Svar : alternativ 1

Motivering: När man sitter på altanen, solen skiner och det blåser en lätt bris, då är det bara en sak som saknas och det är musik!
 
Hej
Svaret är alternativ 1

25cm betongvägg som inte alls lockar att borra igenom för att få dit en kabel. Kan detta vara lösningen?
 
Hej
Svaret är alternativ 1

25cm betongvägg lockar inte alls att borra igenom för en ynka liten högtalarsladd. Kan detta vara lösningen?
 
1. Digitala D-förstärkare, 3,5-tums midwoofer, tweeter
jag har 2 st play 5 och 2 st play 3 dessa har ett fantastiskt ljud,enkla att hantera med min mobil eller läsplatt. Nu vill jag ha en play 1 I badrummet efersom den är vattentät.
 
Jag har 2 st play 5 och 2 st play 3 dessa har ett fantastiskt ljud lätta att hantera med min mobil eller läsplatt Man kan välja olika låtar I varje rum..
Nu vill jag ha en play 1 till badrummet eftersom denna är vattentät
 
svar 1. Digitala D-förstärkare, 3,5-tums midwoofer, tweeter
Jag har 2 st play 5 och 2 st play 3 fantastiskt ljud I dessa högtalare lättaett hantera med min mobil eller läsplatta.
vill prova en play 1 I badrummet eftersom denna skall vara vattentät
 
Svar: 1

Alla pratar så gott om Sonos. Lever det verkligen upp till förväntningarna? Är det det bästa som hänt världen sedan bakplåtspappret uppfanns? Överträffar det upptäckten av att vispgrädde är toppen till pannkakor? Ja, vinner jag lär jag ju bli varse.....
 
Svar 1. Digitala D-förstärkare, 3,5-tums midwoofer, tweeter

Hade varit jätteskönt att ha en sånt här!
Enda "stereon" jag har är min dator och den är inte så smidig att ta med till köket eller altanen!
 
Svaret är: 1. Digitala D-förstärkare, 3,5-tums midwoofer, tweeter

En Play 1; Kommer jag att ge till min dotter som är 4 år, så hon kan lyssna på sin favorit musik på sitt rum. Då kanske jag slipper höra när hon klagar på min musik smak! :)
 
Rätt svar: 1

Vi har en underbar balkong som skulle behöva lite ljud. Kabeldragning i all ära men trådlöst är det enda möjliga för oss!
 
Svar: 1

Motivering: Sitter och planerar vår trädgården till vårt nya hus på vår altan och allt går lättare tack vare byggahus.se, men det hade gått ännu bättre med lite bakgrundsmusik från en Sonos Play:1!
 
Svar: 1. Digitala D-förstärkare, 3,5-tums midwoofer, tweeter

Precis köpt nytt hus som ska renoveras lite och hade varit skönt att kunna lyssna på musik i varje rum, när jag renoverar.
 
Svaret är: 1. Digitala D-förstärkare, 3,5-tums midwoofer, tweeter

Som pricken över i
denna SONOS skulle kunna bli,
i barnens renoverade rum
trådlöst ljud är snart ett faktum!
 
Svar: 1

Har bara sett den i butik och den har fått oerhört bra kritik.
Jag vill gärna lyssna på lite musik med en trådlös teknik.
Flytta den mellan uterum och badrum, den fyller alla rum med ett härligt gung.
 
Svar: 1
Klart jag ska ha en "Son", "os"so blir nog min fru glad av att inte bara behöva lyssna på mig.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.