Låt ungarna roa sig med Lego medan du bygger

lego_forum.png

Få lugn och ro i renoveringen hemma. Nu har du chans att vinna en Lego Technic Hot Rod så att ungarna har något att sysselsätta sig med medan du spikar och borrar.

5 personer tar hem byggsatsen, som är utrustad med synlig V6-motor och realistiska detaljer. Dessutom kan den byggas om till en rallybil.

Totalt värde cirka: 1 800 kronor

Så här tävlar du:

Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du förtjänar att vinna.

Fråga: Vad heter huvudpersonen i Lego-filmen?


1. Claes
X. Emma
2. Emmet

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 23 januari.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Lego. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Lego för att de sponsrar den här tävlingen.
 
2. Emmet

Jag förtjänar att vinna för det är så skönt att gå in på barnens rum efter dom lekt med Lego. Man tänker nu har dom lärt sig att ..... Aj som f*n. ALBIN!, kom hit och städa!
 
2. Emmet
Min fru förtjänar att jag vinner detta så att hon kan sysselsätta vildarna medan jag sliter ute i vår tillbyggnad.
 
2. Emmet

Stor chans att ungarna skulle få röra denna!!! Jag vill ha! Dom kan väl leka med sitt eget barn-LEGO.
 
2. Emmet.

Min 4 åring har nyligen upptäckt teknik-lego och det bästa som han vet är att sitta tillsammans med Pappa och bygga ihop modeller. Att byggandet tar lite mer tid för honom gör ingenting utan det är väl värt att låta renoveringen vänta en timme extra.
 
2. Emmet.
Man är 41 år och beter som ett barn tycker min fru.
 
2. Emmet

Jag saknar att leka med Lego. Barnen är inte stora nog till riktigt Lego än så detta vill verkligen komma mig till goda, behövs i Januari månad!
 
Svar 2: Emmet

Innan garaget är byggt kan barnen göra ett provgarage i Lego där denna kan parkera!
 
Svar 2: Emmet
När grabben (och hans pappa) bygger lego är väl enda gången han/dom sitter still ;)
 
Rätt svar är: 2. Emmet.
Jag skulle aldrig någonsin på denna jord få lägga 1800:- för att köpa mig en leksak.
Frun min skulle gå i taket!
Här kommer ett litet rim..
Eftersom min fru är ett stort Ego, får jag aldrig köpa något dyrt Lego!
 
2. Emmet.

Mina barn förtjänar att vinna denna så vi kan bygga tillsammans.😊
 
2. Emmet

Min 2 åriga dotter behöver lite nya utmaningar, min 4-årige sons lego är lixom inte nog.
 
  • Gilla
LindaLina
  • Laddar…
robba5 skrev:
Rätt svar är: 2. Emmet.
Jag skulle aldrig någonsin på denna jord få lägga 1800:- för att köpa mig en leksak.
Frun min skulle gå i taket!
Här kommer ett litet rim..
Eftersom min fru är ett stort Ego, får jag aldrig köpa något dyrt Lego!
Nu är väl inte värdet 1800:- för en utan 5 st
 
2 Emmet

Grabben där hemme behöver bättre ego
så han borde bygga med lego

Sen älskar han bilar.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.