportartiklar till tre pojkar i tonåren som spelar ishockey och fotboll.
hemmavid cyklar de, spelar bandy, kör rollerblades o skateboard mm. Allt ska samsas i garaget med verktyg till trädgården och en bil. Jonna skulle vara perfekt som "aktivitetsbod" hos oss.
 
M
Rätt svar är 2: 21 grader.
Vi skulle verkligen behöva ett förråd till vår trädgård. För tillfället förvaras våra trädgårdsredskap på altanen, vilket varken är särskilt snyggt eller praktiskt. Att få ett eget "hem" till krattorna, spadarna och alla andra jordiga redskap skulle verkligen vara efterlängtat.
 
Svar: 2

Tack har alla mina spadar ute runt huset, behöver verkligen ett förråd av nått slag.
 
Rätt svar: 21 grader
Motivering: Skulle vara fint att kunna överaska min vedkap som hittills varit hemlös endast iklädd presenning med ett eget boende. Jag ser möjligheten att montera räls så kapen lätt kan dras ut och in då dörrarna är generösa. Även kompisen Slipsten kunde få komma in under tak samt en hel vägg beredas för yxsamlingen. Perfekt bodmått att förlänga med glespanel till vedförvaring i enhetlig volym...kan det bli bättre start på säsongen!
Glad Påsk och vår!
 
Mitt svar är #2, 21 graders lutning.

Idag har jag ett garage som är som redskapsbod, så det är ett helsike att få ut gräsklipparen varje gång.
Då jag hade ett garage på 40 kvm innan och flyttade till ett på ca 10-12 kvm, så är det fullt med saker.
Så det hade suttit fint med en riktig redskapsbod.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.