till centertanksen. Undrar om det de gjorde fortfarande är bra. Funderar på att anlita dem. Är du fortfarande nöjd Hälsningar
 
Hej. Jag anlitade ASH Bygg o Badrum. Har varit hos oss sedan början på April och är på god väg att få toppenbetyg ifrån oss !!! När vi fått offerter och gått vidare bla med dem i första rundan kollade jag upp referenser på nätet där massor gett bra betyg på detta företag. Jag blev misstänksam och undrade om allt detta verkligen kan stämma? Jag bad om referenser direkt av Alex. Ringde runt till de flesta. Alla var mycket nöjda både med tid o kvalite. Prismässigt ligger de bra framförallt när man ser vad man får. Offerten var oerhört detaljerad och bra. Alex beskrev och hade frågor o svar på en sådan detaljnivå att jag begrep snabbt att här finns en massa erfarenhet.

De är trevliga och mycket lyhörda. Projektledaren Alex är kanonsnabb med svar när man har frågor. De är skickliga hantverkare. Det blir rakt och snyggt. Just nu håller de på att klinka och kakla. hittills går allt enligt tidsplan vi fick var överens om under kontraktskrivningen. Jag får återkomma och ge en kommentar när allt är klart. Än så länge bara stora plus !!
 
ASH Bygg o Badrum blev färdiga hos oss i början på Juni 2013. Det är ett fantastiskt företag med duktiga hantverkare. Detta var mina betyg på Rejta (http://www.reco.se/ash-bygg-badrum-ab):

"Vi hade tagit in ett antal offerter för våra två badrum. ASH Bygg o Badrum visade sig ha en mycket detaljerad offert. Eftersom det handlade om våtrum på träbjälklag var jag noggrann med alla detaljer. De hade en projektledare (Alex), som var mycket vänlig och tillmötesgående. Alex har en massa kunskap som kom fram i samtalen med honom, där jag som haft flera byggprojekt tidigare, nu fick lära mig om badrum. De ville ha en skiss/ritning av oss på alla detaljer som var utgångspunkten för arbetet. På det viset blev det inga missförstånd och kristallklart vad som skulle göras.

Jag kollade upp dem på Internet och fann en massa positiva skrivningar om företaget och hantverkarna, så jag blev lite fundersam. Kan det vara så bra? Jag kollade upp dem både finansiellt och genom ett stort antal referenser som jag fick av dem. Jag kunde bara konstatera efter samtalen att de verkade vara ett duktigt och hederligt gäng riktiga hantverkare som genomför byggentreprenader av hög klass. Det visade sig vara precis just så. Ett kanongäng !!!

Det var en trevlig stämmning hos de som jobbade hos oss. Inget klag, de arbetade på som bara den. Inget onödigt prat. vänliga, tillmötesgående när vi hade frågor. Diskreta med att få bort allt byggskräp snabbt från tomten.

På slutet när alla detaljer skall på plats satte de in fler resurser för att hålla tidsplan, vilket de gjorde så gott som på dagen när.

Det vi betalade för de båda badrummen var prisvärt. Fantastisk kvalite på arbetet, spikrak kakelsättning och plattsättning. Vi ville ha vattenburen golvvärme som kopplas till vår värmepump på vintern, på sommaren körs den med en lokal värmare (FK shunt tror jag det heter). Lösningen fungerar perfekt, varmt och skönt på golven.

Jag är ibland en petig person, som kollade om t.ex gipsskivor och endel material som angetts i offerten verkligen levererats. I badrum skall det vara speciella våtrumsklassade gipsskivor t.ex. Allt var klockrent och det som lovades levererades, dvs. material med bra kvalite och spårbart ursprung.

Min sammanfattning av ASH Bygg o Badrum

De får de varmaste rekommendationer ifrån oss !! Vi är jättenöjda med ASH Bygg o badrum och Alex med hans hantverkarteam"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.