E
Svar: 3, vitvaror

Behöver något att dra ab torson lite, Lennart-style.
 
Svar 3.

Faktiskt velat ha en högtryckstvätt sen jag va 5år gammal, en rolig och väldigt bra sak att ha, till altanen/fasaden/ bilen!
 
Svar 3, vitvaror

Trädgårdsarbete kan vara överväldigande, det är mycket som ska rengöras och hållas efter varje vår. Jag och min sambo har precis skaffat vårt första hus och nu inför vår första sommar i huset har vi insett detta. Har legat på alla fyra och rengjort vår terass, fick skavsår på knäna och ont i händerna. Vill ni inte hjälpa en stackars ung själ att undvika dessa bekymmer?
 
Svar: 3, vitvaror

Med en sambo som är pedant, är det lätt att hamna på kant. Snälla ge mig nåt med tryck - ja då kanske jag gör ett ryck...
 
Svar 3 vitvaror

Min högtryckstvätt har gått sönder! Ena bilen skall få ny motor, andra bilen måste rost lagas. Lejda grävningen vart dyrare än planerat. Jag behöver en ny tvätt men har inte råd denna vår av katastrofer. därför behöver jag vinna den.
 
3. Vitvaror.

Då jag nyligen blivit av med min Husqvarna excellens 800e tvättmaskin á 1980 behöver jag något kul att dämpa sorgen (och tvätta mina kläder) med. Jag har provat alkohol, olika former av rökning, även badsalt. Men ingenting renar kläderna på samma vis.
Men en högtryckstvätt. Nu snackar vi. Upp med kläderna på strecket, spraya på några lager med avfettningsmedel och WD40 för doft, sen igång med Kärschen. Kommer ju inte ens ta 10min att tvätta 8kg tvätt och inte en droppe varmvatten. Både ekologiskt och miljövänligt eller vad det nu kallas.
Den är också så många gånger bättre än något så ensidigt som en tvättmaskin som ENDAST tvättar kroppsbeklädnad. Med denna kan jag tvätta bil, uteplats, stenmur, antagligen mina kläder. Den kanske till och med ersätter eventuell diskmaskin i köket till slut. Jag måste ha en!
 
D09
Svar 3

Kan vara bra med en högtryck för att hålla ordning och reda på vägföreningens möten.

Sen går det ju alltid att tvätta altanen också :D(y)
 
GustavN
Svar 3 vitvaror

En klapp från hemmy.se
som kan göra många bar
Gör staket och bilen ren
men tänk att akta dina ben.

Tack
 
3. Vitvaror

Ska tvätta och måla fasaden och behöver en ordentlig högtryckstvätt för jobbet.
 
Rätt svar är 3, vitvaror

Motivering
Tvättar 2 bilar och en fyrhjuling varje vecka så en ny högtryckstvätt som faktiskt är just en med lite tryck hade gjort livet enklare.
 
Rätt svar är 3.vitvaror

Två bilar, en båt och håller på att bygga trädäck.
Svärfars båt är alltid så mycket finare och glansigare än min. Min högtryckstvätt klarar inte samma tryck som hans. Men med denna så kanske båten för en gångs skull blir riktigt ren.
 
T
Svar: 3, vitvaror.

Nytt hus - nya utmaningar, skattkistan ekar tom... likaså garaget som saknar denna fina maskin som skulle passa bra för att kunna göra livet lättare.
 
Magnus E K
Svarsalternativ 3. Vitvaror

Behöver en ny vattenpistol då mamma inte kommer ihåg var jag lagt den gamla.
 
Svar nr 3. Vitvaror.

Våran nya altan står nu äntligen klar.
Att hålla den ren år efter år, blir lätt som en dans om vi denna Kärcher får.
Äntligen slipper vi knäskura och vi våra ryggar spar.
 
Svar: 3

Jag skall ha denna då jag inte fick utlevererad den tvätten jag vann i Januari 2018.
Så denna får då blir ersättning, och den skall nog bli bra denna också. :)
För att va säker på att jag nås, så är min email address: Argaostar@gmail.com.
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.