Svar 2 - Det krävs inget verktyg

Köpte mig Boschs multiverktygsvariant när vi köpte hus för 3 år sen. Har använts flitigt sen dess men för 2-3 månader sen gav den upp :(
En ny där man slipper fram med insexsnykeln varje gång de är tillbehörsbyte hade ju varit super inför kommande vinter-renoveringar!
 
Svar: 2

Jag har funderat på att köpa mig en sådan maskin ett tag men aldrig fått tummen ur att göra det. så då kan jag ju vinna en så hade jag sluppit fundera på vilken jag skulle köpa då snålgenen ofta får bestämma så blir det nog inte såhär fina grejer
 
2. Det krävs inga verktyg för bladbyte

Wohoooo, bara tanken på att det finns en chans att vinna ett multiverktyg från Makita gör att man börjar hacka tänder av nervositet och förväntansfullhet.
Det här verktyget kommer jag att använda högt och lågt när jag grejar här hemma och vi blir så gamla så att vi inte orkar ha kvar huset längre så kommer jag använda den till att avlägsna tandsten och ta bort ett och annat tuggummi som fastnat på rollatordäcken. =D
 
2. Kräver inga verktyg för bladbyte, något som min nuvarande multimaskin dock gör. Fruktansvärt omständigt vilket också gör att vissa jobb inte blir av eller skjuts på något så in i norden för att det blir för krångligt. Med makitas fiffiga miltimaskin kommer jag inte längre behöva sucka varje gång något litet kap- eller slipjobb står på menyn.
 
Svar: 2. det behövs inga verktyg.

Jag skulle vilja vinna detta verktyg och ge till min pappa i farsdags-present då han älskar verktyg men inte har något multiverktyg än. Då mina föräldrar har ett ganska stort hus så skulle de verkligen behöva ett multiverktyg då det kan användas till allt möjligt i hemmet.
 
Rätt svar är 2. Det krävs inget verktyg.

Motivering:

Imorgon (läs fredag) besiktar jag och min sambo vårt första hus! Det vore trevligt att kunna börja samlingen av verktyg med ett multiverktyg av kvalite som kommer att behövas då det invändigt kommer att behövas en del renoveringar! :)
 
Rätt svar är 2. Det krävs inget verktyg.

Min motivering för att vinna:

Det hade underlättat i vår renoveringsmisär då den är bra på många saker som vi måste göra, för att inte tala om all gips som vi hela tiden hittar som måste skäras ner i remsor på mååååånga ställen.
 
B
Svar: 2

Har idag en grön Bosch 10.8V som jag upplever som oanvändbar. Kapaciteten på batteriet är så dålig så det hinner bara bli lite märken innan det ska laddas. Jag kan inte köpa en ny då jag redan har en. Skulle jag vinna Makitan så skänker jag befintliga till första som gillar detta inlägg, blir det ogillat så hamnar den hos min fattiga pensionärsgranne.
 
  • Gilla
roli
  • Laddar…
Svaret är alternativ: 2 Inget verktyg krävs.

Tänk att kunna byta det gamla tråkiga golvet i vardagsrum och tillhörande hall till ett snyggt parkettgolv som är lite tjockare. Just nu fungerar det inte då alla karmar måste kapas i nederkant då nuvarande golv är tunnare än det som vi skulle vilja lägga in. Att försöka med en fogsvans känns inte som ett alternativ.
 
svar: 2
Bakom varje framgångsrik renovering står ett verktyg av högsta klass.
med Makitas multiverktyg kan jag äntligen fixa klart frugans utedass.
 
Oj vad många deltagare! Kul :D! Många som gillar multiverktyg och många fina motiveringar, men tyvärr kan vi bara välja en vinnare. Denna veckan är det Rolle314 som tar hem vinsten. Stoooort grattis!

Motivering: Jag bor med min familj året runt i en sommarstuga. Bit för bit bygger vi om den till "ett riktigt hus". Ett multiverktyg kommer att underlätta arbetet vid många arbetsmoment vid fönsterbyte, lister, färdigställande av kök och andra angelägna arbetsuppgifter.
 
  • Gilla
Martin Edström och 1 till
  • Laddar…
grattis rolle314

=)
 
  • Gilla
Byggare Bobb
  • Laddar…
2. Det krävs inga verktyg för bladbyte

En ny multimaskin vore härligt. Den nuvarande har fått slita hårt, känner att motor och batteri är på väg att ge upp. Generellt är multiverkyget ett bra tillbehör i verktygslådan.
 
Måste ju säga att jag inte är ledsen för att jag inte vann denna gång .
Kommer hem efter jobbet och ska fika med min underbara flickvän .då jag fyller år
Och vad har hon köpt till mig jo en Fein 350 q
 
  • Gilla
kulle och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.