Jackan finns i nio färger!

Som glad amatör har jag flera projekt på gång, renoverar en 50-talslägenhet och bygger en stuga på landet samtidigt. Och som jag brukar säga: om man inte är snygg när man gör det kan man lika gärna låta bli. Och att låta bli är inte något bra alternativ så en ny uppsättning riktigt snygga arbetskläder skulle verkligen göra susen!
 
richardtenggren
9 färger

Då vi renoverat huset i drygt tre års tid nu så slits det en hel del arbetskläder, nu har vi ju något år kvar av renovering, så mer kläder kommer det att gå åt!
Gillar den nya typen av arbetskläder som är mer som friluftskläder, så mycket trevligare att röra sig i!
 
Herrmodellen kommer i 9 färger. Jag hade verkligen uppskattat vinsten så man slipper att tapetsera och renovera i tights och linne som jag gjort så många gånger. HAR KÖPT arbetsbyxor förut men de har varit väldigt okomfortabla. Behöver detta och jag kommer absolut att ge feedback på vinsten på sociala medier för att hjälpa med marknadsföring av Blåkläder & Byggahus såklart. Har hört mycket bra, men aldrig riktigt haft råd att investera i något mer än enstaka tröjor. Håller tummarna stenhårt! Mvh, kräsna / snåla 3 barnsmorsan
 
9 färger!

Jag använder arbetskläder när vi renoverar vår gård, hos djuren hemma och när jag jobbar. Hade känts så bra att få ett snyggt sett från blåkläder, som jag vet håller för både riktigt arbete och tvätt!
 
Nio färger finns jackan i.
Fina och funktionella arbetskläder ökar chansen att arbetet blir bra utfört, eftersom de underlättar och man känner sig snygg, stolt och trygg i dem, vilket självklart stärker självförtroendet och, i förlängningen, resultatet.
 
9 färger finns det!

Jag har haft Blåkläder byxor som tjänat mig väl vid alla möjliga renoveringsarbeten både inne och ute. Det börjar vara kallt ute nu och en uppsättning av tåliga och varma men även följsamma och snygga arbetskläder skulle vara en hit!!!

Mvh
Janusz Wollerstrand
 
Hej! 9 olika färger finns jackan i. Skulle verkligen vilja ha riktiga, snygga och varma kläder nu när det är dax för nästa projekt hemma, bygga ett förråd och inreda i carporten.
 
Herrmodellen finns i 9 färger.

Till våren väntar mycket slit, altan ska rivas bit för bit.
Se'n gräva, gjuta platta och, nytt uterum, öppet till nock.
Så ny altan med nya bräder, åh tänk att göra't i Blåkläder!
 
Nio kulörer . Perfekt med snygga tåliga nu när man ska börja snickra igen.
 
P
9 olika kulörer finns jackan i. Den grå med den röda dragkjedjan är snygg men även den oranga.

Varför jag ska vinna?
Mina no-name kläder brukar bli trasor rätt snabbt så jag vill testa om det verkligen är så att jag bara kommer ha kvar sömmarna, som det sägs i reklamen, efter jag har renoverat klart gården.
 
Svar: Nio olika färger.

Skulle sitta fint med riktiga arbetskläder istället för mjukisar när man har ett 60-tals hus som mer eller mindre skall totalrenoveras.
 
Hejsan,

Jag kunde hitta nio olika färgkombinationer på herrarnas jacka. Tror att jag hade passat bra i den blå :)

Vi har varit fast utomlands pga viruset sen januari men vi ser en möjlighet att få åka tillbaka till Sverige i slutet av februari.
Vår gård har fått många planer och det blir till att hoppa i jobbebyxorna med en gång.

Så vinner jag, so kommer de kläderna bli väl utslitna de kommande året.

Tusen tack, Stefan
 
9 färger är svaret!

Jag bor i princip i friluftskläder när jag har ett hus som konstant behöver fixas på, hunden ska motioneras och gården ska donas med!

Som kvinna är det svårt att hitta sköna kläder som sitter bra, är någorlunda snygga (i andra färger än rosa.....) och samtidigt håller länge.

Så det hade varit mycket roligt att få testa Blåkläders kläder och se vad dom går för, och iom att vi gått över till Blåkläder på jobbet så tvivlar jag inte på att de håller måttet!
 
9 färger finns det.

Billiga-arbetskläder
Som funkar ute i väder
Naturligtvis alla gläder
 
9 olika färgkombinationer finns den i och personligen lutar det nog åt den ljusgrå med röd kedja, riktigt snygg!

Dessa vore verkligen pricken över i:et just nu och skulle absolut komma till enormt stor användning då jag alldeles här i dagarna bosatt mig i en villa av något äldre modell = massvis med både nödvändiga och roliga byggen framöver. Sen så vill man såklart göra det med stil efter vägen och vet att blåkläder levererar då det är vad som burits i arbetet senaste åren.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.