AndersS skrev:
Precis, och är man konspiratorisk så görs det i bästa samförstånd där alla parter får gratis PR. Programmet Arga snickaren får sin del och Booken går ut direkt efter att hennes låt blivit diskvalificerad i melodifestivalen för att hålla liv i hennes varumärke "Book".
Är man riktigt konspiratoriskt lagd så är det arga snickaren och produktionsbolaget som är i maskopi med varandra och medvetet har installerat trasiga grejer och för klena skåp. Vilket bättre offer än Anna Book skulle man kunna tänka sig, och därtill våga...
 
Jag har städat i tråden och raderat en massa inlägg som rörde en av huvudpersonernas hälsotillstånd. Detta är tydligt Off Topic. Personligen tycker jag att hela den här tråden är i huvudsak värdelös.
/Mod.
 
  • Gilla
seniorkonsult och 4 till
  • Laddar…
harry73
mattiasp skrev:
Personligen tycker jag att hela den här tråden är i huvudsak värdelös.
Då får vi formulera oss försiktig och se till att vi stannar on topic (=artikelkommentar);)

Jag tyckte artikeln var i huvudsak ointressant för att jag trodde att Anna Book var en nobody i kändislandet. Kunde inte ha mer fel. Det finns tydligen väldigt många forummedlemmar som bryr sig väldigt mycket om henne :D

Jag tar åt mig det och hoppas att hon får vara med i nästa års upplaga av Melodifestivalen, smartare än en femteklassare, Doobidoo och mycket mer.

Heja Anna Heja! (y)

I övrigt tycker jag att tråden håller högre standard än artikeln (inkl ursprungsartikeln i expressen) och var i början riktigt bra.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.