Jodå, och därefter har jag köpt en till med 4k stöd. Men nu ska dottern ha TV på rummet och föräldrarna ska ha en "box". En femhunka för en Dynalink låter helt perfekt.

Provar lite Android i Sony-TVn nu, kan väl inte säga att jag är superimponerad, men det funkar. Det som är sämst är att både i Netflix och youtube så får man vänta på att videon ska buffras när man spolar fram eller bakåt. Så blir det inte på AppleTvn.
 
För att köpa från amerikanska butiker, om du inte hittar nån ebaysäljare som vill skeppa internationellt, så kan du skaffa ett konto på www.shipito.com

Då får du en fejkad amerikansk adress, när paketet väl ramlar in så packar de om det och skickar till bland annat Sverige. Funkar prima. Det kommer kosta några hundralappar dock.
 
Raskus Raskus skrev:
För att köpa från amerikanska butiker, om du inte hittar nån ebaysäljare som vill skeppa internationellt, så kan du skaffa ett konto på www.shipito.com

Då får du en fejkad amerikansk adress, när paketet väl ramlar in så packar de om det och skickar till bland annat Sverige. Funkar prima. Det kommer kosta några hundralappar dock.
Ja jo det alternativet finns ju, men det förtar lite poängen med att köpa en bra budgetbox. Då är det nog vettigare att köpa den nya Chromecasten, tex på Inet.
 
MathiasS MathiasS skrev:
Dynalink?

dynalink ????
Chromecast med Google tv
 
MathiasS MathiasS skrev:
Provar lite Android i Sony-TVn nu, kan väl inte säga att jag är superimponerad, men det funkar. Det som är sämst är att både i Netflix och youtube så får man vänta på att videon ska buffras när man spolar fram eller bakåt. Så blir det inte på AppleTvn.
Min Xiaomi Mi Box S 4K har <1 sekund buffring vid snabbspolning på youtube. Gissar att spelaren i din TV är lite slö.
 
  • Gilla
MathiasS
  • Laddar…
Skaffade nyligen en Mi Box och hade också läst om att den skulle vara seg. Sneglade på en Shield men tyckte det var lite dyrt och dess mervärde (spelkonsol) tilltalade inte mig. Så det blev en Mi Box och jag upplever den som väldigt snabb. Tar sig blixsnabbt mellan Netflix, Youtube, SVT, TV4, Redbull, Twitch... Och smidigt att kunna prata med fjärrkontrollen i stället för att knappa in text.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.