Svar 2: Inga verktyg behövs

Bra verktyg gör halva jobbet, dåliga verktyg gör en förbannad. Med två renoveringar (hus och sommarstuga) och två småbarn har vi inte tid att gå och vara förbannade men att få halva jobbet gjort hade varit trevligt :)
 
Svar 2; Behövs inget verktyg

En bild säger mer än tusen ord, förutom nytt golv/tak & lister där det måste sågas ut för div. rör. Ska det specialbyggas en bokhylla i ett dörrhål som ska sättas för och div. pyssel. Nog skulle den få komma till sin rätta och förhoppningsvis så hinner matrummet bli klart till Julafton annars vet jag inte var släkten ska sitta.

IMG_20151018_183605_zpswz013eo1.jpg
 
J
Svar 2, det krävs inga verktyg.

Med en billigare variant som låter något fruktansvärt tär det på grannsämjan i radhuset. Fortsatt renovering kräver sin maskin och Makita bör kunna lösa jobbet utan att man väcker hela området på helger och kvällar.

Kombination av Kvalitet och Harmoni.
 
Snailman
svaret är 2 - verktygslöst bladbyte

Då jag slitit ut min multicutter på husbygge nr1, vore det bra att ersätta den när jag nu börjat med husbygge nr2:)
 
Rätt svar är 2. Det krävs inget verktyg.

Har startat företag och då behövs det ett verktyg av denna kalibern för att kunna utföra ett bra jobb! Har precis köpt en Makita vinkelslip, så det hade sett snyggt ut att bygga ut Makita förrådet:)
 
Svar 2

Jag ska lägga in golvvärme i entrén och behöver såga bort gamla golv och komma ner på djupet, denna skulle passa perfekt där det är trångt, där cirkelsågen inte kommer åt!
 
Svar: 2. Det krävs inga verktyg för bladbyte

Jag och sambon har nu äntligen köpt vårt första hus. Huset är dock i stort behov av renovering. Vi vill göra så mycket men allt kostar och kommer ta lång tid. Det är då man verkligen uppskattar bra verktyg som är enkla att använda både för mig och hon. Att ett liknande verktyg kommer införskaffas är inget tvivel om saken.

Hela våra liv har vi bott i små hyreslägenheter och har aldrig behövt införskaffa oss verktyg varav vi kommer vara i stort behöv att detta verktyg nu som nyblivna husägare.

Julen närmar sig snart och jag misstänker starkt att detta verktyg skulle bli en av våra bästa klappar vi i sådana fall skulle få :)
 
Rätt svar är 2.

Motivering: Jag vill ha kvalitéverktyg till alla projekt på huset! Annars blir det inte lika roligt.
 
Rätt svar: 2.
Om en vecka flyttar vi in i vårt nybygge. Då ska ovanvåning omvandlas från oisolerat skal till sovrum. Verktygen vi äger nu är inte mer än en hammare, skruvmejsel och en hansåg för 49:- från Biltema. Hur ska detta gå? Multiverktyget från Makita vore ett välbehövligt verktyg!
 
Rätt svar: 2

Sonen flyttar hem. Med detta multiverktyg från Makita skulle jag hinna få klart hans rum innan dess så att han känner sig välkommen, då man både kan kapa på svåråtkomliga ställen samt slipa i hörn med denna maskin.
 
SVAR: 2. Det krävs inget verktyg.

MOTIVERING: Jag äger inte något multiverktyg och skall nu renovera min mamma kök och skulle verkligen behöva alla hjälpande verktyg som jag kan få :)
 
Svar 2. Det krävs inga verktyg för bladbyte

Jag har en del Makitaverktg sedan tidigare som jag har vart myvket nöjd med. Mulitverktyge kommer passa perfekt när jag skall ta mej an ett platsbyggt kök. Man kan lita på Makita.
 
Alt 2, motivation... Jag älskar verktyg men saknar ett multiverktyg. Det hade varit så kul att få testa vid stundande köksfix.
 
Svar: 2

Köpte mig en multimaster för många år sedan. Tyvärr har jag inte fått använda den då min släkt tycker att det är
enkelt att låna den av mig så det vore toppen att få en "egen" att leka med :D
 
Svar 2

Golvläggaren la det nya parkettgolvet för tight så det bågnar på sommaren och jag måste därför kapa det runt om i alla rum...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.