Svar: 180 minuter.

Hade ju varit toppen att ge till min granne som är äldre och inte riktigt har samma ork längre. Vi har massor med trevliga stunder då vi står vid muren mellan tomterna och pratar strunt och sånt som vi tycker är kul. Men han skulle verkligen behöva slippa klippa mattan framöver så han kan ta de lite lugnare. Jag skulle iofs åka på att få installera roboten för honom men det gör jag så gärna. :)
 
Svar : 180 min

Har har haft ögonen på denna robot ett tag men tyvär har jag behövt prioritera ekonomin till annat viktigt hemma, så jag får glatt rycka igång vår gamla klippare som sjunger på sista versen tills händerna nästan blöder varje gång mattan ska klippas.
 
Svar: 2 —> 180minuter

Min motivering till att vinna denna fina robortklipparen är den att vi precis skaffat hus med en tomt på exakt 1000kvm och båda tycker det är ganska roande att kunna sitta ute på altanen och se hur denna går fram och tillbaka. Nästan som en hund! Ser fram emot en mysig sommar! #Outl1.se www.Outl1.se
 
Svar: 2 180min

Då min axel har lämnat in totalt och gräsklippning med en arm är utmanande så skulle denna underlätta min vardag väldigt mycket! Och axeln skulle få vila, 1300kvm med handjagare är ingen bra medicin.
 
Svar: 2) 18 minuter

Grannen hade anlitat gräsklipparhjälp härom dagen. Dock råkade personen välja fel trädgård när han gick in från baksidan, så han började klippa vår gräsmatta i stället! Dum som jag var påpekade jag det, så det hann bara lite klippt. Men resultatet!! WOW alltså. Jag trodde det var något fel på vår gräsmatta eftersom det aldrig går att få den riktigt bra med vår … HANDgräsklippare som både är trög och rostig. Men nu förstår jag ju att så inte är fallet. Min sambo skulle bli gladast i världen om jag vann denna. Så slipper han slita i sitt anletes svett, få valkar i händerna och förpesta luften med svordomar.
 
Svar: 2) 180 minuter

Många m² gräsmatta har jag, så det räcker och blir över.
Med både snårigt gräs, maskrosor och klöver.
Vad jag inte har är tålamod att klippa i timmar varje dag,
vann jag denna smidiga grej skulle jag bli fasligt glad.
Ryggen skulle må bättre och tålamodet med.
Denna verkar rena barnleken att handskas med!
Inte en massa krångel, utan det är bara att tuta och köra.
Under tiden som jag annat kul kan göra.
 
Haha, neej, inte ARTON, UTAN 180 minuter SÅKLART!!!!!
 
SVAR: 2) 180 minuter (råkade skriva 18 i förra inlägget!!!)

Grannen hade anlitat gräsklipparhjälp härom dagen. Dock råkade personen välja fel trädgård när han gick in från baksidan, så han började klippa vår gräsmatta i stället! Dum som jag var påpekade jag det, så det hann bara lite klippt. Men resultatet!! WOW alltså. Jag trodde det var något fel på vår gräsmatta eftersom det aldrig går att få den riktigt bra med vår … HANDgräsklippare som både är trög och rostig. Men nu förstår jag ju att så inte är fallet. Min sambo skulle bli gladast i världen om jag vann denna. Så slipper han slita i sitt anletes svett, få valkar i händerna och förpesta luften med svordomar.
 
Svar: nr 2, 180 min

För att jag umgås hellre med barn och barbarn när vi är i sommarstugan än klipper gräset.
 
Svar: 2. 180min

Motivering: Då vi har fullt upp med två småbarn så har varken jag eller frun överdrivet med ork och tid över för gräsklippning. Trots det vill vi gärna kunna hålla gräsmattan skött. Därför skulle vara riktigt gott att få hjälp och avlastning just nu av en robotgräsklippare. Så att vi får mer tid för familjen!
 
Svar: Alternativ 2, 180 minuter

Fick jag en Lyfco E1750 från Outl1 skulle den gifta sig med min elgolfvagn Lyfco R3 och sen skulle dom fungera lyckliga i alla sina dar. Sen att båda laddas med el från mina solceller gör min plånbok glad.
 
Svaret är 180 minuter.

Vi håller precis på att bygga hus och ser fram emot att lämna lägenhetslivet bakom oss. Det jag missat tänka på är att min sambo är gräsallergisk och jag har nu insett att det där med att klippa gräset föll på mina axlar. Så nu hoppas jag på lite tur så jag kan stoltsera med att jag redan löst det problemet och kan lägga tiden på familjen istället.
 
Svar: 180 minuter.

Motivering till att varför just jag skulle behöva hjälp med gräsklippningen:

Oväxt gräsmatta med högt gräs och vilda blommor, i behov av klippning.

Utanför sommarstugan efter några veckors frånvaro...
 
Hej min blivande robotgräsklippare! Du kan klippa i 180 minuter på en laddning, du är urtjusig och pålitlig och väldigt välkommen hem till mig!
 
Svaret är 2, 180minuter.
Fåren som betar av när vi inte hinner med, kanske inte blir glada men som 3 barnsfamilj skulle denna robot inte bara ge oss en snygg gräsmatta utan även en stress- och avgasfri sommar.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.