Svar: X

Svärmor är elallergiker och med denna installerad kommer jag garanterat slippa besök!
 
  • Gilla
klaskarlsson
  • Laddar…
Vi har stora problem med att få täckning i hela huset med trådlösa högtalare, datorer, telefonen samt övervakning i hemmet. Vi har aluminiumplåtar till värmefördelningen mellan övre och nedre våningen så denna lösning fixar detta då en vanlig extender inte har tillräcklig signal
 
Svar X
Motivering: bor mitt ute på landet och det enda rummet vi har bra täckning är där modemet står, det skulle vara trevligt att få täckning i resten av huset också så man slipper köpa till mer Gb till våra mobiler varje månad för dyra pengar.
 
Svar: X

Enligt Strålskyddsstiftelsen pekar forskning på att den mikrovågsstrålning wifi sänder påverkar oss människor negativt på flera olika sätt. Barn är extra mottagliga för strålningen och jag har tre barn varav det tredje endast är sju veckor. Det skulle kännas väldigt bra att kunna ha internet hemma utan wifi speciellt eftersom de två äldre utsätts för det hela tiden de är på skolan/förskolan.
 
Svar: X

Plankväggar tjocka som grannens lår,
gör att paddan och datorn inget förstår.
Våningsplan fler än dotterns två år,
gör att sambon ilsket vrålande i verkstadsdörren ofta står.
Barnen gråter och sliter sitt hår,
när Pippi-filmen inte alltid går.
Varför funkar inte nätet där jag står,
är den kommentar som jag ofta får.
Trots att jag inte för detta rår,
har jag nu mitt samvete fullt av sår.
Om jag nu detta Powerline-kit får,
kanske jag min familjs förtroende återfår!
 
Hurra hurra och trumpetfanfar för CM1234 som vunnit ett powerlinekit i vår veckotävling. Stort grattis!! Vi håller tummarna att detta är lösningen som får ditt trådlösa nätverk att fungera i hemmet. :D

Motivering: Är inne på tredje routern, dock får jag fortfarande inte det trådlösa att fungera som jag vill. HEMSK täckning av någon anledning (trots två väldigt feta antenner på routern!) och jag känner lite att jag ger upp innan jag bryter ihop totalt. Känns tråkigt för vi är en familj som älskar musik, tv-serier och filmer så det är väldigt sällan vi inte har något igång på telefonerna, bärbara datorn eller paddan och att göra det utan att kunna använda det trådlösa är helt enkelt ren frustration
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.