Z znitz skrev:
Härliga bilder AndersMalmgren!

Man känner igen sig, Rocco snurrar över på rygg å vill bli klappad när man jobbar hemma..

[bild]
Vilken vacker ocicat! (y)
 
  • Gilla
znitz och 2 till
  • Laddar…
Här har vi Tvåan som inspekterar rabarber.
 
  • Fluffy cream-colored cat hiding among green rhubarb leaves in a garden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Älska
Snigla och 11 till
  • Laddar…
elpaco elpaco skrev:
Vilken vacker ocicat! (y)
Tack, men han är en Bengal :)
 
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Tack, men han är en Bengal :)
Din katt är också fin Anders. Även om jag föredrar just ocicaten .. ;)
 
  • Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
elpaco elpaco skrev:
Din katt är också fin Anders. Även om jag föredrar just ocicaten .. ;)
Haha såg mitt namn trodde det var reply till mig :p
 
Karlia
Maui är underbar! Liksom de flesta katter :)
 
  • Gilla
Maria T och 3 till
  • Laddar…
Z
Ockupera katt ligger framför en bärbar dator på en randig kudde med en fundersam blick.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Flytta på mig, jag?!
 
  • Gilla
  • Haha
Snigla och 13 till
  • Laddar…
DennisCA DennisCA skrev:
Efter en storstädning under och bakom kylskåpen med klor har jag tillverkat några träbitar som jag trycket fast under kylskåpet och frysen så nu kan ingenting slippa in där nånsin igen.
Inte ens luften som kanske behövs för att ventilera baksidan, eller kanske inte beroende på hur det ser ut?
 
Jag tycker det finns springor så det räcker för luftcirkulation, gått flera veckor nu och inga problem som jag kan se.
 
  • Gilla
Alfredo
  • Laddar…
P.S. kattbilder
fOtPNhv.png

wycL2vR.png
 
  • Gilla
  • Älska
Snigla och 8 till
  • Laddar…
Karlia
Det gläder mig något att du hade döda möss under kylen. Då verkar ett obebott musbo bakom kylen mindre allvarligt. Nya kylen ska jag se till att den är lättare att dra ut så jag kan kontrollera med jämna mellanrum!
 
Karlia Karlia skrev:
Det gläder mig något att du hade döda möss under kylen. Då verkar ett obebott musbo bakom kylen mindre allvarligt. Nya kylen ska jag se till att den är lättare att dra ut så jag kan kontrollera med jämna mellanrum!
Våra två brushor släpar hem otaligt antal möss. De två sista dumpade dem i vår säng, levande. Dom är så omtänksamma.
 
  • Haha
Maria T och 1 till
  • Laddar…
Karlia
Efter att ha vaknat med en död fågel i sängen har jag bett dem att inte ge mig frukost på sängen något mer. Det har funkat! Men levande byte fortsätter de att komma in med.
 
  • Gilla
  • Haha
Tule54 och 3 till
  • Laddar…
Karlia Karlia skrev:
Efter att ha vaknat med en död fågel i sängen har jag bett dem att inte ge mig frukost på sängen något mer. Det har funkat! Men levande byte fortsätter de att komma in med.
Dom är geniala.
Näbbmöss är klassikern. Den ena äter upp dom, ibland.
Grannarna är nöjda att musbeståndet minskar. Dock är den ena mindre nöjd med att våra Brushor tillsammans spöar upp hans katt.
 
  • Gilla
Karlia
  • Laddar…
En långhårig vit och orange katt som ligger på rygg på en grusig mark och leker med en kvist.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Karlia Karlia skrev:
Efter att ha vaknat med en död fågel i sängen har jag bett dem att inte ge mig frukost på sängen något mer. Det har funkat! Men levande byte fortsätter de att komma in med.
Kolla in denna killen.
 
  • Gilla
  • Wow
  • Haha
Fadai och 9 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.