Hoppas du inte tycker jag stjäl din tråd nu (isåfall ber vi en moderator plocka bort inlägget!) men tänkte visa mina bilder där jag gjort ungefär samma som du, för du har så rätt - med små medel kommer man långt!

Min lista ser ut som följer:
Nya knoppar
Målat kakel (fast med "våtrumstäck" enligt målarbutikens rekommendation, ert val är nog bättre)
Målat taket
Målat väggarna
Målat lister
Målat foder
Nya trösklar
Nya eluttag (dock ej telefonjack, vilket syns på bilden..)
Nya taklampor
Satt för "dammhyllan"

Före (mäklarbilder)
KokMaklarBild2.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

KokMaklarBild.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Efter (mobilbilder ;))
KokVardering2.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

KokVardering.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Härligt! Det är bara kul att ni fyller på med egna projekt, är ju bra om det inspirerar folk :)

Har du någon hum om vad det kostade totalt?
 
Har lite dålig koll på det faktiskt :surprised: med tanke på att färgen inte är köpt enbart för köket (jo, tak- och väggfärg, men inte våtrumstäcken och snickerifärgen), och alla eluttag i hela lägenheten byttes samtidigt, men säg ca 3000kr inklusive elarbeten och material så tror jag inte jag är helt fel ute. Ikea är ju billiga på knoppar o lampor ;)

Jag kommer att göra om köket innan badrummet, så det var verkligen lågbudget som gällde i första skedet nu :cool: medan man lade pengar på annat (värme är bra att ha...).
 
Precis, helt rätt tänkt!
Vi har precis fått barn nummer 2. Barn sliter nåt så hemskt på allt, kök inräknat, så vi tänkte nog vänta med att byta köket tills barnen blivit lite större.
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.