petersson79 skrev:
Kan bara säga att jag har haft lite mailkontakt med en på Tello sen jag frågade om priset och just nu har dom kampanj på den för privatpersoner eftersom dom fått sån respons sen programmet. Nya priset är 3125 inkl. moms + frakt...

Blir mer och mer intressant!!
Jag fick också det erbjudandet:)
 
någon som vet hur breda och hur tjocka brädor dom klarar?
 
Finns ju annars alternativet att ge grannungarna en tusing och hålla dem under uppsikt så det inte fuskas för mycket. Iofs barnarbete men man slipper måla brädor själv :rolleyes: :D
 
Mina föräldrar använde en sån när de satte panel på sitt 250 kvm-hus i slutet på 70-talet. Sparade rätt mycket arbete.
 
Jepp nu är den inhandlad ifrån tello maskin, skall bli intressant att se hur den fungerar, den tar upp till 180mm i bredd.
 
jag är lite nyfiken på hur den funka... funkar den på spontadpanel oxå?
 
Jag har inte sett programmet så jag vet ej hur det gjorde.

Men, glöm inte att stryka efter med pensel.
 
Toaster skrev:
Jag har inte sett programmet så jag vet ej hur det gjorde.

Men, glöm inte att stryka efter med pensel.
Har inte din modell en slätstrykare inbyggd?
 
Funkar den med Falu färg också ?
 
Hur har det gått för er? Blir det bra resultat på grundningen och första färdig strykningen? Har ca 2500lpm som skall målas så det hade ju varit intressant med något som gör det roligare...
 
Brannmark skrev:
Hur har det gått för er? Blir det bra resultat på grundningen och första färdig strykningen? Har ca 2500lpm som skall målas så det hade ju varit intressant med något som gör det roligare...
Ja kan bara säga att den är helt grym:) Den målar hur bra som helst, jag målade 750 meter finsågad ytterpanel häromdan på två timmar, vad det tar med pensel är jag osäker på men kanske går det 10 ggr snabbare...Minst:D
 
Vad jag har hört om dom så går det åt väldigt mycket färg... Stämmer det?
 
J
shelby67 skrev:
Ja kan bara säga att den är helt grym:) Den målar hur bra som helst, jag målade 750 meter finsågad ytterpanel häromdan på två timmar, vad det tar med pensel är jag osäker på men kanske går det 10 ggr snabbare...Minst:D
Vilken modell har du?
 
Någon som kommer ihåg vad avsnittet i roomservice handlade om? Skulle vilja se den in action...
 
Säsong 14 avsnitt 6 om någon mer är intresserad av att se...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.