B Burt skrev:
Jag varnade för Arvesund och Gunnar F för många år sedan. Att folk ändå bygger med dom trots alla varningar som ligger ute på det här forumet.
Jag har full förståelse att deras hus är attraktiva. MEN det är inte attraktivt att få ett hus behäftat med stora byggfel och att Arvesund inte tar sitt ansvar utan bara skyller ifrån sig. Gunnar är trevlig tills det blir problem.
 
B Burt skrev:
Jag varnade för Arvesund och Gunnar F för många år sedan. Att folk ändå bygger med dom trots alla varningar som ligger ute på det här forumet.
Är det fler som drabbats av problem med Arvesund? Skriv gärna här så tar jag kontakt. Vi är i tingsrätt och skulle vara behjälplig av er andra som drabbats.
 
N Norrhuset skrev:
Jag har full förståelse att deras hus är attraktiva. MEN det är inte attraktivt att få ett hus behäftat med stora byggfel och att Arvesund inte tar sitt ansvar utan bara skyller ifrån sig. Gunnar är trevlig tills det blir problem.
Fina hus eller inte hör inte hit. Det här handlar om det sistnämnda du skriver, att det är ett inkompetent företag som inte bryr sig om kunden/köparen. De gör allt för att tjäna det lilla extra på fulknep.Jag byggde med helentreprenad men det blev ett heltidsjobb för mig för att allt skulle bli riktigt. Dom följde inte ens vad som stod i kontraktet, och det blev kostsamt för dom på slutet:)
 
Exakt samma för mig. Blev bra till slut och dyrt för dem men bara på grund av att jag la ett heltidsjobb på att tjata i telefon med Gunnar och komtrollera allt. Byggarna bara skakade på huvudet åt alla omjobb. Ta gärna kontakt om ni behöver mer info
 
  • Gilla
Burt
  • Laddar…
N Norrhuset skrev:
Bygg INTE med Arvesund. Vårt drömhus blev ett mardrömshus.
Hej, jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dig.
 
H Hus Bygge skrev:
Hej, jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dig.
ja det går bra. Hur når jag dig?
 
Är det någon av alla som byggt här med Arvesund som har gjort det på Gotland?
Haft en första kontakt med deras säljare på på ön och ska på en visning av deras hus om två veckor.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.