T t0to04 skrev:
Hej, min maskin har varit på reparation i nio dagar. Fick tillbaka den idag och de har bytt huvudkort. Maskinen fungerar just nu. Dock så fungerar inte autoconnect@home längre. Får meddelande ”automower connect ej tillgänglig kontakta din återförsäljare. -.-
Okej, tack för snabbt svar. Får lämna in min på service imorgon och hoppas att de kan laga den fort. Jävligt segt bara då jag redan väntat 1,5 månad på att få maskinen och sen fungerar den bara i två dagar.
 
Hej,
Hur har det funkat efter moderkortsbytet? Har samma på min, den gick i nästan två dagar :)
Ska tillbaka till återförsäljaren imorgon.
 
  • Gilla
Mekstr
  • Laddar…
Samma som inlägget jag skrev 31 Maj. Alltså att appen är ur funktion, jag har inte orkat lämna in den en 3e gång, så jag behåller den ett tag innan de får kika. Den klipper bra nu efter bytet av kort och det är huvudsaken.
 
  • Gilla
EvenSteven
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.