Svaret är: X (50 mm)

När man håller på som bäst och grejar hemma, så är det oslagbart att kunna använda sig av ett par hörlurar. Tyvärr så håller mina gamla, bluedo, på att gå sönder. Ett nytt par lurar vore perfekt! ��
 
X. 50 mm

Jag behöver dom. Sen hopflytt med sambo har mina alltför stora högtalare blivit magasinerade 20 mil härifrån, och vårt ljudsystem består nu av nåt gammalt "surround-system" utan ställbar bas. Så vi får välja mellan två ytterligheter: ljud a´la mobilhögtalare eller mullrande överdriven bas a´la slagborr. Dessutom accepterar sambon bara toppen på isberget av allt jag vill lyssna på, så för allas bästa: vi borde ha ett par fina hörlurar.
 
Svar: X
motivering: När jag klipper min 5000kvm tomt skulle det vara mycket trevligare att lyssna på musik i ett par riktigt bra hörlurar, än att höra bullret från åkgräsklippare. Dessa hörlurar skulle göra klippningen roligt!
 
Svar: X

Jobbar på en arbetsplats där det stundom är fruktansvärt bullrigt. Man kommer hem och har en 3åring som bullrar i ena örat och en 6 åring som mothugget i det andra örat.
Dessa lurar skulle skänka välljud även på låg volym och dessutom inbringa lugn och harmoni.
/
M
 
Svar: X
Vore toppen att kunna lysna på musik hur högt man vill på kvällen.
Mina gamla lurar har tyvärr sett sina bästa dar och fått sluta sina dar.
 
Svaret: Chansar på X (50mm)

Motivering:
Hör, hör varför ge mig en lur, lur
Vill höra mer, inte bara det jag ser
När jag bygga, vill jag tiden snabbt lägga till rygga
Och när jag feeling blue, är ju hifi-lurar perfekta för finna ro

(Ber om ursäkt för ovan, men vad gör man inte för de snygga hörlurarna)
 
Svar: 50 mm

Jag behöver skona mina öron när byggarbetarna sätter fart i huset där jag jobbar. Det är massor av betongväggar som
ska bilas bort och det är ett evigt oljud från morron till kväll! Det skulle vara så mycket skönare att få lyssna till favoritmusiken i stället för detta eviga borrande!
 
Svar: X

Som gammal HiFi-nörd vore det synnerligen trevligt att få uppleva dessa pjäser då jag i dagsläget bara har enklare hörlurar sedan mina elektrostathörlurar somnade in för ngt år sedan...
 
Svar: x, 50mm

Musik ska byggas av glädje, men dåligt ljud är den bästa rivningsmetoden... eller uppstår i alla fall när man demolerar saker med slägga.
 
Redigerat:
Svar: X

Det är roligt att barn trivs i vårt hus trots att det varit mer eller mindre en byggarbetsplats i dom två år vi bott här men det kan ibland vara lite påfrestande när hela kvarterets ungar ALLTID är hos oss från att skolan slutat fram tills det är sovdags. Ibland kan det vara skönt att stänga ute alla ljud och bara kunna njuta av musiken som ljuder ur lurarna. I dagsläget är jag väldigt glad att sommarlovet är över för denna gång.
 
Svar: X

Har lyckats rycka av sladden på 2 par in-ear lurar nu i sommar under Attefallshus-byggandet :confused: Så visst vore det perfekt med ett par nya coola lurar när man ska lyssna på podcast och jobba ;)
Och kanske lära sig att ha sladden innanför tröjan ...
 
Svar X
Härligt att på bra musik med toppen ljud få höra utan att störa.
 
Svaret är: X (50 mm)


Jag slarvar alltid bort mina små hörselskydds pluggar.
Men med dessa hörlurar och ljuv musik i öronen så behövs ju inga hörselskydd :)
Dessutom så drar man sig inte för att använda dessa. De verka både snygga och bekväma.
Musik är bättre än en hörselskada såklart :) Hoppas nu bara!!!
 
Svar: X

Motivering: Min käre far kan behöva något att ha över öronen så han kan få höra nått av sin ljudbok när det susar och visslar i hans andningsmask, som han är tvungen att använda flera timmar om dagen. Inte lätt att varken lyssna på vanlig radio eller att se tv :(
 
Svar: X

Vore kul att få ett par helt nya och egna hörlurar.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.